Страница 1 от 1

Въпрос за задна скорост на Форд Фокус

Публикувано: 30 юли 2007, 00:19
от amdinside
Гледах две коли Форд Фокус (1998-1999) и забелязях следната разлика при включване на задна скорост:
И при двете се мести лоста надясно и назад,
но при първата първо трябва да се вдигне някакъв механизъм на лоста и тогава се мести надясно и назад
При втората се мести спокойно от неутрално положение надясно и назад без да се вдига
Кой начин е стандартния за Форд Фокус и може ли разликата да се дължи на сменена скоростна кутия или има някаква разлика в изработката
Какво е вашето мнение?

Публикувано: 30 юли 2007, 00:40
от vlad
И двата варианта ги монтират стандартно на Фокус. Водят ги тип А и В /тази с лостчето/.

Публикувано: 30 юли 2007, 00:50
от amdinside
Благодаря за отговора

Публикувано: 31 юли 2007, 09:51
от debug
Edit:
Вариантът без защита (пръстен) е при скоростна кутия тип IB5 - монтира се на 1,4 / 1,6 Zetec SE и 1,8 Zetec E. Тази със защитата е MTX-75 и се монтира на 1,8 Diesel и 2,0 Zetec E. При Focus ST се монтира шестскоростна МТ-285 - без защита (пръстен).

Публикувано: 31 юли 2007, 17:46
от jackk
Има и вариант който е малко вероятен ,но пък на мен ми се случи.Когато взехме фокуса задна си влизаше на дясно и назад нормално,но в последствие се оказа (съвсем случайно разбрах,докато ръчках скоростния лост :D )че защитата която се повдига за да се включи на задна е застанала на страни в основата и е заяла точно под топката и не си личи изобщо че нещо се дърпа,повдига, ръчка и т.н.Но този вариант се среща доста рядко май :D