Страница 1 от 2
Не пали - Ford Focuc 1.8 TD
Публикувано: 31 юли 2007, 16:12
от philipninov
Колата я паркирах с нормална работа на двигателя и след 10мин. повече не иска да запали , стартера работи , на дюзите има нафта , подгрява но не пали.
Публикувано: 31 юли 2007, 20:17
от AlexP
Предположение - влиза въздух преди ГНП-то. Примерно ако има някаква подкачваща помпа на горивния филтър и през нея влиза въздух. Само гадая. С Фокус не съм се занимавал.
Публикувано: 31 юли 2007, 20:19
от Overclock
С каква помпа е този Фокус? Коя година е?
Публикувано: 01 авг 2007, 10:20
от DTM
philipninov написа:Колата я паркирах с нормална работа на двигателя и след 10мин. повече не иска да запали , стартера работи , на дюзите има нафта , подгрява но не пали.
Как разбрахте, че подгряват свещите?
AlexP написа:Предположение - влиза въздух преди ГНП-то. Примерно ако има някаква подкачваща помпа на горивния филтър и през нея влиза въздух. Само гадая. С Фокус не съм се занимавал.
Няма подкачваща система на филтъра Фокуса.
Публикувано: 01 авг 2007, 13:25
от philipninov
На подгревателните свещи имам 12V . лампата за подгряване изгасва , отвивах гаиката на входа на една от дюзите и при завъртане на стартера хвърля нафта , а относно подгряването колата и изгасих и беше топла (нормално) , и след 10мин. не беше изобщо изтинала но,не пали, от аспуха не излиза дори суров дим.Мисля че не може да подаде гориво в цилиндрите.
Публикувано: 01 авг 2007, 15:06
от DTM
С кой двигател е Фокуса TDdi или TDCI? Имах подобен проблем миналата година, един път пали после 5 пъти подред не иска, после 1 седмица пали 2 пъти неще и пак така без закономерност. Ставаше с много въртене обикновенно, и аз така премерих, че до свещите идва ток и си казах не е от тях, мерихме и релета какво ли не и накрая на майстор. Човека извади свещите и 3 от тях бяха изгорели, смени ги и от тогава не ми е правила чакмаци. При мен обаче, все пак палеше, но с голяма мъка и излизаше излизаше сив дим от ауспуха - като от неизгоряла нафта. Водете я на доктор и пиши какво е станало.
Успех!
Публикувано: 01 авг 2007, 20:53
от teoto
sickjacken написа:И аз имам същия проблем. НЕ ПАЛИ

Провери помпата на горивния филтър, където сигурно се трие маркуча на въздушния филтър
Публикувано: 01 авг 2007, 21:05
от Антон Маринов
НЕ знам какъв е проблема при вас ? На мене ми се случи следното;
Един след обед не ще да запали на 4 опит бръмна и няма проблеми.
Преди това за 7 месеца 2пъти ми се случи както си карам нормално изгасва направо в движение после си запалих и всичко е ОК. Та на другата сутрин половин час въртели и не пали и това е ,оставих я на паркинга по късно с един приятел я дръпнах и запали, тръгнах по майстори мислех да ми замерят свещите. Ходих при един той не замервал има не я гася оставих я да загрее та после да пали, та майстора ме изпрати при друг там като стигнах дърпам ключа и се опулих

ключа в ръката ми колата работи. Сега е на "доктор" гумичката на клапана на помпата е дано при вас да е по елементарно!
Публикувано: 03 авг 2007, 03:08
от Pe3a4
Провери ГНП-то ... може някъде да ти се губи налягането ... по принцип тая нафта навлиза в ГНП-то с от 3 до 4 атмосфери и трябва да навлезе в цилиндъра през дюзата на капчици с налягане от порядъка на 15 20 атмосфери ... тогава нафтата се завихря и от голямото налягане при смесването с въздуха се самовъзпламенява понякога и свщите да са загрели може да не ти вършат работа ...
Ще ме извинявате ако нещо съм сгрешил още съм нов в тая област сега се образовам ...

Публикувано: 03 авг 2007, 11:52
от DTM
Изписаха се сума мнения, без да се вниква във въпроса на колегата.
@Pe3a4, колега няма дизел да впръсква нафтата с такова налягане (15-20 атм.) смешно е, десетки пъти повече е, та дори и още нагоре.

Подписа ти е прекалено циничен не мислиш ли? Приеми го като съвет, не като забележка!

Публикувано: 13 авг 2007, 11:13
от philipninov
Оказа се че е изгоряла платка на помпата и приблизително 2000 лева и е отново в движение
Публикувано: 13 авг 2007, 11:55
от DTM
Коя е тая платка в помпата, много са те изръсили. Това в МП ли го правиха?
Публикувано: 15 авг 2007, 14:14
от philipninov
Това е платката която лежи точно върху помпата, в нея влизат сноп кабели.
Публикувано: 26 авг 2007, 11:35
от stelian101
Колеги помощ!!! Вчера колата ми угасна и не можа повече да запали, колата е форд фокус TDI. Ако някой има представа от какво може да е моля да отговори.
Публикувано: 29 авг 2007, 11:02
от philipninov
Здравей!
Можеш да отвиеш малко една от тръбичките за нафта , които влизат в двигателя и да завъртиш на стартер за да провериш дали хвърля нафта . Ако достига до там гориво ,но не преминава през дюзите значи проблема е във помпата (не вдига високо налягане). Поне при мен това беше проблема!
Публикувано: 30 авг 2007, 08:19
от stelian101
Значи пробвах отвих тръбичките една по една на първите две хвърля добре нафта а на другите две едва едва тече. Ако е помпата колко ти взеха за ремонта?
Публикувано: 08 сеп 2007, 10:28
от philipninov
1570лв. - само за ремонта без работа . общо около 2000лв
Изгоряла беше платката която лежи върху помпата.
Публикувано: 12 сеп 2007, 11:52
от stelian101
Благодаря ти за информацията, ходих във МП и от там ми казаха същото сега я правят.
здр
Публикувано: 14 сеп 2007, 23:50
от smirnoff
Здр колеги:) и при мен се случи май същото две сутрини не пали лесно и на третата вече не запали... сега е на ремонт но не в МП, надявам се да не е изгоряла платката щото е доста скъпичка... утре ще проверя това дето каза колегата

дано не е това само:( иначе колко време я правиха тази помпа?

Re: здр
Публикувано: 16 сеп 2007, 20:46
от stelian101
Еми при мен я правиха четири дни. Но аз си чаках ред и затова се забавих иначе става за един ден.