Страница 1 от 1
Луфт в диференциала
Публикувано: 08 авг 2007, 19:41
от Rick
Значи от доста време, кажи речи поне 2-3 години има някакъв луфт в диференциала, който започва да ме дразни в последно време. Усеша се само при привключване на 1 или 2 при тръгване, ако са по-ниски оборотите, потропва отзад. Отидох миналата седмица да я видят защото ми направи едно гадно придърпване на 2-ра, което със сигурност беше от него. Потвърдиха за луфта и също излезе и че е за смяна тампона. Казаха ми че не е проблем да се кара така, но че е хубаво да го отворят все пак за да се види. Дали си струва да го отварят или направо да сменя тампона и да сложа ново масло, може би от него е повече това потропване. Нека сподели някой който има подобен опит...
Публикувано: 09 авг 2007, 00:03
от EscortMK51.3
ами каре на кардана ?
Публикувано: 09 авг 2007, 01:50
от Rick
Кардана не е ли отделно, какво общо може да има той?
Публикувано: 09 авг 2007, 08:23
от madboy
Ако е нещо по кардана ще се усещат вибрации, но това е друга тема.
Най-добре първо смени тампона (по-тънкия вариант), ако тропането продължава виж скоростната кутия и се приготви да сменяш каквото може. (Парите за сваляне и отваряне на кутията са си едни и същи- дали само ще гледат или ще сменят нещо)
Или пък мини и през друг сервиз да си кажат мнението.
Публикувано: 09 авг 2007, 08:49
от EscortMK51.3
ами нали кардана е свързан и към деференцияла....
плюс това, на баща ми на буса сменяше едно каре, точно заради такова придръпване (лагерите в него се бяха направили на сол) и чукане, като я настъпиш...
Публикувано: 09 авг 2007, 09:07
от madboy
Тук става въпрос за-
Усеша се само при привключване на 1 или 2 при тръгване, ако са по-ниски оборотите, потропва отзад
На кое му се казва лагер на каретата на кардана? Самото каре къде лагерува? Ако се разбие лагера на диференциала, тогава ще заминат и каретата.

Публикувано: 09 авг 2007, 09:22
от nikolovvd
Моето предложение е следното:
Намери си от някоя морга такъв диференциал (ако е блокиращ още по-добре). Купи си кит за ремонт (запиши си номера на рамата на автомобила, от който е свален диференциала, за да определиш точно месеца и годината на производство) и седни като бял човек спокойно и без да бързаш да си го оправиш. Той може да си е в ред, но като му направиш основен ремонт и ревизираш всичко ще имаш нов. Тогава смяната е бърза и си сигурен в това, което караш. Тогава може и тамрона да смениш, ако не си го сменил преди това.
За ремонт на двигател, скоростна кутия, диференциал, спирачна система неможеш да имаш доверие на никого, ако не си над главата му.
Публикувано: 09 авг 2007, 09:41
от venom4o
Според мен е от гумения тампон на кардана.. Много трудно можеш да го разбиеш този диф.Още повече ,че твойта кола е доста запазена и е по-нова от мойта.Съмнявам се да имаш проблеми с диф-а.Много трудно се разбива това нещо..
едит: Ако все пак сменяш диф. и ти кажат купи си от БВМ .. НЕДЕЙ Много слаби дифове са това. Постоянно ги сменят .. (чета и БВМ форума)Те имат блокаж илил т.н. Шпер диференциал.И общо взето много бързо изпушват...
Публикувано: 09 авг 2007, 18:31
от Rick
Мерси колеги, и вие потвърждавате мойто мнение че е малко странно да има проблем със самия диф, а по-скоро с разните неща около него. Скоростите са перфектни, проверявал съм ги и пак ги провериха последния път, не е от тях. Все пак тропането е отзад. Старата Сиера я продадох на над 300 000 и нямаше проблеми в тази област затова ми се вижда странно. Ще сменя тампоните и ако има други подобни които могат по-лесно да се направят и тогава ще стане ясно.
П.С. Дали на Скорпиона е същия дифа при двувалката?
Скоро намерих едно Скорпио с фул екстри на части и доста изгодно мога да го взема дифа с блокаж, заедно с полуоските.
Ако стават сигурно ще си струва дори и за всеки случай.
Публикувано: 09 авг 2007, 18:48
от ewgeny
Карето няма лагери. Има само един лагер, който се казва плъзгащ, и е на кардана, за да не увисва, а и за да намалява ъгловите колебания.
Публикувано: 11 авг 2007, 03:58
от Rick
Никой ли няма инфо за дифа на Скорпиото?
Понеже не е в моя град тая кола и исках да се подсигуря преди да отида да го взема, че ако после се окаже друг и няма да има какво да го правя.
И последно да питам има ли начин да се разбере състоянието му ако е свален или всичко е късмет?
Публикувано: 11 авг 2007, 08:43
от EscortMK51.3
абе то май самото каре си беше 4 лагера ама айде...
Публикувано: 11 авг 2007, 16:31
от ewgeny
абе то май самото каре си беше 4 лагера ама айде...
Не. Дефиницията за каре е "Ъгло-компенсаторен съединител"
Публикувано: 15 авг 2007, 23:02
от Rick
Малко ъпдейт, значи днеска пак бях в МП, но този път за мойта че сменях маслото. И я вдигнахме пак за да видим тоз прословут луфт в дифа, и какво излезе то - ами наистина има два тампона на дифа за смяна от които идва тва тропане. Но се оказа че вече някой се е погрижил и имаше висящо парче плат сложено за уплътнение и предполагам да не се усеща по купето.
Просто е "гениално" измислено, никога нямаше да се сетя че някой може да направи подобна измислица

За жалост плата беше виснал и не си вършеше работата вече.
А аз щях още малко да тръгна да купувам нов диференциал мислейки си че в него е проблема. То верно са скъпички тия тампони, казаха че е 50 лв бройката, но чак пък толкова скъперничество на бившия.
Тия дни съм зает с търсенето на другия Форд и няма да имам време да ги оправя, но след това ще ги сменя и ще докладвам.
Публикувано: 16 авг 2007, 10:52
от venom4o
а аз какво ти казах

Публикувано: 16 авг 2007, 11:53
от EscortMK51.3
ewgeny написа:абе то май самото каре си беше 4 лагера ама айде...
Не. Дефиницията за каре е "Ъгло-компенсаторен съединител"
сега ще ме накараш да потърся старото каре и да снимам лагерчетата
