Е това не го разбирам!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 24 мар 2005, 10:11

това за zetec-а е вярно. пише го в haynes

sharp
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
Status: Извън линия

Мнение от sharp » 24 мар 2005, 22:23

Твоят двигател,racer, е с EFI инжекция,а при нея впръскването определено е едновременно за всички дюзи.
По памет се сещам,че секвенционални(последователни) инжекциони от ония години имат Мотрониците и Вебер-Марели системите.За други не съм гледал специално,но винаги мога да проверя.
Иначе за разпрашаването си прав-и твойте разпиляват горивото,само дето когато всмук. клапан не е отворен горивото във вид на пара се установява около клапана и при неговото отваряне влиза в цилиндъра.Естествено реалния процес е доста по-динамичен,но с по-прости думи е това. При секвенц. инж. гориво се впръсква при отворен клапан,когато скоростта на минаващото през него работно вещество(всъщност горивна смес) е мнооого висока и смесването на бензин и въздух е перфектно.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 09:20

мерси за разяснението sharp. значи все пак вършат работа проклетите дюзи :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта