Е това не го разбирам!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
- Status: Извън линия
Твоят двигател,racer, е с EFI инжекция,а при нея впръскването определено е едновременно за всички дюзи.
По памет се сещам,че секвенционални(последователни) инжекциони от ония години имат Мотрониците и Вебер-Марели системите.За други не съм гледал специално,но винаги мога да проверя.
Иначе за разпрашаването си прав-и твойте разпиляват горивото,само дето когато всмук. клапан не е отворен горивото във вид на пара се установява около клапана и при неговото отваряне влиза в цилиндъра.Естествено реалния процес е доста по-динамичен,но с по-прости думи е това. При секвенц. инж. гориво се впръсква при отворен клапан,когато скоростта на минаващото през него работно вещество(всъщност горивна смес) е мнооого висока и смесването на бензин и въздух е перфектно.
По памет се сещам,че секвенционални(последователни) инжекциони от ония години имат Мотрониците и Вебер-Марели системите.За други не съм гледал специално,но винаги мога да проверя.
Иначе за разпрашаването си прав-и твойте разпиляват горивото,само дето когато всмук. клапан не е отворен горивото във вид на пара се установява около клапана и при неговото отваряне влиза в цилиндъра.Естествено реалния процес е доста по-динамичен,но с по-прости думи е това. При секвенц. инж. гориво се впръсква при отворен клапан,когато скоростта на минаващото през него работно вещество(всъщност горивна смес) е мнооого висока и смесването на бензин и въздух е перфектно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта