Проблем със скоростна кутия на ескорт 91г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
immortala
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 21 авг 2007, 12:03
Модел на автомобила: escort 1.8 diesel ghia 91g.
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Проблем със скоростна кутия на ескорт 91г.

Мнение от immortala » 21 авг 2007, 12:13

Нов съм във вашия форум , прочетох доста теми за скоростите тук, но искам да попитам евентуално дали някой знае как да оправя проблема при мен. Проблема е че скоростите не влизат всеки път. Понякога лоста забива в едно положение и не иска да мръдне от там, докато не натисна съединителя няколко пъти. Задната предавка влиза със страшна мъка и сигурно съседите на 3 тия етаж чуват като я включвам на заден. Всичко започна като с един приятел се опитахме да сменим маслото в скоростите. Не можахме да източим цялото количесто , отвихме някакъв болт дето държи 5тата предавка , и ходих до сервиз да я оправят ,защото не искаше да влиза 5-та. Това със 5 тата го оправиха обаче основния проблем си седи. Ще бъда благодарен на всеки който ми каже къде има свестен сервиз ,където да могат да ми сменят маслото в скоростите.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 21 авг 2007, 12:18

Аз си мисля, че маслото ти е най-малкия проблем. Успяхте ли да налеете масло, след като сте източвали?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

immortala
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 21 авг 2007, 12:03
Модел на автомобила: escort 1.8 diesel ghia 91g.
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от immortala » 21 авг 2007, 12:23

еми наляхме малко , поне толкова ни позволяваше и почна да изтича от пробката .

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 21 авг 2007, 12:49

Щом изтича значи е достатъчно, това при условия, че колата е била на равно. Отиди да ти видят скоростите. Дали не са разбити щангите от лоста към кутията, ако са щанги при твоята кола. Ако трябва да ти отварят кутията, тогава си приготви да сменяш каквото можеш вътре, тогава ще смениш и маслото. В смисъл за труд най-скъпо е свалянето и качването на кутията, да не се налага да правиш скоро след това пак тази процедура.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

immortala
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 21 авг 2007, 12:03
Модел на автомобила: escort 1.8 diesel ghia 91g.
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от immortala » 21 авг 2007, 13:09

Принципно колко излиза едно сваляне и качване на кутия и къде могат да го направят добре ?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта