Проблем със съединителя на Escort 1.8D, много е твърд:(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Ford_D
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 08 фев 2005, 12:33
Модел на автомобила: Focus MK2 '08, 1.6i (100hp)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем със съединителя на Escort 1.8D, много е твърд:(

Мнение от Ford_D » 11 мар 2005, 21:03

Привет! Проблема е, че педала на съединителя е мнооого тежък - натиска се супер трудно :cry: На какво може да се дължи това :?: Преди съм имал Orion 1.6D `85та година и съединителя си беше супер мек. Затова си мисля, че не е нормално. Пък и жилото много бързо се разтяга и на 7-8хил. км. трябва да го сменям. Кажете и някоя добра марка за жило (сега взимам някакви италиански за по 15лв.) и откъде мога да си го взема? Но не ми се вярва проблема да е само от жилото, сигурно има и нещо по съединителя... :? Какво мислите :?:
Благодаря предварително за всички мнения :)

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 13 мар 2005, 08:36

Опитай да вкараш малко масло на оста която влиза в скоростната кутия. На мен ми се беше разбила втулката и педела наистина бе много твърд.

Ford_D
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 08 фев 2005, 12:33
Модел на автомобила: Focus MK2 '08, 1.6i (100hp)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ford_D » 15 мар 2005, 17:01

Коя ос? Тази на която е вързано жилото на съединителя? А между другото, казаха ми, че може да е от някакви демпферни пружини на диска. Но като ходих онзи ден да сменям маслото, майстора пробва съединителя и каза че е натиска е нормален и съединителя не е за смяна. Знам ли вече какво да мисля :roll:

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 15 мар 2005, 19:13

До колкото знам демпферните пружини елиминират придърпването при потегляне. Ти сам си знаеш колко ти е твърд педала преди и сега. Относно оста за смазване е тази, която влиза в скоростната кутия - на нея е хванато рамото на което е закачено жилото. Имах случай да ми сменят или правят втулка понеже оста имаше страхотен радиален луфт.Последствията бяха счупени пера на притискателния диск вследствие неправилно положение на аксиалния лагер (съответно и той беше заминал). Надявам се да си ме разбрал.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта