Страница 1 от 1
Проблем с паленето!
Публикувано: 06 сеп 2007, 18:34
от milenskior
Колеги този Форд ме уби.
Преди няколко дни спирам на една бензиностанция да си напомпам гумата, сядам въртя но не пали, а колата беше топла.Обърнах на бензин но пак същата работа. Сигурно въртях 2-3 минути но без никакъв резултат, дори не припалваше, абе изобщо никакви признаци за евентуално запалване. Накрая реших да я пробвам на скорост, тъй като имаше лек наклон и колата тръгваше без бутане. Само превъртя мотора и запали. След това палеше без проблем.
Вчера обаче сядам да я изкарвам от двора и същата история, та от въртене чак акумулатора падна. Викам си сигурно са свещите, обаче днес купих нови слагам и пак въртя(на бензин) отново без никакви признаци за запалване и по едно време страшен гръм и като погледнах отдолу средното гърне цъфнало като майска роза.
Искам да уточня че преди това проверих на свещите хвърля искра.
И така избутахме я от двора и като я бутнахме запали, сега отново пали, но незнам утре дали ще иска.
Направо съм в шах и незнам къде да търся ключа от бараката.
Колата е 1,6 бензин карбуратор с електронно запалване и 2 бубини без делко.
Публикувано: 06 сеп 2007, 20:55
от dimbatami
колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
Публикувано: 07 сеп 2007, 12:15
от milenskior
dimbatami написа:колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
Еми филтъра е на има няма 500 километра.
Публикувано: 07 сеп 2007, 13:19
от Vaklin
Колата карбуратор или инжекция е? Вероятно (ако е инжекция) проблемът е в контактния ключ.
Публикувано: 07 сеп 2007, 16:55
от milenskior
Vaklin написа:Колата карбуратор или инжекция е? Вероятно (ако е инжекция) проблемът е в контактния ключ.
Колата е карбуратор, а и като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички.
Публикувано: 07 сеп 2007, 17:44
от Vaklin
Търси проблема в схемата на газовото. Според мен не превключва на бензин, а се опитваш да палиш на газ.
Публикувано: 07 сеп 2007, 19:48
от milenskior
Като свалих свещите бяха мокри, а и миришеше на бензин, така че едва ли е там проблема.
В крайна сметка от бензиновите пари ми гръмна и гърнето.
Публикувано: 07 сеп 2007, 20:40
от dimbatami
възможно е да пуска и газ и бензин провери като си на газ дали не пуска и бензин и обратното
Публикувано: 18 сеп 2007, 11:02
от slavi
Здравейте !
Имам Ескорт 1.4 моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага ,не съм на газ
Публикувано: 18 сеп 2007, 11:30
от vladislav
slavi написа:Здравейте !
Имам Ескорт 1.4 моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага ,не съм на газ
При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.
Публикувано: 18 сеп 2007, 11:46
от slavi
Мерси сте проверя
Публикувано: 18 сеп 2007, 12:08
от madboy
vladdko написа:
При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.
milenskior написа:......като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички.
Ако няма "+" ще хвърлят ли искра свещите?
Публикувано: 18 сеп 2007, 13:16
от vladislav
madboy написа:
.............
Е аз съм писал за колегата с моното, даже съм го и цитирал, но добре че има и наблюдателни колеги
Публикувано: 18 сеп 2007, 23:44
от Николай
Аз скоро имах същия проблем и същите признаци. 10 пъти пали и след това спира. разглобих стартера, зачистих колектора, смених четките. Сглобих. Пак 10-15 пъти пали от раз и след това няма никой. Гледах контактния ключ и още др. неволи.
накрая се оказа че две пера от колектора на ротора , точно на 180 градуса са леко нагорели и не прави контакт и когато четките попаднат там не пали. Смених ротора и всичко е о.к.