Страница 1 от 1
					
				Диагностика на колата във МОТО ПФОЕ?
				Публикувано: 15 мар 2005, 17:45
				от mitakinen
				Колата ми взе да прави мизерии 

 . Като е студен мотора и подавам газ двигателя глъхне. А като загрее и я изрязвам се ускорява добре и на 4000 оборота изведнъж окуцява. Казаха ми да отида да направя диагностика в МП, но режели глави. Някой от вас ходил ли е колко пари струва една диагностика?
 
			
					
				
				Публикувано: 15 мар 2005, 18:47
				от cossy
				Единственото което могат да направят там е да ти прегледат компа дали дава грешки, друго не могат. За мен беше безплатно, защото ходих в "ден на отворени врати"... иначе не знам. 

 
			
					
				
				Публикувано: 15 мар 2005, 22:27
				от mitakinen
				казаха ми, че най-вероятно е от датчика за приток на въздуха, но бая е скъп -218 лв. в МотоПфое. Не ми се взема втора ръка, щото на предния ми Ескорт два пъти купуват превключватели за мигачите втора ръка и ми излезе по-скъпо от нови. Ще видим може да рискуваме  

 
			
					
				
				Публикувано: 16 мар 2005, 00:52
				от Adrian
				Провери си свещите преди да ходиш някъде....Доста такива проблеми създават свещите и кабелите им
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 мар 2005, 10:42
				от mitakinen
				Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 мар 2005, 11:43
				от Brock
				Пробвай да нулираш компютъра - откачаш акумолатора за около 10-20 минути и пак го закачаш
 
 
			
					
				
				Публикувано: 16 мар 2005, 21:47
				от mitakinen
				нулирах компютъра и изпълних всички процедури според указанията на ФОРД - оставих двигатела да работи 3-4 мин. на ниски обороти, после 3-4 мин. на 1200 оборота и 8-10км. с различен режим на каране. Но, същата работа - колата е куца и това стана след като ми смениха съединителя - дали "майсторите" не са объркали някой датчик?
			 
			
					
				
				Публикувано: 16 мар 2005, 22:23
				от racer11
				диагностиката в Мото Пфое ми струваше около 16 лв, може би защото имам познати там.
			 
			
					
				
				Публикувано: 17 мар 2005, 06:43
				от risto_bg
				и аз имам същия проблем правиха ми диагностика но не остановиха нищо взеха ми 15 лева това е в Враца и понеже в нашия смотан град няма добри маистори още си карам така но ако открият причината при теб пиши за да знам и аз какво да правя благодаря предварително
			 
			
					
				
				Публикувано: 17 мар 2005, 23:12
				от adis_78
				Хммм, пишете ме и мен в клуба на лошо работещите Ескорти когато са студени:)
Аз си решавам частично проблема като си изкарам яда на педала за газ - натискам докрай на скорост (орикновено 2-ра) и след неистов рев и дърпане напред назад (около десетина секунди) нещата започват да се подобряват. След това отпускам леко и колата мърка - ако неще - пак с лошо;-)
Е в крайна сметка съм бесен от цялата работа и ми се ще нещата да стават с добро:)
Предполагам че някъде някой термодатчик се ебава ама те да бяха един и два. Проблемът е че и при мен на комп-а нищо не излиза:(
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 мар 2005, 19:12
				от Ingiliz
				mitakinen написа:Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.
Провери за всеки случай и ламбда-сондата. Аз го имах този проблем със "спъването". Само, че гадината го правеше когато си иска ... тръгнеш да изпреварваш със около 110 и "катърите се разбягат" - кофти става. Сега е добре, ама сменях подред: свещи+кабели, всички видове филтри, ламбда-сонда, съединител и ... това в общи линии. Даже монтьора на някакъв бивш състезател искаше да ми ампутира катализатора. Относно диагностиката съм много доволен от един сервиз на ул."Дунав"- пресечка на "Козлодуй". Пичовете ми скриха шапката, но трябва да се запишеш предварително. Пратиха ме там заради гаранцията на сондата. Ако решиш да я сменяш вземай NJK - японска, струва около 170лв. с 1год. гаранция, на Bosch e доста по-солена. 
			
					
				
				Публикувано: 19 мар 2005, 22:16
				от mitakinen
				Ходих при един майстор, който е доста кадърен - на компютъра излезе Бедна въздушно-горивна смес. Пусна и ламбда-сондата на компютъра - ОК се оказа. Откри един температурен датчик, който стърчи от маркуч точно до радиатора - и се оказа, че кабела му се е търкал в метал и се е протрил - пробвах колата сега вече лети. Но остава едно голямо НО - още ми прави мизерии при студен двигател. Утре ще хода до София и ще е тествам на дълъг път (аз съм от Карнобат)
			 
			
					
				кофти работа
				Публикувано: 24 мар 2005, 18:05
				от Alpha
				пичове като ви чета писаниците се едно говорите за моята кола ама май моята е наи зле от вашите моята освен тези неща си и мени оборотите . И аз като вас смених свещи кабели ланда сонда съединител ваздушен и горивни филтри и не ще и не ще само че за мое пак и надявам се и за ваше щастие един мои приятел скоро си взе същия ескорт аааа говоря за (1.6 16 v 90к.с) и на него му ги прави сащите номера ама тоя лудия е луд чесно ви казвам изкормил е залата кола и едно по едно всичко сменя по електрониката та колата му е още вав сервиз и като излезе ще ми каже за какжо става вапрос и от там аз пак щте ви пиша така че не се боите бая сме тия сас куците ескорти 

 
			
					
				
				Публикувано: 24 мар 2005, 21:18
				от mitakinen
				При мен проблема се оказа от кабела на температурния датчик и с малко изолационна леента се оправи. Колата сега е като самолет. Палил съм я при минусови температури и измина към 800км. без никакви забележки - сега е като нова.
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 юни 2005, 20:51
				от nagard
				Май този проблем със студения двигател е всеобщ. Не ходете обаче в МОТО ПФОЕ - никакви майстори не са. Въпреки, че ходих с вътешен човек нищо не направиха. Някакво студентче искаше да смени всички мембрани и други там в карбуратора - около 250 лв. Намерете си частен МАЙСТОР.
			 
			
					
				
				Публикувано: 27 юни 2005, 21:36
				от jordj
				Приател,отиди на диагностика  в техникум Вилхем Пик (техникума е на Захарна Фабрика) за 20 лева  ще ти  кажат от какво тие заболяло Кончето.Перфектниса.
Е ако  трябва ще почакаш но си  заслужава.Имаме  служебно  Волво244  и само там  го караме.Безпогрешниса.А  Мто Пфое не ти ги препоръчвам  прецакаха  горкат кола, та се учиха на нея. 
