Страница 1 от 1
Диагностика на колата във МОТО ПФОЕ?
Публикувано: 15 мар 2005, 17:45
от mitakinen
Колата ми взе да прави мизерии

. Като е студен мотора и подавам газ двигателя глъхне. А като загрее и я изрязвам се ускорява добре и на 4000 оборота изведнъж окуцява. Казаха ми да отида да направя диагностика в МП, но режели глави. Някой от вас ходил ли е колко пари струва една диагностика?
Публикувано: 15 мар 2005, 18:47
от cossy
Единственото което могат да направят там е да ти прегледат компа дали дава грешки, друго не могат. За мен беше безплатно, защото ходих в "ден на отворени врати"... иначе не знам.

Публикувано: 15 мар 2005, 22:27
от mitakinen
казаха ми, че най-вероятно е от датчика за приток на въздуха, но бая е скъп -218 лв. в МотоПфое. Не ми се взема втора ръка, щото на предния ми Ескорт два пъти купуват превключватели за мигачите втора ръка и ми излезе по-скъпо от нови. Ще видим може да рискуваме

Публикувано: 16 мар 2005, 00:52
от Adrian
Провери си свещите преди да ходиш някъде....Доста такива проблеми създават свещите и кабелите им
Публикувано: 16 мар 2005, 10:42
от mitakinen
Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.
Публикувано: 16 мар 2005, 11:43
от Brock
Пробвай да нулираш компютъра - откачаш акумолатора за около 10-20 минути и пак го закачаш

Публикувано: 16 мар 2005, 21:47
от mitakinen
нулирах компютъра и изпълних всички процедури според указанията на ФОРД - оставих двигатела да работи 3-4 мин. на ниски обороти, после 3-4 мин. на 1200 оборота и 8-10км. с различен режим на каране. Но, същата работа - колата е куца и това стана след като ми смениха съединителя - дали "майсторите" не са объркали някой датчик?
Публикувано: 16 мар 2005, 22:23
от racer11
диагностиката в Мото Пфое ми струваше около 16 лв, може би защото имам познати там.
Публикувано: 17 мар 2005, 06:43
от risto_bg
и аз имам същия проблем правиха ми диагностика но не остановиха нищо взеха ми 15 лева това е в Враца и понеже в нашия смотан град няма добри маистори още си карам така но ако открият причината при теб пиши за да знам и аз какво да правя благодаря предварително
Публикувано: 17 мар 2005, 23:12
от adis_78
Хммм, пишете ме и мен в клуба на лошо работещите Ескорти когато са студени:)
Аз си решавам частично проблема като си изкарам яда на педала за газ - натискам докрай на скорост (орикновено 2-ра) и след неистов рев и дърпане напред назад (около десетина секунди) нещата започват да се подобряват. След това отпускам леко и колата мърка - ако неще - пак с лошо;-)
Е в крайна сметка съм бесен от цялата работа и ми се ще нещата да стават с добро:)
Предполагам че някъде някой термодатчик се ебава ама те да бяха един и два. Проблемът е че и при мен на комп-а нищо не излиза:(
Публикувано: 19 мар 2005, 19:12
от Ingiliz
mitakinen написа:Свещите ги смених - сложих им пак MOTROCRAFT Platiniuм и пробвах с нови кабели но резултата е същия.
Провери за всеки случай и ламбда-сондата. Аз го имах този проблем със "спъването". Само, че гадината го правеше когато си иска ... тръгнеш да изпреварваш със около 110 и "катърите се разбягат" - кофти става. Сега е добре, ама сменях подред: свещи+кабели, всички видове филтри, ламбда-сонда, съединител и ... това в общи линии. Даже монтьора на някакъв бивш състезател искаше да ми ампутира катализатора. Относно диагностиката съм много доволен от един сервиз на ул."Дунав"- пресечка на "Козлодуй". Пичовете ми скриха шапката, но трябва да се запишеш предварително. Пратиха ме там заради гаранцията на сондата. Ако решиш да я сменяш вземай NJK - японска, струва около 170лв. с 1год. гаранция, на Bosch e доста по-солена.
Публикувано: 19 мар 2005, 22:16
от mitakinen
Ходих при един майстор, който е доста кадърен - на компютъра излезе Бедна въздушно-горивна смес. Пусна и ламбда-сондата на компютъра - ОК се оказа. Откри един температурен датчик, който стърчи от маркуч точно до радиатора - и се оказа, че кабела му се е търкал в метал и се е протрил - пробвах колата сега вече лети. Но остава едно голямо НО - още ми прави мизерии при студен двигател. Утре ще хода до София и ще е тествам на дълъг път (аз съм от Карнобат)
кофти работа
Публикувано: 24 мар 2005, 18:05
от Alpha
пичове като ви чета писаниците се едно говорите за моята кола ама май моята е наи зле от вашите моята освен тези неща си и мени оборотите . И аз като вас смених свещи кабели ланда сонда съединител ваздушен и горивни филтри и не ще и не ще само че за мое пак и надявам се и за ваше щастие един мои приятел скоро си взе същия ескорт аааа говоря за (1.6 16 v 90к.с) и на него му ги прави сащите номера ама тоя лудия е луд чесно ви казвам изкормил е залата кола и едно по едно всичко сменя по електрониката та колата му е още вав сервиз и като излезе ще ми каже за какжо става вапрос и от там аз пак щте ви пиша така че не се боите бая сме тия сас куците ескорти

Публикувано: 24 мар 2005, 21:18
от mitakinen
При мен проблема се оказа от кабела на температурния датчик и с малко изолационна леента се оправи. Колата сега е като самолет. Палил съм я при минусови температури и измина към 800км. без никакви забележки - сега е като нова.
Публикувано: 18 юни 2005, 20:51
от nagard
Май този проблем със студения двигател е всеобщ. Не ходете обаче в МОТО ПФОЕ - никакви майстори не са. Въпреки, че ходих с вътешен човек нищо не направиха. Някакво студентче искаше да смени всички мембрани и други там в карбуратора - около 250 лв. Намерете си частен МАЙСТОР.
Публикувано: 27 юни 2005, 21:36
от jordj
Приател,отиди на диагностика в техникум Вилхем Пик (техникума е на Захарна Фабрика) за 20 лева ще ти кажат от какво тие заболяло Кончето.Перфектниса.
Е ако трябва ще почакаш но си заслужава.Имаме служебно Волво244 и само там го караме.Безпогрешниса.А Мто Пфое не ти ги препоръчвам прецакаха горкат кола, та се учиха на нея.
