Страница 1 от 1
Angrenaj Mondeo 2002 2.0 16v 150 hp
Публикувано: 22 сеп 2007, 15:07
от philip
Здравейте колеги. Имаме проблем с едно Мондео 2002 г. Хабе[е масло и като го разглпбихме .... ло[а работа. Както и да е. Мондеото е 2.0 16 клапана 150 кс. Проблема е `е няма никъкви белези и немоjем да зацепим мотора. Ако някои move да даде някъква информация, ]е му буда много благодарен.
Публикувано: 22 сеп 2007, 15:13
от dodi
изразявам предположени вижте дали разпр.валове не са с ключ и ако няма белег на кол.вал извадети свеща на 1 цилиндър и мерете горна мъртва точка ако го сглобите превъртете го на ръка но е само идея
Публикувано: 22 сеп 2007, 18:38
от philip
Колеги пишете постингите си на кирилица !
Публикувано: 22 сеп 2007, 20:04
от dodi
колега мисълта ми е двата вала се заключват 1 спрямо друг със шина това е белега на разпр.вал а на кол.вал вадите свеща на 1ви цилиндър пъхате нещо дълго в цилиндъра за да установите горна мъртва точка не е много точно затова ви казах на ръка да превъртите двг за да видите дали опира бутала в клапани
Публикувано: 22 сеп 2007, 20:17
от Vaklin
На опашките на валовете трябва да има срезове.
Публикувано: 22 сеп 2007, 21:15
от isoiso
Най-добре си намерете някой майстор да ви го зацепи, защото има вероятност да си отворите голяма работа!
Публикувано: 23 сеп 2007, 08:54
от traqn_savov
Ама защо пипате където не ви е работа!!!!
Публикувано: 23 сеп 2007, 12:42
от philip
Проблема е че няма никъкви белези. А моторетката е някъква странна. Спекли са и сегментите и поизгорели клапаните. (мкже ли 2002 г кола да не е с хидравлични повдигачи ????) В Мотофое продават само "short block" за около 8000 лева

. 4асти няма. Приятеля ми в сервизчето като го разглоби - тогава се видя че няма никъкви белези. Сте фантазираме нещо, ще я сглобим, но ако има литература ще е по-лесно

)))
Публикувано: 23 сеп 2007, 13:01
от Vaklin
Пак повтарям за срезовете на опашките на валовете!
Ама защо ли и аз си губя времето???
Публикувано: 23 сеп 2007, 19:21
от philip
Vaklin написа:Пак повтарям за срезовете на опашките на валовете!
Ама защо ли и аз си губя времето???
Извинивай, но не е толкова просто.
Аз имам Ескортче 1,6 Зтец. там белези си има, има и е лесно. За въловете знаем. Но на този как трябва да да процепите на раловете. Хоризонтално или вертикално?
Шайбата на коляновя вал също не е фиксирана. Няма шпонка.Също незнаем какво точно следи датчика на шайбата. ГМТ или нещо другао. С този мотор Форд са надминали себе си.

Ужас. Изглежда си имат специални инструменти и мотора се фиксира някък преди да се сглоби.
Публикувано: 23 сеп 2007, 20:56
от dodi
с верига ли е или с ремък питам защото в аутодатата този модел е 145кс с ангр.верига
Публикувано: 23 сеп 2007, 21:30
от Vaklin
Бате, Форд и кола са различни думи. Процепите са хоризонтални. Не са на центъра на вала и не може да се сбърка посоката. За ГМТ си има специален чекор който се завинтва на местото на един болт М10 под генератора. Поне на дизеловите двигатели 1.8 е така. Ако наиситна колата ти е 2002 то трябва да е с верига. Щом казваш, че е с ремък трябва да е преди 2000'та. Дай тип на двигателя за по-лесна ориентация. На тези преди 2000'та има пъпка на блока и белег на ремъчната шайба. Форд са измислили една рядка дивотия с една пъпка която фиксира ремъчната шайба да не превърти. Тя също определя и положението на шайбата спрямо коляновия вал. Огледайте я да е читава щото после и на вторични няма да ви го искат този двигател. Лепете болта с някакво подходящо лепило!
Абе, ако не сте го правили под ръководството на някой който вече го е правил няма да стане нито от първия, нито от десетия път. Хубаво сте го разглобили, сега търсете някой да ви го сглоби.
Между другото, ако решите да го продавате на части аз веднага купувам муцуната с фарове, радиатори, перки и други дивотии. Може да постнеш една две снимки за да свиквам с това което ще си купя

Публикувано: 24 сеп 2007, 18:51
от philip
Vaklin написа:Бате, Форд и кола са различни думи. Процепите са хоризонтални. Не са на центъра на вала и не може да се сбърка посоката. За ГМТ си има специален чекор който се завинтва на местото на един болт М10 под генератора. Поне на дизеловите двигатели 1.8 е така. Ако наиситна колата ти е 2002 то трябва да е с верига. Щом казваш, че е с ремък трябва да е преди 2000'та. Дай тип на двигателя за по-лесна ориентация. На тези преди 2000'та има пъпка на блока и белег на ремъчната шайба. Форд са измислили една рядка дивотия с една пъпка която фиксира ремъчната шайба да не превърти. Тя също определя и положението на шайбата спрямо коляновия вал. Огледайте я да е читава щото после и на вторични няма да ви го искат този двигател. Лепете болта с някакво подходящо лепило!
Абе, ако не сте го правили под ръководството на някой който вече го е правил няма да стане нито от първия, нито от десетия път. Хубаво сте го разглобили, сега търсете някой да ви го сглоби.
Между другото, ако решите да го продавате на части аз веднага купувам муцуната с фарове, радиатори, перки и други дивотии. Може да постнеш една две снимки за да свиквам с това което ще си купя

Ми няма шпонка на коляновя вал. Стягат се и двете шайби накуп. И за ангренава и за пищовя ремък. Някъква странна сглобка е. Дуратек. Прилича на Ztec ама си е ФОРДОВ.
Колата всъщност е на друг мой приятел. Сте взема данните и сте ги пусна тук.
Мойта слувебна е един Форд Ескорт 1,6 16V Ztec
Там няма проблем с зацепването. Вси4ко е ясно