Страница 1 от 1

Висок разход и маистори без идея!

Публикувано: 27 сеп 2007, 11:29
от seth777
Здравеите на всиЧки,
наскоро се прибрах от Германия с един Форд Ескорт 1.8 16v 105 коня 92 година с 2 врати. Още по пътя ми стана ясно, Че неЩо не е наред, заЩото разхода ми беШе около 12 л/100 км по магистралите с средна скорост 120 км/ч.
Тук в Пловдив първо ми смениха филтрите и маслото плюс термостата които беШе повреден и колата не е загрявала изобЩо. Да обаЧе проблема не се реШи с това. Отидох на два Bosh сервиза и при един познат. На Bosh ми казаха, Че трябва да се сменят МАF филтъра или както тук му викат Дебитомер и Ламбда сондата. На 2000+ оборота сместа става много богата заЩото лабда сондата не работи както трябва. Моя познат ги смени с няколко други , но се оказа Че не е от тях. Сложихме 2 други компютъра, но проблема си остана.
За съжаление не можах да отида на сервиза на Ford, но за там Чух само лоШи неЩа и затова предпоЧетох да отида на други места.
Ако някои е имал подобен проблем и има някаква идея откЪде другаде може да идва този проблем нека ми пиШе или ми кажете коя тема да проЧета.
Благодаря ви предварително.

MAF - сензор

Публикувано: 27 сеп 2007, 11:44
от rosenrigov
Прочети най горната тема за МАФ сензора .Може да ти е от полза

Публикувано: 27 сеп 2007, 11:47
от AX!S
На мен ми звучи това като да е от TPS или MAF, но MAF казваш си сменял...

Публикувано: 27 сеп 2007, 11:56
от seth777
Да,
сменихме го няколко пъти, но след като премерихме тока на ламбда сондата се видя, Че на високи обороти тои не е правилен и затова сместа е богата.
проЧетох тук малко за TPS, не сам сигурен Че ми стана много ясно, но идеята е Че на средни и ниски обороти, когато се гледа газ анализа всиЧко е наред, но на високи не работи. БеШе ми обяснено :), признавам си пълен лаик сам, Че ако има проблем с дюзите няма да е само при високи обороти.

Публикувано: 27 сеп 2007, 13:05
от AX!S
Доколкото зная, ако имаш запушени дюзи колата няма да върви и ще имаш проблеми с оборотите на празен ход. Аз като купих ескорта оборотите му на студен двигател бяха много зле, та направих куп неща, в това число налях и добавка за почистване на дюзи. Да чукна на дърво - оправи се, ама аз толкова неща пипах, че не разбрах в крайна сметка от какво беше. :oops:
Между другото един майстор, който си личеше, че е много в час с нещата ми каза, че MAF сензорите BOSCH правели проблеми, докато оригиналните FORD-овски били доста надеждни и почти винаги почистване оправя нещата. Вие като сменяхте MAF, какъв сложи?

Публикувано: 27 сеп 2007, 16:07
от seth777
Ами сложихме наЙ-различни, но все от фордове.
аз исках да попитам освен този филтър, ламбда сондата и компютъра дали има неЩо друго от което може да идва проблема.
ИнаЧе на свободна колата е без забележки.