Страница 1 от 1
Проблем с искрата на Проб ГТ
Публикувано: 27 сеп 2007, 17:20
от Nasoo
Както го карах преди година изгасна. Набързо проверих че няма искра и го бутнах на паркинг. Сега ми се къса сърцето като го видя как изгоря от слънцето а беше една от най-запазените бройки. Днес разрових нета и гледам най-честия проблем е комутатора но го няма никъде. Някакви идеи за намиране или приспособяване на ладов. Руснаците качват ладови но на проб2 незнам за проб1 как стои въпроса. Просто откачам вече заради неква пичавъшка ми се скапва напълно изрядната кола с перфектен двигател.
Публикувано: 27 сеп 2007, 19:30
от cocoff
Без да съм 100% сигурен каква е причината, аз не бих ръгнал да сменявам каквото и да е...
А за да няма искра-причини бол...
Re: Проблем с искрата на Проб ГТ
Публикувано: 27 сеп 2007, 20:14
от 1.8d
Nasoo написа:Както го карах преди година изгасна. Набързо проверих че няма искра и го бутнах на паркинг. Сега ми се къса сърцето като го видя как изгоря от слънцето а беше една от най-запазените бройки. ....Просто откачам вече заради неква пичавъшка ми се скапва напълно изрядната кола с перфектен двигател.
А ти сериозно ли цяла година го държа да го цвъкат гугутките,че чак тогава се сети за него...не ти ли мина още в началото мисълта да посетиш някой сервиз

Може да е нещо дребно
Re: Проблем с искрата на Проб ГТ
Публикувано: 28 сеп 2007, 16:23
от Nasoo
1.8d написа:Nasoo написа:Както го карах преди година изгасна. Набързо проверих че няма искра и го бутнах на паркинг. Сега ми се къса сърцето като го видя как изгоря от слънцето а беше една от най-запазените бройки. ....Просто откачам вече заради неква пичавъшка ми се скапва напълно изрядната кола с перфектен двигател.
А ти сериозно ли цяла година го държа да го цвъкат гугутките,че чак тогава се сети за него...не ти ли мина още в началото мисълта да посетиш някой сервиз

Може да е нещо дребно
Ми ходих тогава по сервизите седмица, две и всички като чуят за проб с маздовия двг и почват да се почестват и ме препращат на друго място, щото я нямат софт, я са претоварени и т.н. Та си купих Пумата и го зарязах. Сега като видях ко е станало и ми стана лошо. А фордчето е много здраво аз го имам от 10г. вече е на 200к и нищо не бях пипал докато не угасна. В повечето сайтове дават проблема с комутатора като задължителен проблем след 200к при мене малко по рано но какво да правиш. Сега ако може някой да ме насочи към сервиз или човек който да достави части. Ако не намеря сервиз ще го разхвърлям. Лошото е че запалването е разработка на форд но го няма в друг модел и комутатора не става от мазда гт. А и комутатора има две версии през четирите години производство. Баси шита. А и този модел има по дифолт проблеми с инсталацията и след десет години отива в гъза. Спряха ми коланите и веднага след това искрата.
Публикувано: 06 окт 2007, 22:37
от Yamatto
Заряза я значи...
Бобината се случва да дефектира. Ако не се намира от донор, може афтърмаркет - MSD Blaster 3 Coil
http://www.performanceprobe.com/doityou ... coil22.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 09 окт 2007, 16:05
от Nasoo
значи бобината става от всички мазди но комутатора е фордов заедно с ЕКУто а именно той дава фира. В ибей е голяма рядкост да го намериш. Тази бобина афтърмаркета е за следващия модел с фордовия двигател.
П.С. Ако някой чуе за проб на части да драсне един ред.
Публикувано: 04 ное 2007, 20:18
от Yamatto
Nasoo написа:Тази бобина афтърмаркета е за следващия модел с фордовия двигател.
П.С. Ако някой чуе за проб на части да драсне един ред.
Четене братя четенеее...
Не е за следващият и следващият не е с фордов двигател, а с маздов FE-DOHC 2.0 16V (Probe SE) и KLDE 2.5 V6 24V (Probe GT).
Единственият Probe с фордов двигател е именно този, предишния само че не GT а LX (с изкл. на '89), а двигателят е многогодишният масов таурусов 3.0 V6 Vulcan