От моно инжекцион към карборатор
Публикувано: 04 окт 2007, 02:30
Да започна с това,в коша на 1,6д вкарах двигател 1,4 бензин,тампоните на всички опори паснаха понагодих ауспоховите колектори,и нямаше грижи.Поради дефицит карборатори,намерих само за 1.6 вдукамерен вебер с колектори от двигател с Еко система(незнам какво е търсила там тази еко систена,но нямаше този донор компютър за управление) а само много вакумни тръбички.Сложих колекторите паснаха!Пуснах му ток към един клапан на карботора.Само тогава пали!Не знам за к'во е?!Ще намеря снимки и ще ги добавя.Прекарах инсталаията и свързах всичко,що ми трябваше.Махнах една тапа от главата и сложих бенз.помпа.Навързах маркучите за водата към радиатора и преливното казанче(проблеми никъкви)Делкото е електронно зацепено на разпределителния вал на него + и - .Една бобина и комутатор от ОПЕЛ АСКОНА и започна голямото въртене.От начало нямаше никакъв проблем двигателя се въртеше нормално след третото завъртане на стртерния ключ и ДВГ-то запали, но без кутия на филтъра и без въздушен филтър,бензин от една туба 5л.Първите проблеми бяха в това,че карборатора преливаше от бензин,направо се напоява яката,явно нещо не спира притока на помпата и прелива.Разглобих го почистих мизерията ,защото не е пален от 1 година най-малко сега проблеми с това няма.Но започна друго след 3-4 паления.Стартера започна да върти все по-бавно двигателя,и си викам край акумолатора замина сложих 72А акумолатор и пак същото,звукът които издаваше е като "ХЪЛЦАНЕ" Също,че подава изкрата по-рано и се пали сместа преди горна мъртва точка и мръднах делкото преди да запали и след като запалеше го връщах обратно на страта центровка двигателя пушка,идеална работа!
Но без филтърова кутия и филтър за въздуха не си е работа влезе ли в по-ниски обороти и гасне и след това същите масажи за да запали.Почна след това и да не пали и така с изместено делко.Принудих се да направя центровката на 4 ти цилиндър,пак нищо тогава въобще неще!И отворих ангренажа за да проверя дали съм на белези ,че знам ли може някой по знаещ от мен да е барал там!Ангренажа бе зацепен добре точно като по книгите.И пак не пали.Побеснях докарах го на белег отворих капака на главата извадих свещите и намерих горна мъртва точка.Охлабих ремъка и го зацепих един зъб на зад,затворих всичко сложих свещите и пак въртене "нъцки" все едно ,че съм почнал от там от кадето съм тръгнал пак двигателя хълца и не пали от раз.Но като запали проблем няма.Пак на ново същия план разцепих ангренажа и още един зъб назад.Сега пали от раз първо въртях за да видя дане би да ударя някои клапан.Сега пали но не върви,а започна да гори яко,ако го гори въобще незнам к'во го прави ,но го няма този бензин,съмнява ме че го хвърля???
2 камерен карборатор за 10километра 5 литра бензин
ужаса!!!И на отворен смукач пак не може да изгори това количество.И сега съм му проектирал една импровизирана кутия за филтър и едни вати от горе за да не гасне на ниските обороти, да му създам илюзията за въздушен филтър,малко бутнах оботорите от жилото за газта.Но не се рязка така двигателя на високи обороти глъхне,няма вздух, няма мошност.Попитах тук там хора по-знаещи от мен защо ми правеше този проблем с хълцането и трудното палене и ми казаха,че това делко е управлявано преди от комп.и центровката при палене електронно се мести на 2градуса,само при палене,а после се връща в нормално работно положение.Проблема е че сега няма комп.който да управлява това и за това хълца и бавно върти.Имало и вакумно управление на делкото,но незнам дали при форд го има и на кои модели.Сега мисля да сложа делко с чукче да се върна 50 години назад да махна комутатора и да оставя само бобината за да проверя дали ще имам същия проблем! Въпросът ми е към вас знаещи колеги:
Къде греша?
Защо не пали от раз когато белезите на вловете са на лице?
Вярно ли е това за 2 та градуса центровка ,при палене?
И дали да хвърля този карборатор някъде и да търся 1 камерен за 1.4?
П.П. след като заработи и я изрязах 2-3 пъти от ауспуха мирише много на бензин не изгорял, а след връщане на педала на газта в гърнето гърми.Нивото на маслото е в нормата бензин няма в картера,проверявах го преди и след всичките тези интервенций.
Ако ме види някой Германец от Кйоун кадето са правили тази кола,ще ме убие с права лопата.
Гранде побългаряване стана.
Но без филтърова кутия и филтър за въздуха не си е работа влезе ли в по-ниски обороти и гасне и след това същите масажи за да запали.Почна след това и да не пали и така с изместено делко.Принудих се да направя центровката на 4 ти цилиндър,пак нищо тогава въобще неще!И отворих ангренажа за да проверя дали съм на белези ,че знам ли може някой по знаещ от мен да е барал там!Ангренажа бе зацепен добре точно като по книгите.И пак не пали.Побеснях докарах го на белег отворих капака на главата извадих свещите и намерих горна мъртва точка.Охлабих ремъка и го зацепих един зъб на зад,затворих всичко сложих свещите и пак въртене "нъцки" все едно ,че съм почнал от там от кадето съм тръгнал пак двигателя хълца и не пали от раз.Но като запали проблем няма.Пак на ново същия план разцепих ангренажа и още един зъб назад.Сега пали от раз първо въртях за да видя дане би да ударя някои клапан.Сега пали но не върви,а започна да гори яко,ако го гори въобще незнам к'во го прави ,но го няма този бензин,съмнява ме че го хвърля???
2 камерен карборатор за 10километра 5 литра бензин

Къде греша?
Защо не пали от раз когато белезите на вловете са на лице?
Вярно ли е това за 2 та градуса центровка ,при палене?
И дали да хвърля този карборатор някъде и да търся 1 камерен за 1.4?
П.П. след като заработи и я изрязах 2-3 пъти от ауспуха мирише много на бензин не изгорял, а след връщане на педала на газта в гърнето гърми.Нивото на маслото е в нормата бензин няма в картера,проверявах го преди и след всичките тези интервенций.
Ако ме види някой Германец от Кйоун кадето са правили тази кола,ще ме убие с права лопата.
