Страница 1 от 1

форсира се и пуши .....

Публикувано: 23 окт 2007, 23:03
от nedzo
Микробус Форд Транзит 2.5,производство 99год.След като запали,изминава 1км -или по-малко и започва първо да променя работата на двигателя-става местабилна,започва да пуши светъл дим и почти веднага започва да се форсира-до 3000 об/мин!Не мога да го изгася от стартерния ключ!На полусъединител намалявам оборотите!Много голям облак дим оставя-светъл дим!Постепенно изчиства работата докато загрее.След това работи относително добре-долавят се леки колебания в ритъма на цилиндрите.Направена профилактика-масло,филтри,ремъци преди 1000км.Супер Дизел правиха реглаж на АРФ-или нещо подобно,но резултата бе отрицателен.Друг сервиз изолираха екокогичната с-ма за изгорелите газове,но уви и това не помогна.Не е измерена компресия-било специфично за модела и рисковано за главата!Ще бъда благодарен ,ако някой помогне със съвет!

Публикувано: 24 окт 2007, 08:17
от schrack
Това със форсирането и синкавият дим е според мен от ГНП-то защото моя кошник ги прави същите магарий е без това че не може да гасне.
Има един клапан на ГНП-то който спира нафтата към дюзите за да гасне колата та той може да прави нещо чакмак като е студена там също има и налягане и то високо

Публикувано: 25 окт 2007, 22:05
от jojo
при бензиновите се получава от автоматичен смукач при по старите фордчета,виж някъде да ти погледнат дюзите

Публикувано: 27 окт 2007, 16:33
от Jinxy
АКО ИМА ТУРБО...

При дизелите това понякога са симптоми на заминали лагери и уплтнения на турбото. Поглеждай си маслото по-често. Когато двигателя запали започва да смуче масло през турбото и се форсира..., а от ключа неможе да се изгаси, защото и да му спреш нафтата той си продължава работата, но на масло. Колкото повече се форсира - толкова повече масло вкарва. Гаси се само на скорост.

Публикувано: 06 ное 2007, 13:05
от escorttd
Браво на Jinxy!
Прати го за ново турбо да му влезе акъла в главата и после ще се сети да потърси из старите теми. Поне двама колеги освен мен са имали такъв проблем. Двигател се форсира с нафта, а не с масло! И не гасне защото нафтата не влиза през дюзите, а през турбото.