Страница 1 от 1
сиерата роди
Публикувано: 24 окт 2007, 21:54
от siera
първо започна да пуши отзад докато уж я обезвъздушавах после дигна температура и резултата маслото а то е на един ден
стана на боза и изпи всичката вода.И сега гарнитури гумички масла и кой знае още какво.

А защо се случи всичко това ? Колата я имам от 10 дни. С колко ли ще ме отвеят ?
Публикувано: 24 окт 2007, 22:08
от cenzor

Ти лично , разбираш ли си изобщо какво си написал?!
Публикувано: 24 окт 2007, 22:20
от HACKO
Не е много страшно, гарнитура и евентуално челосване на главата (при нужда).
Публикувано: 25 окт 2007, 00:08
от siera
cenzor написа:
Ти лично , разбираш ли си изобщо какво си написал?!
А ти лично мислиш ли че тази сиера ми е първата любов ?
HACKO написа:Не е много страшно, гарнитура и евентуално челосване на главата (при нужда).
мерси за успоението мисля че с това и ще се размина но се питам каде сгреших? Допускам че с това обезвъздушаване нешто не се получи а направих това което ми казаха.
Публикувано: 25 окт 2007, 00:24
от HACKO
Не е задължително да си сгрешил ти, казваш че си я взел преди 10дни. А може просто гарнитурата да си е прегоряла вследствие на годините, без да има друга причина. Няма как обезвъздушаването да е причината.
Публикувано: 25 окт 2007, 08:17
от schrack
Не е много страшно, гарнитура и евентуално челосване на главата (при нужда).
И да не е пукната главата че пак ще се повтори
Публикувано: 25 окт 2007, 09:15
от noface
Aко мотора ти е DOHC почти е сигурно че си спукал глава,ако си с едновалов мотор има голям шанс да минеш само са гарнитура,гумички и шлаиф на главата. При обезвъадишаването нали си оставил отворена капачката на разширителния съд??
Публикувано: 25 окт 2007, 19:27
от siera
noface написа:Aко мотора ти е DOHC почти е сигурно че си спукал глава,ако си с едновалов мотор има голям шанс да минеш само са гарнитура,гумички и шлаиф на главата. При обезвъадишаването нали си оставил отворена капачката на разширителния съд??
Да доливах вода в разширителния съд докато спря да взима вода. След това оставих да работи мотора докато се затоплиха всички маркучи цялата пита на радиатора пробвах парното духа топло и чак тогава сложих капачката и я загасих .Мина извесно време и защо ли отворих капачката върна малко вода която изтече разбирасе пак я завих .Минал съм 2 км най много . На дугия ден тръгвам и след 3 4 км взе да загрява. Отвивам капачката водата от разш. съд като гейзер. Изчаках повторих операцията с отворена капачка тръгвам отзад пушек много и започва пак да грее гледам щеката боза
Публикувано: 25 окт 2007, 19:31
от venom4o
Мотора ти е OHC нали ? Това е енай простия мотор.. главата се сваля за по малко от 1 час без да бързаш ако имаш читав инструмент.. Бих ти помогнал ,но си в пловдив.. Нищо ,че съм зелен шофьор... три 3-4 пъти съм я свалял тази глава и мотора го знам на изуст.. Ако ще си го правиш сам кажи ,ще ти покажа и снимки от моя мотор за да си наясно за какво става въпрос
едит : иначе цените са следните
Гарнитура глава -24 лева
гумички клапани - 10 лева
Гарнитура капак клапани 7-8 лева
главата не се знае в какво състояние е ,но за да я прешлайфат ще ти вземат едно поне 25 лева и напасване на клапани и т.н. немога да ти кажа..
Хубаво е да си купиш гарнитури за изпускателния колектор - те са 4 за взеки цилиндър около 8 лева е комплекта ,както и за всмукателния пак толкова двуцевката е 4 лева гарнитурата..

и не се притеснявай на колата нищо и няма.Хубаво е да провериш перката дали ти работи!
сиерата измъти
Публикувано: 25 окт 2007, 21:10
от tata1971
Моето мнение е че ако си налял вода а преди това е имало антифриз ще ти текне и водната помпа-личен опит/от майстора който доля вода/.И защо вода-идва зима все пак.Според мен-главата под налягане за течове и ако няма нова гарнитура.Успех.
Публикувано: 26 окт 2007, 16:52
от noface
Не твърдя със 100% сигурност,но така си я купил(ако е било скоро) от 1 път и за 3-4км ,не ми се вярва да стане. И аз съм прегрявал веднъж,но се раминах само със смяна на гумички. Ще трябва да свалиш главата идано блока да не си спукал,че

Публикувано: 26 окт 2007, 17:41
от venom4o
не го е спукал спокойно... Аз как съм го прегрявал тоя блок бедна ти е фантазията.. на задръстване и не знаех че силиконовата перка НЕ работи.. Юли месец в най голямата жега.. уредите не отчитат правилно иии после като правих основия ремонт.. блока го шлайфаха защото бил крив със 15 стотни...И като го е спукал блока какво от това? Един двигател необорудван за сиера е 100лева.. все пак са коли на 25 години
Публикувано: 26 окт 2007, 18:59
от siera
venom4o написа:не го е спукал спокойно... Аз как съм го прегрявал тоя блок бедна ти е фантазията.. на задръстване и не знаех че силиконовата перка НЕ работи.. Юли месец в най голямата жега.. уредите не отчитат правилно иии после като правих основия ремонт.. блока го шлайфаха защото бил крив със 15 стотни...И като го е спукал блока какво от това? Един двигател необорудван за сиера е 100лева.. все пак са коли на 25 години
А как се разбира дали перката равоти ?
Публикувано: 27 окт 2007, 09:37
от schrack
Има датчик на радиатора или на главата развиваш и го свързваш с лампичка от акумулатора слагаш го във вода със тернометър и гледаш на колко градуса ще светне (ако светне въобще )
Публикувано: 27 окт 2007, 11:10
от venom4o
siera написа:venom4o написа:не го е спукал спокойно... Аз как съм го прегрявал тоя блок бедна ти е фантазията.. на задръстване и не знаех че силиконовата перка НЕ работи.. Юли месец в най голямата жега.. уредите не отчитат правилно иии после като правих основия ремонт.. блока го шлайфаха защото бил крив със 15 стотни...И като го е спукал блока какво от това? Един двигател необорудван за сиера е 100лева.. все пак са коли на 25 години
А как се разбира дали перката равоти ?
Непозна

ако мотора е ОНС както предполагам перката не е електрическа еми е силиконов вискосъединител. Чувал съм ,че когато загрее към 100-тина градуса трябва да зацепи.. перката се маха и съединитела се полива с вода над 100 градуса
вряла демек и се проверява дали остта се върти още.. поне така съм чувал.. ако не върти се заварява докато не се смени... мойта и лава да я потопиш не иска да зацепи и колата прегрява