Страница 1 от 2
Голям разход на Ескорт 1.8 дизелак
Публикувано: 30 окт 2007, 00:47
от Sound`of`GB
МОмчета нещо не е добре
фордя ми гори 10-11 градско
а извън градско си пада на 4-5 какво му става незнам

колкото и полека да карам гори като побъркан
нз от къде може да е направо ме смая а около Габрово няма майстори по помпите дайте идея или да паля и да вървя нанякаде

иначе колата си върви нормално не пуши пали лесно нз какво и става

Публикувано: 30 окт 2007, 10:55
от venom4o
данеби да имаш проблем със загряването.. Термостат? Не съм много вещ по дизела.. но обикновенно всички проблеми идват от ГНП-то.. Да не си карал с кофти нафта?
Публикувано: 30 окт 2007, 18:30
от Sound`of`GB
venom4o написа:данеби да имаш проблем със загряването.. Термостат? Не съм много вещ по дизела.. но обикновенно всички проблеми идват от ГНП-то.. Да не си карал с кофти нафта?
колата е добре с температурите
а какво е ГНП

и то това е вече от доста време карам с хубава нафта
Айди де какъв е този форум в който уш много разбираме пък не искаме да пишем

дайте ударете едно рамо
и най-лошото е ,че няма майстори тука
Ако продължи да ми гори така никога няма да събера за нова

Публикувано: 30 окт 2007, 20:25
от Dundee
Да не си объркал нещо в засичането на разхода? За извън града ти е супер, а същевременно в града е нереално висок. Все едно си карал само на първа и втора. Да не би да караш само на къси разстояния - по 2-3 км., със студен двигател? Но и в тоя случай не ми се вярва да се вдигне чак толкова разхода. Странна е случката ти.
Публикувано: 30 окт 2007, 22:55
от paci
Sound`of`GB написа:Айди де какъв е този форум в който уш много разбираме пък не искаме да пишем
Е па те такива ненам шо ама мноу ме дразнят!
Ако почна ти изреждам фактори ще си изтъркам клавиатурата и ще ги обориш всичките

Колата си е твоя ти си знаеш как я караш
Моята миналото лято като ми даваше под 8 с климатика градско а това лято без климатика си ги ударих 10!
Обаче се знам че аз съм си причината.
В твоя случай те знам, че се занимаваш с музика, но не те знам колко си наблъскал в комбито.
Иди се замери да не си го претоварил.
Акумулатори, генератори нещо допълнително ?
Тръгни-спри и пак отначало нон-стоп в града с постоянни ускорения ще гори.
Ей сега ще ме оборят 100 човека че дизела ни го бърка

Не исках да пиша но се провокирах от тва дето съм го цитирал.
Ааа, забрайх.
Начи както си гореше под 8 градско с климатика миналта година, изведнъж замина на 11 без климатика с бензина на ОМВ. Верно захладня ама тва отива на +3л а стила ми на каране не се беше променил. Когато се промени си знаех, че си качвам разхода.
Публикувано: 30 окт 2007, 23:17
от Sound`of`GB
ама то не е комби мойто двуерато хечбекче

и най-лошото е ,че
зимата ако ще ми се дига разхода става много лошо поне нафтица намерих
ама друго си е като на времето 6 на сто нафта на 80 ст
НЗ според вас може ли да е друго освен помпата
аз иначе карам настина предимно кратки разтояния
(то нали и затова му викаме градско)

но 10-11 са много и преди не гореше толкова
иначе си върви даже повече от добре за 1.8 дизелак

Публикувано: 31 окт 2007, 21:13
от Jinxy
Абе не ми се искаше да се бъркам, но....
Според мен ако една кола гори на извън градско 4-5 литра е невъзможно да гори на градско 10-11!!! По първия разход съдя, че мотора и помпата (ГНПто) са ОК - иначе 4-5 ама друг път!!!
За втория разход мога да кажа, че според мен е засечен с кофти нафта... нямам друго обяснение - оповавам се на първия разход ( 4-5литра...)
На майка ми Микрата ( Нисан Микра 1.5 Д ) и напълниха резервоара с V-Power от Шел и мотора трака супер гадно... за разхода ще видим... иде реч, че не е сигурно каква "чорба" сипваш и какво да очакваш от нея.
Засечи още няколко пъти, но напълни догоре, покарай 150 - 200 км и долей пак догоре. Това е засичане.
Публикувано: 31 окт 2007, 22:29
от Sound`of`GB
сега така правя ,но това не е ейтей един път вече година
обаче викам няма да пускам тема ахзащото няма кой да ми помогне и хах бях прав

явно тея дизели много ни мъчат

и аз ако можех да си онесня голямата разлика нямаше да питам

Публикувано: 31 окт 2007, 22:32
от paci
С оня другя чатър дет се бяхте зачатили тука та ринах.
Та начи с него нещо се бяхте захапли веднъж на тема "на кой му бега повече каруцата"

Тогава ти пита тук във форума некви неща и ненам дали един не ти каза нещо да бараш по помпата.
Бара ли тогава?
Публикувано: 01 ное 2007, 07:41
от Sound`of`GB
paci написа:С оня другя чатър дет се бяхте зачатили тука та ринах.
Та начи с него нещо се бяхте захапли веднъж на тема "на кой му бега повече каруцата"

Тогава ти пита тук във форума некви неща и ненам дали един не ти каза нещо да бараш по помпата.
Бара ли тогава?
не помпата не е пипана
Преди няколко години ми замина помпата взех си нова от стенд я качихме на форда и това е

сега съм я налял до горе карам адски полека не я държа запалена и ще видим

какво ще излезе
пп-пък оня младеж няма шанс

ние се погонихе ама той го е срам да си каже

Публикувано: 01 ное 2007, 07:59
от Vaklin
Търси от къде ти капе нафта.
Публикувано: 01 ное 2007, 10:32
от nikolovvd
Не виждате ли, че човека е от Габрово.
Това Габрово, В.Търново, Смолян - да не изреждам, си е Балкан. Ако мръднеш от главната и почваш да се катериш. Къде другаде има мазета с тераси?
Колегите ти писаха. Щом извън града разхода ти е 4-5 /100 няма причина за безпокойство. За града си вземи едно колело с 18 скорости само за един ден и карай с него. Да разбереш как се чувства двигателя. Така ще разбереш лично със собствените си крака защо ти харчи толкова.
Публикувано: 01 ное 2007, 13:30
от EscortMK51.3
да, но там е работата, че тука светофари има сравнително малко, и в доста холяма част от пътя можеш да си караш на 3та и 4та, докато в София примерно 1-2 и т'ва е...
едно приятелче, което замина да учи в София, преди малко ми каза че отчел 20/100 разход газ

Публикувано: 01 ное 2007, 17:12
от Ivaylo Georgiev
Мога да кажа за моя форд, че извънградско харчи 5 ако не го настъпвам и към 6 ако го юркам здраво. Но в София харчи около 9 на сто. голяма разликата изглежда само на пръв поглед ама тук е ужас и трябва разхода да се отчита като при багерите- на час
иначе за Габрово ми се вижда много голяма разликата, все пак отликите в трафика и карането е огромна тук и там
Публикувано: 01 ное 2007, 18:24
от Cheater_blg
Колега сменявал ли си наскоро филтри?Защото нали знаеш,че при дизела са от голямо значение.И наистина пипано ли е ГНП че вече всеки разбира и си "пуска" повечко нафта за да му върви-от там може да ти се вижда изнанагорно.
И все пак зависи от стила на каране.На мен ми харчи между 5 и 7л. градско зависи как натискаш.
А също така съм страдал и от лоша нафта.Уж по-евтина,ама винаги евтиното излиза по-скъпо.Та тогава ми качи 10л/100км с Пежо 405 1.9Д,което иначе си харчеше 5 на 100.
Така,че сам си прави изводите!
Re: Голям разход на Ескорт 1.8 дизелак
Публикувано: 01 ное 2007, 20:03
от Svetlix
Sound`of`GB написа:... а около Габрово няма майстори по помпите дайте идея или да паля и да вървя нанякаде
Как да няма бе? В Ловеч е най-добрия майстор на дизели в района

особеността е само, че за да идеш на диагностика при него трябва да свалиш помпата и само нея да му занесеш
Виж си въздушния и горивния филтър както спомена пича по-долу. Направи си ново засичане ... но това което си написал поне на мен ми се вижда супер нереалистично

Имах форд със същия двигател и дори при здраво натискане над 7/100 не съм качвал

А ти говориш за 10 ...

Публикувано: 01 ное 2007, 22:08
от shibing
Jinxy Пуснато на: Сря 31 Окт, 2007 21:13 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Абе не ми се искаше да се бъркам, но....
Според мен ако една кола гори на извън градско 4-5 литра е невъзможно да гори на градско 10-11!!! По първия разход съдя, че мотора и помпата (ГНПто) са ОК - иначе 4-5 ама друг път!!!
За втория разход мога да кажа, че според мен е засечен с кофти нафта... нямам друго обяснение - оповавам се на първия разход ( 4-5литра...)
Може да не вярвате но аз лично му вярвам че е така както казва,защо ли?????ами защото аз съм с Фиеста 1,1 която извънградско гори 4,5 а градско 9 10.Това е от една година вече.Във всички серзизи и елкони които ходих казваха "колата си е наред".Какво мисля аз по-въпроса:
1 Караш почти и само на студен двигател
2 Колата е малка и пъргава и я "шпориш" повечко от разумното
С тези две неща си обеснявам разхода който прави моята кола , предполагам че при тебе причината е същата.Аз днес смених инжекцията за всеки случаи,но при тебе няма такава,тъй че остава 1 и 2.
забравих да допълня:щом на дълъг път ти гори малко няма място за притеснение.двигателя е 6

Публикувано: 02 ное 2007, 09:32
от Sound`of`GB
хм аз друго се сетих значи 100 км ги навивам средно за два дена в града
нооооо аз я държа нали все по малко запалеа тук там а според моите
най непретенциозни сметки на час на място гори около 2 литра или малко по малко което не е малко и все пак тя за два дена 1 час на мсто може би го прави и ако гори 7 и още 2 стават 9

можи би да е затова
и друго преди я стрялках много
но сега я карам доста полека просто защото като карам по полека вози по добре

филтръра въздушния го смених миналия месец
днес или утре ще си сменя и маслото
карам с Кастрол ГТХ3-15 литърчето е
нафтата е от бензинонстанцията

та ще видим сега като я засеа ще кажа
защото вмомента ми сменят съединителя който не иската да ви казвам колко струва

Публикувано: 02 ное 2007, 10:22
от aaleks
Sound`of`GB написа:...............................сметки на час на място гори около 2 литра или малко по малко което не е малко .................
Аз мисля, че на място гори под 1 литър на час. Тава, че на 2000 оборота на 5-та /около 80-90km/h / ти гори 4-5л. на сто незначи, че на 850-950 оборота на място ще гори 2 л.
Публикувано: 02 ное 2007, 10:48
от Sound`of`GB
aaleks написа:Sound`of`GB написа:...............................сметки на час на място гори около 2 литра или малко по малко което не е малко .................
Аз мисля, че на място гори под 1 литър на час. Тава, че на 2000 оборота на 5-та /около 80-90km/h / ти гори 4-5л. на сто незначи, че на 850-950 оборота на място ще гори 2 л.
аз и това ще засека
