Страница 1 от 1
След като смених ремъка и се прееба сичко
Публикувано: 30 окт 2007, 12:34
от Aicken
Събирах 2 месеца за ремак и ролки 205 лева с работата , смених ги , паля и тръгвам всичко е ок , карам с затворени прозорци щото маика ми ми даваше зор че и било студено , паркирам си я пред нас и комшията ме спира и вика , какво си и причинил че работи като танк

аз го гледам опулен , вика свали си прозорците и я запали , паля я и си ебава маиката се едно че танк работи , а оборотите ниски - 1000 на свободна се едно че съм сложил наи големия ремус на земята ,

бях през цялото време с маистора , поправя сума ти коли знае си работата , ремака даико ролките ина всичко наред , и друго забелязах колата когато я караш на скорост си е в нормалните температури , а когато заработи 5-6 минути на свободна отиваше към прегряване , стрелката до там не е стигала и когато съм я издувал на сума ти обороти , от какво може да е , не съм я закачал от долу никъде за да съм преебал тръбите (ауспусите) и трите гърнета са здрави но още не съм я гледал в сервиз да я вдигаме , то няма и къде , даите някакво предположение от какво може да е това , защо грее като печка и бучи като танк , напълно се промени тая кола и поне ми даите идея като я закарам пак да знам какво да кажа за да ги опътя... защо ми трябваше да го сменям тоя ремък

Публикувано: 30 окт 2007, 13:13
от mrdds
ми връщай се в сервиза и казвай,че след смяната на ремъка имаш забележки причинени от монтьорите.
Кво ще ги опътваш,ти ако знаеш от какво е станало няма да идеш да си сменяш ремъка в сервиз.Връщай се и с лошото започвай,иначе оправия няма.Половината си оставят ръцете после искат сумати пари за 1ч.работа.
Публикувано: 30 окт 2007, 16:35
от demiro
Да не са ти го зацепили един зъб напред или назад новото ремъче
Бягай бърже при майстора,че тъй караш на магия,може да стане по-голяма беля

Публикувано: 30 окт 2007, 17:50
от teoto
Да не ти е откачен маркуча на въздушния филтър.
Публикувано: 30 окт 2007, 18:33
от debug
Може би са зацепили ремъка неправилно

.
Относно загряването - провери си маркучите за антифриза, на стария Фокус след ремонт на съединителя бяха забравили да наместят маркучите по скобите, единият беше прегънат и колата зверски загряваше... квартални майстори. На сегашния ми Фокус смених ремъка в МП и като си взех колата да не мислите, че всички маркучи бяха закачени обратно по фиксиращите скоби - да, ама не. Бързат ли, не виждат ли - не знам.
Публикувано: 30 окт 2007, 19:59
от Vaklin
Това дизел ли е или бензин?
Публикувано: 30 окт 2007, 23:17
от paci
Vaklin написа:Това дизел ли е или бензин?
66 киловолта по 1.36 е = на 90 кончета.
1,6 дизел с 90 кончета мисля че няма.
Анализа показва, че е бензин.
В книгите за баба Лада съм чел, че може да грее и от калпава центровка. Не казвам, че е такъв случая.
И ненам що идвате тук да питате ми не се връщате да си оправят глупостите.

Публикувано: 31 окт 2007, 11:22
от Aicken
Тоо бастун е изкривил ... така да се каже осукал гумената тръба с антифриза и не се охлажда добре , иначе ремъка е добре сложен , минах 100 км вече , а защо бучи... има един необитаем канал в града закарах я ... от долу е перфектна в смисъл не изгнила и такива работи но просто тръбата след 1-вото гърне е обгоряла и има дупка... сега вече имам фарбричен ремус

поне двигателя е в ред... мерси се пак за съветите защото си я закарах и човека си я оправи... а за тръбата лошото е че е изгоряло точно на скобата .. и маи ще трябва смяна а не заварка..
Публикувано: 31 окт 2007, 11:40
от debug
Баси, наистина ли познах

Е тва с прегъването очевидно е специалитет на доста "майстори".