Страница 1 от 1
проблем- мондео губи мощност
Публикувано: 31 окт 2007, 22:53
от 9152
Re: проблем- мондео губи мощност
Публикувано: 01 ное 2007, 08:09
от cocoff
9152 написа: от време на време
Това какво значи? Всяка есен ли

На сатуден или на топъл двигател? При каква скорост? При какви обороти? Сама ли се оправя или сваляш предавката? Какъв цвят димиш? Разхода вдигна ли се?
Публикувано: 01 ное 2007, 10:19
от Vaklin
Поне кажи какъв тип е двигателя. Комън рейл, класика и т.н.
Публикувано: 01 ное 2007, 10:35
от nikolovvd
Vaklin написа:Поне кажи какъв тип е двигателя. Комън рейл, класика и т.н.
Стига с тоя мързел де!
Я хвърли един боб или карти! Все ще излезе от някъде пилето.

Публикувано: 04 дек 2007, 14:58
от irc84
И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!
Публикувано: 04 дек 2007, 14:59
от irc84
И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!
Публикувано: 04 дек 2007, 15:43
от fiestaracing
Евентуално турбокоректора на ГНП-то
може и да е възможно!!!
Публикувано: 04 дек 2007, 17:42
от TurboDiesel
Да не би въздушния филтър да е задръстен? Иначе как турбото ще нагнетява достатъчно въздух при ускорение

ре
Публикувано: 04 дек 2007, 19:32
от maikalllll
ами не сЪм много убеден но доколкото знам трябВа да имате една функция срещу пробуксуВане мисля, Че тя е за зимни услоВия и се Влияе от температурата имам колега с такЪВ контрол и ........ ако е много студено или има хлЪзгаВ пЪт колата доста яко се спЪВа трябВа а се изклуЧи и ВсиЧко е ок
Публикувано: 04 дек 2007, 21:39
от chains
Точно това, което казва Фиестарейсинг - турбокоректора /вакумрегулатора за турбото/ . Това е едно малко черно маркуче, което излиза от долната страна на ГНП и влиза под малко странен ъгъл в една метална тръбичка в посока на блока на мотора!
Функцията на това маркуче еда предава сигнал за моментното състояние на турбината, тоест да помата на ГНП при определянето на количеството нафта, което да впръсква в цилиндрите. Като това маркуче се къса /не е вечно/ при достигане на турбината на високи стойности на ефективност ГНП не разбира и не подава достатъчно гориво за напомпания в цилиндрите въздух, от което мощността спада и в последствие като потока на изгорелите газове намалее турбината увисва.
Аз също брах ядове с този вакумрегулатор - преди около 2 години постепенно колата започна да става леко по-мудна, но нали карам изключително в София и то сам предполагах, че това се дължи на качеството на горивото и позапушени дюзи и разпръсквачи. Докато не ми се наложи да изкача Витиня - страшно беше, направо си нямаше душа. След това като сложих ново маркуче Мони буквално литна /нали бях свикнал с мудността/!
Кофтито е, че въпросното маркуче е по-широко в единия край /коносовидно е/ и трудно се намира!
При 1.8тд е хубаво е помпичката за ръчно подкачване на горивото и този вакумрегулатор да се сменят превантивно на 2-3години за да няма неприятни изненади!

Публикувано: 05 дек 2007, 00:17
от alexxx
Проблема аз първоначално го реших като сложих един преходник на скъсаното място(ако не е точно на удебеленото,разбира се) но при мен понеже и клапана връщаше нафта към турбото,после го замених с клапанче и нямам грижи засега
