Страница 1 от 1

проблем- мондео губи мощност

Публикувано: 31 окт 2007, 22:53
от 9152
стажа жапрос за форд мондео 2000 година 1.8 дизел 66kw,незнам как точно да се изразя но от време на време губи мощност- педала на гаста е до край а ефект никакъв.някой би ли ми казал от какаво може да бъде. благодаря :lol: :D :D

Re: проблем- мондео губи мощност

Публикувано: 01 ное 2007, 08:09
от cocoff
9152 написа: от време на време
Това какво значи? Всяка есен ли :D На сатуден или на топъл двигател? При каква скорост? При какви обороти? Сама ли се оправя или сваляш предавката? Какъв цвят димиш? Разхода вдигна ли се?

Публикувано: 01 ное 2007, 10:19
от Vaklin
Поне кажи какъв тип е двигателя. Комън рейл, класика и т.н.

Публикувано: 01 ное 2007, 10:35
от nikolovvd
Vaklin написа:Поне кажи какъв тип е двигателя. Комън рейл, класика и т.н.
Стига с тоя мързел де! :P
Я хвърли един боб или карти! Все ще излезе от някъде пилето. :lol:

Публикувано: 04 дек 2007, 14:58
от irc84
И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!

Публикувано: 04 дек 2007, 14:59
от irc84
И аз имам същия проблем.Купих колата преди някалко дена пали си студена няма проблем.Но като тръгнах за софия се появи проблема на равно си върви ускорява не много бурзо но мислех че е нормално за такъв дизел но доиде ли баирче малко и почва да губи мощност оборотите падат колата ще угасне на някои места по магистралата трябваше да свалям до 3-та и да карам със 70.Двигателят има компресия турбото работи от какво мойе да е проблема.Благодаря ви предварително!

Публикувано: 04 дек 2007, 15:43
от fiestaracing
:shock: Евентуално турбокоректора на ГНП-то
:shock: може и да е възможно!!!

Публикувано: 04 дек 2007, 17:42
от TurboDiesel
Да не би въздушния филтър да е задръстен? Иначе как турбото ще нагнетява достатъчно въздух при ускорение :roll:

ре

Публикувано: 04 дек 2007, 19:32
от maikalllll
ами не сЪм много убеден но доколкото знам трябВа да имате една функция срещу пробуксуВане мисля, Че тя е за зимни услоВия и се Влияе от температурата имам колега с такЪВ контрол и ........ ако е много студено или има хлЪзгаВ пЪт колата доста яко се спЪВа трябВа а се изклуЧи и ВсиЧко е ок

Публикувано: 04 дек 2007, 21:39
от chains
Точно това, което казва Фиестарейсинг - турбокоректора /вакумрегулатора за турбото/ . Това е едно малко черно маркуче, което излиза от долната страна на ГНП и влиза под малко странен ъгъл в една метална тръбичка в посока на блока на мотора!

Функцията на това маркуче еда предава сигнал за моментното състояние на турбината, тоест да помата на ГНП при определянето на количеството нафта, което да впръсква в цилиндрите. Като това маркуче се къса /не е вечно/ при достигане на турбината на високи стойности на ефективност ГНП не разбира и не подава достатъчно гориво за напомпания в цилиндрите въздух, от което мощността спада и в последствие като потока на изгорелите газове намалее турбината увисва.

Аз също брах ядове с този вакумрегулатор - преди около 2 години постепенно колата започна да става леко по-мудна, но нали карам изключително в София и то сам предполагах, че това се дължи на качеството на горивото и позапушени дюзи и разпръсквачи. Докато не ми се наложи да изкача Витиня - страшно беше, направо си нямаше душа. След това като сложих ново маркуче Мони буквално литна /нали бях свикнал с мудността/!

Кофтито е, че въпросното маркуче е по-широко в единия край /коносовидно е/ и трудно се намира!

При 1.8тд е хубаво е помпичката за ръчно подкачване на горивото и този вакумрегулатор да се сменят превантивно на 2-3години за да няма неприятни изненади! :wink:

Публикувано: 05 дек 2007, 00:17
от alexxx
Проблема аз първоначално го реших като сложих един преходник на скъсаното място(ако не е точно на удебеленото,разбира се) но при мен понеже и клапана връщаше нафта към турбото,после го замених с клапанче и нямам грижи засега :wink: