Днес Мондео 2.0TDCI 130hp вече не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Днес Мондео 2.0TDCI 130hp вече не пали

Мнение от divxstore » 03 ное 2007, 15:42

Моля за малко помощ колеги - вчера на мондеото ми 2.0TDCI 130hp 2003 започна да мига лампичката за подгряването и изведнъж вече колата не вървеше както трябва - нямаше мощност, сякаш турбото не включваше а днес колата вече не пали. Възможно ли е всичко това да е от свещите за подгряване и какав друг проблем би бил?

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от maxpoint » 03 ное 2007, 18:08

колега това с мощноста и това с паленето са две различни неща .имам същото мондео и относно мощноста наи вероятно се е спукал маркуча на интеркулера скоро ми се случи и на мен а относно паленето въобще ли не пали или се мъчи да запали;припуква;?

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Мнение от divxstore » 04 ное 2007, 07:57

ами върти и се опитва да запали но не успява да запали

ЕДИТ: Сега пробвах пак и забелязах, че ако помпя педала на газта пали(трудно но все пак), явно свщите за подгряване са за смяна. След като загря двигателя си пали от раз.

dimo dimov
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 04 ное 2007, 18:36
Модел на автомобила: мондео tdci
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от dimo dimov » 04 ное 2007, 19:17

Колега проблема е в пиезоинжектора /дюзата/ от калпав дизел се задръства разпръсквача и нафтата се връща по системата за излишно гориво И защото колектора за високо налягане е общ системата губи налягане и мотора не пали Съвет не ходи по пишман майстори, работата е фасулска но не е за всеки Кодочетеца ще покаже ниско налягане и "спецовете" веднага се хващат за помпата -2350лв Свали стария горивен филтър и му направи дисекция, намериш ли метални стружки ........работата е дебела

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 04 ное 2007, 19:58

Колега, колата ти почти нова, 'дето се казва до вчера е била в гаранция...
А колкото по-нова, толкова по-трудно се лекува чрез форума :) "Експертните" съвети ще усложнят хавата още повече...
Моето мнение е: час по-скоро на сервиз.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Мнение от divxstore » 04 ное 2007, 22:14

Ами явно ще ходя в сервиза във вторник, днес я покарах 10-15км, когато е вече загряла веднъж си пали чудесно, но естествено индикаторът за подгряване не спира да мига. Утре ще поръчам подгряващи свещи и ще ги сменя. Дано това оправи проблема с паленето. А отностно загубата на мощност ще я закарам да ми направят пълна диагностика за да знам какво ми предстои. След процедурите ще пиша какво е станало. Благодаря за съветите.

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Мнение от divxstore » 06 ное 2007, 16:38

Току що се прибрах от сервиза и проблемът се оказа в три изгорели подгрqващи свещи и софтуерен проблем на 3-та диуза.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 137 госта