Губи антифриз - Гарнитура?!
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Губи антифриз - Гарнитура?!
Като купих мондеото(TD) губеше антифриз от водната помпа. Смених я заедно с ангренажния и ролките...обаче забелязвам, че продължава да губи охлаждащата течност, по - малко, но пак значително - около 100-150ml на 1000км. Огледах за течове от маркучите и радиатора - няма. Съмнява ме да няма прец@кана гарнитура...
Стартирах ДВГ, отворих капачката на разширителния съд, подадох газ до към 2000 - 2500 об./мин. -> балончета не излизат...
Видях в една тема това:
Ако не - как да разбера със сигурност?
Благодаря.

Стартирах ДВГ, отворих капачката на разширителния съд, подадох газ до към 2000 - 2500 об./мин. -> балончета не излизат...
Видях в една тема това:
Този тест може ли да покаже със сигурност дали има издухана гарнитура?Димитар написа:...За по сигорно направи тест за въглероден двуокис на казанчето за антифриз.Правят го по сервизите,за около 5мин.
Ако не - как да разбера със сигурност?
Благодаря.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Освен това :
Ще палиш меко казано "трудно"
маркучите ще са дървени ( не можеш ги натисна )
няма да имаш парно
ще прегрява
Какво още ....
Та , виж си антифриза колега ..... ако водата е в повечко ... а знаем че водата се изпарява нали ?
А , за последно .. ами ще отказва някой цилиндър също . Тъй като не чух гореизброени проблеми мисля че не е гарнитура на глава !
Карай и си пей
Ще палиш меко казано "трудно"
маркучите ще са дървени ( не можеш ги натисна )
няма да имаш парно
ще прегрява
Какво още ....
Та , виж си антифриза колега ..... ако водата е в повечко ... а знаем че водата се изпарява нали ?

А , за последно .. ами ще отказва някой цилиндър също . Тъй като не чух гореизброени проблеми мисля че не е гарнитура на глава !
Карай и си пей

- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Дано да сте прави, аз все мисля най - лошото...
При много високи обороти 3000+ пуши черничко първите няколко секунди, бял дим не съм видял. А дали димът трябва да има специфичен мирис, ако влиза антифриз в ДВГ?!
Иначе после, като загрее е пушка.
Маркучите не са дървени, но не знам от колко време е проблема - купих колата преди месец и половина.
Колкото до антифриза - сменях го, при смяната на водната помпа и ремъците. 5 литра антифриз и около 4л. вода, която не си обяснявам откъде ще се изпари - нали уж системата е затворена...

Не мога да преценя как пуши... май никакcocoff написа:При навлизане на антифриз в цилиндрите би трябвало да пушиш в бяло.

Първото палене, когато е студено или ако не съм я палил 2-3 дни наистина е трудно - въртя около 4-5 секунди, някои път и повече...valdesbg написа:Освен това :
Ще палиш меко казано "трудно"
маркучите ще са дървени ( не можеш ги натисна )
няма да имаш парно
ще прегрява
Какво още ....
Та , виж си антифриза колега ..... ако водата е в повечко ... а знаем че водата се изпарява нали ?
А , за последно .. ами ще отказва някой цилиндър също . Тъй като не чух гореизброени проблеми мисля че не е гарнитура на глава !
Карай и си пей

Маркучите не са дървени, но не знам от колко време е проблема - купих колата преди месец и половина.
Колкото до антифриза - сменях го, при смяната на водната помпа и ремъците. 5 литра антифриз и около 4л. вода, която не си обяснявам откъде ще се изпари - нали уж системата е затворена...
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Случва се да се изпарява водата от неплътна капачка на казанчето - провери дали клапана и държи - той е затворен обикновено, и се отваря при някакво налягане, май към 0.8 атм.
Ако ти губи толкова малко вода, не може да с еоткрие лесно проблем с глава/гарнитура/блок. Често и при ремонта пропускат да намерят точното място и проблемът се намалява, но остава - много тъжен вариант.
тествай с налягане - с специален накрайник се пълни цилинндъра с въздъх под налягане, до 20 атм и се гледа няколко минути дали се мени нивото на водата или има мехурчета. Може да се направи същия тест с някакъв маркиращ газ, за лесно откриване, или с хелий/водород за много малки пропуски. Незнам кой тества така в Бг... но има, разпитай. Не е и скъпо, а е ефективно.
Ако ти губи толкова малко вода, не може да с еоткрие лесно проблем с глава/гарнитура/блок. Често и при ремонта пропускат да намерят точното място и проблемът се намалява, но остава - много тъжен вариант.
тествай с налягане - с специален накрайник се пълни цилинндъра с въздъх под налягане, до 20 атм и се гледа няколко минути дали се мени нивото на водата или има мехурчета. Може да се направи същия тест с някакъв маркиращ газ, за лесно откриване, или с хелий/водород за много малки пропуски. Незнам кой тества така в Бг... но има, разпитай. Не е и скъпо, а е ефективно.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Капачката е чисто нова, на един месец.diesel1.6 написа:Случва се да се изпарява водата от неплътна капачка на казанчето - провери дали клапана и държи - той е затворен обикновено, и се отваря при някакво налягане...
Абсолютно никъде не капе или тече от маркучите и скобите, проверил съм отдавна.Dundee написа:Огледай хубаво маркучите и скобите, които ги стягат. Може да капе при някоя от връзките ако скобата е разхлабена.
Иначе ще питам по сервизите за такъв тест.
BTW Като изкарам щеката на маслото след като е работил ДВГ има някакви ситни въздушни мехурчета по маслото. Дали може да има нещо общо?!
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 сеп 2007, 02:31
- Модел на автомобила: Orion 1.4CVH, 75hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От колко време ти е така колата?
Абе направо сменяй гарнитурата няма кво да умуваш.Всички признаци които имаш водят към нея или искаш да ти прегрее колата без да разбереш и хоп спукахме главата. А това за белия дим - ако вече е видим с просто око работата става дебела.
Абе направо сменяй гарнитурата няма кво да умуваш.Всички признаци които имаш водят към нея или искаш да ти прегрее колата без да разбереш и хоп спукахме главата. А това за белия дим - ако вече е видим с просто око работата става дебела.
Последна промяна от Mugen на 28 ное 2007, 15:16, променено общо 1 път.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Абе как ще кажеш на човека такова нещо бе. Наиш ква беля може да си докара на главата. Ако ще е така, направо да я смени гарнитурата - 20-на лева за нея, 20-лева за шлайф, ако се налага и 20-на лева за майстор, отколкото да изкриви главата. Хората използват спициални динамометрични ключове, и се затяга по строго определени правила, включително дозатягане, изчакване и т.н.schrack написа: Моя съвет е да си притегниш главата ....!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Споко, народееее. Оказа се, че ми е спукан радиатора...
...от там губи антифриза.

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Ами разбира се че ще те поправя.venom4o написа:главата се затяга на 7-8 килограма първоначално ,като се започва от двата болта в средата.. след това се стяга 1 по 1 най далечните болтове от съседния ред болтове.. и таке .. след което се чака 15 минути и се стягаше на 90 градуса със инструмента.. ако не се лъжа нека някой да ме поправи..
1. Не може нещо да се затяга, и да измерваш в килограми, първо защото ако рамото ти е дълго 4 метра и 40 см разликата е огромна, а мерната единица е Nm (нютон-метра), може и килограми, но по някаква дължина, като имаш предвид че 10 нютона са около 1 кг. Това се казва момент
2. Същността е че, повечето се затягат до определен въртящ момент примерно 100 Nm, след това по още 90 градуса на затягане, изчакват се 5 мин, и после още 45 градуса, и това наистина става по точно определен ред на затягане на болтовете, грубо казано от средните към външните, както ти каза.
3. За най-лесно, на гърба на опаковките на повечето гарнитури е описано затягането, но все пак казвам че не става с подръчни средства, така че: Не правете това вкъщи
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ewgeny
Колега нека не извисяваме смяната на гарнитура на двигател до такива божествени висоти. Сякаш преди 10 години всите са имали ключове с нютонметър айде айде..... Пък специално за коли кат мойта над 12 годишни кво да говоря? Купувам, сменям, затягам колкото на мен ми се струва добре (не съм слабак все пак
) и си карам.
Не че нещо, ама лично на мен ми е поомръзнало да гасим техническия ентусиазъм на колеги, дето могат сами ама другите ги разубеждават. И става така, че всеки се пари от майстори, които и да искат няма да го направят така, както човека може да си го направи сам. И после що имало сервизи дето взимат по 10 лева за смяна на една (на една) свещ.
Най-хубавото нещо на старата кола е, че сам можеш да се научиш да си я оправяш без да изгубиш много пари ако сгрешиш.
Колега нека не извисяваме смяната на гарнитура на двигател до такива божествени висоти. Сякаш преди 10 години всите са имали ключове с нютонметър айде айде..... Пък специално за коли кат мойта над 12 годишни кво да говоря? Купувам, сменям, затягам колкото на мен ми се струва добре (не съм слабак все пак

Не че нещо, ама лично на мен ми е поомръзнало да гасим техническия ентусиазъм на колеги, дето могат сами ама другите ги разубеждават. И става така, че всеки се пари от майстори, които и да искат няма да го направят така, както човека може да си го направи сам. И после що имало сервизи дето взимат по 10 лева за смяна на една (на една) свещ.

Най-хубавото нещо на старата кола е, че сам можеш да се научиш да си я оправяш без да изгубиш много пари ако сгрешиш.

Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, това наистина ли го мислиш? Затягаш колкото ти дойде отвътреorlinm написа:ewgeny
Колега нека не извисяваме смяната на гарнитура на двигател до такива божествени висоти. Сякаш преди 10 години всите са имали ключове с нютонметър айде айде.....

Съжалявам за офтопика!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта