Страница 1 от 1

Не знам какво да правя с този съединител

Публикувано: 05 ное 2007, 17:22
от bobsan81
Колеги колата е ескорт 1.8 тд след 95г. сменил съм всичко по съединитела ( нова трасчотка над педала, ново жило, нова вилка и накрая нов съединител претискателния, феродовия и лагера) проблема е че педала започва да става все по твърд и няма нищо общо с това което беше преди няколко дни когато я взех от майстора. Мисълта ми е ако някой има идея защо педала става все по-твърд нека драсне няколко реда. Благодаря ви предварително.

Публикувано: 07 ное 2007, 11:47
от noface
Варианти които съм виждал лично.Мойта старата сиера (коятое 83- набор :P ) така се мъчи година и повече-2 жила скъса тъста с нея и накрая се установи,че под педалите ламарината е изнила и поддала-доста! (самите педали стояха наклонени на ляво). с една планка от към коша и телоподаващо-се реши плоблема. Оверклок от форума ще ви каже как от съединител"оригинален" се получи пак втвърдяване на съединител.Колата ти не е много на възраст,така че аз залагам на менте съединител или на менте жилио,а може и да е скъсано. Пробвай следното-разкачи жилото и го прокарай по най-правия път който ти се струва,така че да не му пречи нищо.

Публикувано: 07 ное 2007, 18:17
от bobsan81
И аз имам предположения че можеби жилото закача някаде, но това ще го проверя със сигурност в събота

Публикувано: 07 ное 2007, 22:35
от diesel1.6
Ако всичко си работи, но е твърд педалът - фалшив притискателен диск - лоша ми е пружината още от чертежа. Ако не отделя добре и не зацепва добре - случва се при много фалшив феродов или при износена ос на ск кутия - тогва главинката на феродовия запъва по шлиците, след като се деформира или ако шлиците на вала са се износили повече от търпимото.
Отначало върви добре, че майсторът е намазал грес, след няколко дена като изсъхне и блокира.