Въпрос за Проблем с компа
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Въпрос за Проблем с компа
Купих си днес дебитомер аз.. ОТ някой хора от форума .. Обачето ми прекъсва буксата много гадно... Та да попитам.. като не прексва буксата работи доста по устойчиво мотора слуша си педала ,но повече от 3000 оборота не иска да развие.. Защо тЪй?
Последна промяна от venom4o на 09 дек 2007, 12:37, променено общо 1 път.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
значи днеска цял ден се занимавах с буксата.. смених и и 4-те клеми ,но ефект няма колата единствено държи обороти... Прекъсва жестоко .. прави детонации в генерацията черен дим излиза.. А когато откача дебитомера на празен ход гасне ,но работи по устоичиво мотора след 1500.. форсира се .. не прекъсва след 1800 оборота но малко по бавно реагира на педала и разхода е невероятен.. Възможно ли е дебитомера да не е в ред или е от кабела? Някой боже ли да снима неговата букса да видя как са подредени кабелите по цветове?
Едит:
Само да кажа .. Свещите кабелите капачката и палеца са чистонови и на ГАЗ колата работи супер в сравнение с бензин.. Съответно проблема е по електрониката на инжикцията...Въздушния филтър е чистонов! мотора е след пълен ремонт включително и набиване на ризи...
Едит:
Само да кажа .. Свещите кабелите капачката и палеца са чистонови и на ГАЗ колата работи супер в сравнение с бензин.. Съответно проблема е по електрониката на инжикцията...Въздушния филтър е чистонов! мотора е след пълен ремонт включително и набиване на ризи...
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
За дебитомера
Здрасти!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: За дебитомера
не е това проблема чистих го.. Скоба няма .. срязах буксата и сложих нови клеми да правят по добър контакт ,но се съмнявам ,че не съм запомнил кабелите затова айде някой да ги снима тия кабели най накрая да видя как са подредени защото вече се отказвам от тай инжекция и мисля да го преправям на карбуратор скоровремеmladen1984 написа:Здрасти!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
за дебитомера
При моята кола и двете букси които се включват в дебитомера са подсигорени със защитна скоба, която не позволява самоизмъкването им!Би трябвало и при сиерите да е така.А иначе знаеш ли от какъв модел Форд си взел новия дебитомер??Защото при мен са 2 различни,тоест единия ми куплунг е с 3 действащи букси и 2 празни ,а другия е с 4 действащи и 1 празна.Възможно ли е дебитомера да е от веобразен форд?Възможно е това да е проблема.
При мен подобно пукане и висок разход + загуба на мощност и ниски обороти се дължеше на развалени клапани !(
п.п. Моето мнение е да не преправяш колата.Това само ще ти пречини излишни главоболия!"Няма нещо което не може да се поправи"!
При мен подобно пукане и висок разход + загуба на мощност и ниски обороти се дължеше на развалени клапани !(
п.п. Моето мнение е да не преправяш колата.Това само ще ти пречини излишни главоболия!"Няма нещо което не може да се поправи"!
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мойта старата сиера,аз лично 2 дебитомера съм сменял.Единия беше 1;1 със моя,след като грумна 3-4 пъти го смених с друг,който беше с други обозначения. И 2-та са работили при мен без включена буква.
на бензин работеше над 1500об/мин. на газ си рабо6е на ~900об/мин.
Според мен от някъде ти смуче въздух,при мен такива бяха признаците
не стабилни ниски обороти и гърмене в изпускателната с-ма.
на бензин работеше над 1500об/мин. на газ си рабо6е на ~900об/мин.
Според мен от някъде ти смуче въздух,при мен такива бяха признаците
не стабилни ниски обороти и гърмене в изпускателната с-ма.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Така хора.. кажете къде да отида на диагностика-- проверих всичко по мотора ,но просто като пусна пустия дебиЛомер и повече от 3000 не иска и гърми в генерацията.. защо се шашка тоя комп? Всичко друго съм и оправил.. потенциометър .. моторче за ниските всичко работи..
едит: само да попитам.. Как да проверя кабелите на дебитомера дали не правят мизерии? между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...
едит2 : казаха ми за някакъв диагностик във гараж Република на околовръстното срещу Бриколаж...
едит: само да попитам.. Как да проверя кабелите на дебитомера дали не правят мизерии? между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...
едит2 : казаха ми за някакъв диагностик във гараж Република на околовръстното срещу Бриколаж...
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
предложение
Ще ти предложа следното.Разтърси се в нета за PDF файл на руски за ремонт и експлоатация на скорпио.Там са дадени данни за съпротивлението на тези куплонзи и характерните проблеми с тях.
Мисля че твоя двигател се използва и при Скорпио.Аре успех
Мисля че твоя двигател се използва и при Скорпио.Аре успех


-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам какъв тип ти е MAF-а, но ако е термочувствителен, връзката, според мен, трябва да е не крехка, а около 1-2 килоомаvenom4o написа: между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта