Страница 1 от 1
TDDI I TDCI
Публикувано: 13 ное 2007, 18:57
от chano
ИСКАМ ДА СИ КУПЯ МОНДЕО,ИМАМ СЕГА МОНДЕО 93 Г. И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ НЕГО НО ИСКАМ ДА ГО СМЕНЯ С НЯКОЕ СЛЕД 2000 Г.
ТА ВЪПРОСЪТ МИ Е КАКВА Е РАЗЛИКАТА М/У TDDI I TDCI,
И КОЕ Е ПО ДОБРИЯТ ИЗБОР.НЯКОИ АКО РАЗБИРА ДА КАЖЕ + И - ЗА ДВАТА ДВИГАТЕЛЯ.
ПРЕДЛАГАТ МИ 1 2000Г. ТДДИ ЗА ОКОЛО 10000ЛВ.НО ГЛЕДАМ ЧЕ ИМА ОКОЛО ТЕЗИ ПАРИ И ТДЦИ.
СЕГАШНОТО МОНДЕО МИ ХАРЧИ ОКОЛО 18/20 НА 100 КМ.ГРАДСКО,ВСИЧКО МУ Е НА РЕД НО ГО КАРАМ НА МНОГО БЛИЗКИ РАЗТОЯНИЯ 3КМ.САМО В ЦЕНТЪРА И ЗА ТОВА СИГОРНО ХАРЧИ ТОЛКО,КАКВА КОЛА ЩЕ МИ ПРЕПОРЪЧАТЕ БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ ЗА ДА МИ СПАДНЕ РАЗХОДА НА ТАКИВА РАЗТОЯНИЯ.
Публикувано: 13 ное 2007, 19:16
от Vaklin
TDDI
Не ми се коментира защо, че ще изпаднем в излишна полемика.
Публикувано: 13 ное 2007, 19:23
от mrdds
1.Не пиши с капс лок,това тук го приемаме,все едно ми се караш нещо,а караш ли ми се ъъъ
2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.
Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 14 ное 2007, 10:01
от chano
Vaklin написа:TDDI
Не ми се коментира защо, че ще изпаднем в излишна полемика.
защо,строшеняцили са или какво??
Публикувано: 14 ное 2007, 10:03
от DTM
Не, казва че TDdi е по-добре от TDCI, -> това не му се коментира на колегата защо е така.
Публикувано: 14 ное 2007, 10:07
от chano
mrdds написа:1.Не пиши с капс лок,това тук го приемаме,все едно ми се караш нещо,а караш ли ми се ъъъ
2.За ТДЦИ и ТДДИ можеш да потърсиш в търсачката,колко хора се изучиха с тази търсачка,нее истина.
3.В града на студено и за 3км всичко ще гори прекомерно.Нафтата вече нее евтина,а на това ТДЦИ ако му сипеш нафта от локомотиви или др. контрабанди смятай ,че ще си имаш сериозни финансови неприятности.За малки преходи в градски условия няма нищо по добро от бензинов двигател в малка кубатура.Свиквай с разхода,каквото и да избереш мондеото си е голяма кола и винаги ще има по-висок разход.
Edit :това е темата за разликите в дизеловите двигатели на форд.Използвах търсачката вместо теб
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =tdci+tddi" onclick="window.open(this.href);return false;
извинявам се за големите букви,
на всякаде чета че тдди са 90 коня а в мобиле.бг ги имат по 115 коня,
интересуваше ме по подробна спесификация на двигателя,този форум съм го чел но няма кои знае какво инфо,ако има някои да разбира от тези двигатели ще ми е много ценен.Истината е че вмомента ми продават такова мондео но не знам кое да избера от 2-те.
Благодаря за одговора.Знаете ли как мога по номера да двигателя да разбера какъв е.
Публикувано: 14 ное 2007, 13:05
от ewgeny
Хайде и аз да не се обяснявам, но моето скромно наблюдение е че TDCi е по-добрият избор, но поради характера на впръскване и контрол на горивото, системата е мн. капризна от към качество на горивото, и предполагам че затова препоръката на колегите е към другия вариант.
здравей
Публикувано: 22 ное 2007, 18:12
от milen_rz
единия двигател е TDDI 115 коня има и вариянт 90 к, а другия TDCI 130. Разликата е в начина на подаване на горивото. колкото са повече конете толкова е по сложно и по нему разбират. Аз имам 115 коня, много върви, градско зимата гори около 8, извън пада на 6.5 и по малко, но него карам с 90 де. знам само че за тдци едната дюза е 1000 лв, така че мисли какво купуваш. Не е нова кола
Публикувано: 28 яну 2008, 11:09
от chano
едни масистори ми казаха че много се прецаквала помпата на този дизел,имало някаква плочка отгоре с некви графити по нея и те се износвали на около 200 000 и замяната струвала 2000 лв,има ли някои да знае дали е вярно това.Нещо тези маистори почват да ме разоароват от този дизел.
имало и маховик с демперни пружини които и тои струвал 1000 лв.че то като стане на около 160/200 000 требва да ги изхвърляш маи.Или маисторите са калпави и не разбират или ........
абе нека некои да си каже мнението кадето разбира.
Публикувано: 28 яну 2008, 11:16
от doctordre
еми за маховика и аз съм чувал че е много тегава работата. а като цяло всички нови дизели са си **

просто имат такива части че като се развалят може да получиш удар ако чуеш центата
Публикувано: 28 яну 2008, 11:23
от chano
ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
Публикувано: 28 яну 2008, 18:44
от zar
Какво да ти кажа колега според мен най-добрия дизел TDCI е тоя от магазина.КАто цяло май по-добре е да си вземеш TDDI защото е малко по-опрпстен и непретенциозен от TDCI-a.А разликата е тази че TDCI е със впръскване тип Common-Rail през инжектори или още се наричат пиезо-дюзи(това да не се разваля щото струва колкото колата:))а TDDI впръскването е през класически дюзи.Единственото предимство на TDCI е че има малко по-голям въртящ момент,малко по-тих е по-пъргав и малко по-икономичен но разликите не са драстични.
Публикувано: 28 яну 2008, 20:05
от pasajero
chano написа:ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
Колега, миналата сряда ходих за същото в Мотопфое, там незнам дали е случайно но компютрите винаги ги "хващат" на мен ми взеха 43.65лв. за цялостна диагностика или поне на това което може да диагностицира през компютъра, баланс цилиндри, смесообразуване грешки и такива разни.
Публикувано: 29 яну 2008, 09:23
от chano
pasajero написа:chano написа:ами аз ходих на диагностика да ми видят двигателя на копютър ,тиа момчета ръчкаха в неква букса под таблото некви кабели,и накрая казаха нема връзка с твоя комп.сигурно е прецакан,викат ходи в супердизел там ще хванат всичко,значи бачкат с некви скапани незаконни софтуери които не сработват,и искат по 30 кинта за това.
некои да каже каде е наи изгодно и качествено да отида да я погледнат тази кола,че незнам вече дали да я купувам.
Колега, миналата сряда ходих за същото в Мотопфое, там незнам дали е случайно но компютрите винаги ги "хващат" на мен ми взеха 43.65лв. за цялостна диагностика или поне на това което може да диагностицира през компютъра, баланс цилиндри, смесообразуване грешки и такива разни.
И аз си мисля да ходя там обаче не ме пускат да гледам какво правят,е това много ме дразни да не мога да видя какво става,.
Публикувано: 29 яну 2008, 11:50
от pasajero
И аз си мисля да ходя там обаче не ме пускат да гледам какво правят,е това много ме дразни да не мога да видя какво става,.[/quote]
Не знам как е при вас но в Мотопфое Варна също не те пускат да се размотаваш в самия сервиз то е нормално, но на барчето където си чакаш има две големи стъкла от където можеш да гледаш как ти правят колата в сервиза, самата процедура по диагностиката обаче е нищо повече от вкарване на една букса в колата и после цъкане на компютъра, така че няма много за гледане.