Страница 1 от 1

проблем с налягането на маслото РЕШЕН !!!

Публикувано: 23 ное 2007, 20:01
от sL1pKnoT
Било е от блока :) смених го и всичко се оправи

Публикувано: 23 ное 2007, 20:15
от HACKO
Шлайфан колянов вал, предполага и нови лагери (смятам ги за сложени). Сменената глава изключва хлабина в лагерите на разпределителния вал. Пробваните няколко комплекта маслени помпи, отхвърлят проблем със помпа или редуктивен клапан. Приемам че пробваните компоненти са изправни.
Остава единствено налягането да е нормално и датчика да прави проблем.

Публикувано: 24 ное 2007, 18:32
от sL1pKnoT
значи не е проблема в датчика .... просто при достигане на нормална темература помпата спира да изхвърля масло .... и не змам каде да търся проблема .....


ПОМОГНЕТЕ !!!

Публикувано: 24 ное 2007, 22:57
от HACKO
*00147*

То е ясно че ще разглобяваш, огледай коляновия вал, където е зацепена помпата за износване или счупване, което след загряване да превърта. И слагай сигурна помпа.

Публикувано: 24 ное 2007, 22:58
от cocoff
Според мен е нормално налягането да пада с падане вискозитета на маслото (при загряването на двигателя).
Не пренебрегвай съвета на Наско, опитай с друг датчик.
Друг поглед върху налягането :) : маслената помпа движи маслото, а налягането идва от препятствията по пътя му. Ако след тези шлайфания и ремонти има луфтове по-големи от преди или е разширен някой магистрален отвор, налягането естествено ще падне. Това падане на налягането се наблюдава и при новите, неразработени коли, преди да са се напаснали лагери и шийки.
Или маслото е прекалено тънко, или нещо го разрежда... Най-точният подход е мерене на налягането и вискозитета на маслото.