тече масло
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
тече масло
преди бех пускал тема че тече масло от някаде и НАСКО вика даи снимки че не може да предполагаме ама аз все имах работа , пък и едни глупаци ме бяха успокоили че "хаби по 50-60 грама на смяна (7000км)" и викат не се занимаваи , обаче взе да се увеличава и вчера когато погледнах имаше доста повече , направил сам снимки които са доста не ясни по простата причина че нямам с какво друго да снимам извинявам се за което но дано ви подсети по някакъв начин.Преди когато беше по-малко маслото дори и тия в сервиза не знаеха какво да кажат и просто казаха "не се притисняваи това е нищо"
Имам едно подозрение - че тече само докато карам
незнам защо но примерно вчера след като съм карал погледнах отдолу има следи как капките са се разливали назад по долната част вследствие на скороста и се бяха събрали 2-3 капки масло , преди не е било така.... а сутринта когато погледнах беше обичаиното влажно.... капки няма , няма и локва от масло отдолу но все пак сичко е омазано.....
А иначе незнам дали може да е от карането ама колата редовно се вкарва в обороти - 3000-4000 (150-160) км а иначе оплакване и шумовена двигателя няма , при вървенето нямам оплакване , 160 с 2-ма човека в колата ги прави за нула време много добре върви но ето че тече нещо и тфа не е хубаво , за да се кара бързо не трябва да има дефекти защото може да стане нещо лошо , ако снимките ви подсказват нещо пишете предположение от какво може да е..
Това съм го снимал легнал в пясъка демек отдолу на колата :
photo-0151.jpg
photo-0152.jpg
photo-0154.jpg
photo-0155.jpg
photo-0156.jpg
Това съм снимал отгоре , на първата снимка се вижда скоростната кутия ако не се лъжа цялата омазана , тя е отдясно на двигателния блок... не че се правя на разбирач просто ви опътвам и ви давам разяснения защот снимките са неясни да не си помислите че се правя ня механик
още съм забелязал че там където влизат кабелите на свещите , не където влизат в двигателния блок а където влизат отстрани на него и там има масло:
photo-0157.jpg
photo-0158.jpg
photo-0159.jpg
photo-0162.jpg
photo-0163.jpg
Просто нямам по добър ъгъл за снимане или канал да снимам отдолу сори
Имам едно подозрение - че тече само докато карам

А иначе незнам дали може да е от карането ама колата редовно се вкарва в обороти - 3000-4000 (150-160) км а иначе оплакване и шумовена двигателя няма , при вървенето нямам оплакване , 160 с 2-ма човека в колата ги прави за нула време много добре върви но ето че тече нещо и тфа не е хубаво , за да се кара бързо не трябва да има дефекти защото може да стане нещо лошо , ако снимките ви подсказват нещо пишете предположение от какво може да е..
Това съм го снимал легнал в пясъка демек отдолу на колата :
photo-0151.jpg
photo-0152.jpg
photo-0154.jpg
photo-0155.jpg
photo-0156.jpg
Това съм снимал отгоре , на първата снимка се вижда скоростната кутия ако не се лъжа цялата омазана , тя е отдясно на двигателния блок... не че се правя на разбирач просто ви опътвам и ви давам разяснения защот снимките са неясни да не си помислите че се правя ня механик

photo-0157.jpg
photo-0158.jpg
photo-0159.jpg
photo-0162.jpg
photo-0163.jpg
Просто нямам по добър ъгъл за снимане или канал да снимам отдолу сори

-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
За хората скарани с дата.бг -
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=197969
и пак извиняваите че са неясни
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=197969
и пак извиняваите че са неясни
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Да мога да кажа , маслото е моторно.... по -лошото...
сменяно е преди 1000 километра и нивото е нормално.. дори и да губи не мога да разбера.. още е твърде много.... хидравличното грам не спада от няколко месеца е теча но хидравличното не е мърдало , антифриз и спирачна течност нищо не губи..... възможно ли е да е спукан блок.... и да работи колата толкова добре..... иначе и гарнитурата беше наред но забелязвам че от няколко дена леко сълзи масло и от нея където са болтовете ... предполагам че просто и е дошло времето за смяна..но за другото което тече отдолу незмам какво е ..... аз незнам пред кои части на колата минава на маслото за да разгледам и да ги елиминирам... ако има масло само в двигателния блок нещо си ебал мама тои... знам че има някакви гумички , уплътнения на клапаните (не съм сигурен) но ако има може би е от тях ?
и още нещо маслото вреди ли на датчиците че ми е омазало яко 2-3 датчика и незнам от какво.... перката не ми работи но колата не е загрявала... и така... не мога да си обясня от къде тече
сменяно е преди 1000 километра и нивото е нормално.. дори и да губи не мога да разбера.. още е твърде много.... хидравличното грам не спада от няколко месеца е теча но хидравличното не е мърдало , антифриз и спирачна течност нищо не губи..... възможно ли е да е спукан блок.... и да работи колата толкова добре..... иначе и гарнитурата беше наред но забелязвам че от няколко дена леко сълзи масло и от нея където са болтовете ... предполагам че просто и е дошло времето за смяна..но за другото което тече отдолу незмам какво е ..... аз незнам пред кои части на колата минава на маслото за да разгледам и да ги елиминирам... ако има масло само в двигателния блок нещо си ебал мама тои... знам че има някакви гумички , уплътнения на клапаните (не съм сигурен) но ако има може би е от тях ?
и още нещо маслото вреди ли на датчиците че ми е омазало яко 2-3 датчика и незнам от какво.... перката не ми работи но колата не е загрявала... и така... не мога да си обясня от къде тече
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нищо не разбирам по снимките, ама по описанието ми се струва че сълзи от гарнитурата на капака на клапаните. Не е скъпа тая гарнитура, а и би трябвало да можеш сам да си я смениш. Прочети някои от инструкциите за ремонт и поддръжка за да видиш как става, ако не ти се занимава с майстори.
Ако наистина е от там теча на масло - не е болка за умиране. Обаче много гнусно олива двигателя, пълна цигания става.
Ако наистина е от там теча на масло - не е болка за умиране. Обаче много гнусно олива двигателя, пълна цигания става.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така да започнем по ред:
Щом маслото е двигателно е добре - ако е хидравлично зле, значи има проблем в хидравликата, а там ремонтите са скъпи.
Губи по-малко масло - това е добре нямаш сериозни повреди /пукнат картер и т.н./
Хвърля масло когато колата е в движение и то откъм страната на ск. кутия - това значи че гарнитурите са добре и най-вероятно е започнал да изпуска семеринга на коляновия вал - няма нищо страшно, подлежи на смяна.
Но мой съвет е да провериш нивото на маслото в ск. кутия и диф, за да не се окаже че са останали без масло, защото това ще доведе до много скъпи ремонти!
пп: прецени добре нещата - колко масло губи и кое точно омазва, защото маслото е силно корозивно за гумените части и ако капе върху маншоните на каретата и/или тампоните на носачите ще ги разяде. Ако не капе върху тях и загубите на масло са малки то можеш и да задържиш с ремонта, но ако не то измий я хубаво отдолу на автомивка и се консултирай в сервиз!
Щом маслото е двигателно е добре - ако е хидравлично зле, значи има проблем в хидравликата, а там ремонтите са скъпи.
Губи по-малко масло - това е добре нямаш сериозни повреди /пукнат картер и т.н./
Хвърля масло когато колата е в движение и то откъм страната на ск. кутия - това значи че гарнитурите са добре и най-вероятно е започнал да изпуска семеринга на коляновия вал - няма нищо страшно, подлежи на смяна.
Но мой съвет е да провериш нивото на маслото в ск. кутия и диф, за да не се окаже че са останали без масло, защото това ще доведе до много скъпи ремонти!
пп: прецени добре нещата - колко масло губи и кое точно омазва, защото маслото е силно корозивно за гумените части и ако капе върху маншоните на каретата и/или тампоните на носачите ще ги разяде. Ако не капе върху тях и загубите на масло са малки то можеш и да задържиш с ремонта, но ако не то измий я хубаво отдолу на автомивка и се консултирай в сервиз!
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
значи , от всичко написано до тук разбрах че трябва да проверя семеринга на коляновия вал и и гарнитурата на клапаните... тея 2-те неща ще се проверят наи скоро време.... преди 2-3 месеца проверяваха масла на ск. кутия и т.н беше наред сега пак ще я водя....
Обаче .... наистина осъзнавам че трябва да се измие двигателя даже е наложително ама аз съм много скептичен към автомивките нямам аларма и т.н. екстри обаче не ща да я мия щото мисля че ще се разебе сичко ако я измия... тия датчици и купищата жици... няма ли да им стане нещо... а и доста хора се оплакват преебано това и онова след автомивка.....
а аз колко банани съм ял и продължавам да ям колега ти да знаеш..... там са как да го кажа много странни хора... сбирщина на по-лоши от ......изроди..
А иначе скоростите дето ги споменавам кокоф те са добре... ама само ако ти е изправна колата
Обаче .... наистина осъзнавам че трябва да се измие двигателя даже е наложително ама аз съм много скептичен към автомивките нямам аларма и т.н. екстри обаче не ща да я мия щото мисля че ще се разебе сичко ако я измия... тия датчици и купищата жици... няма ли да им стане нещо... а и доста хора се оплакват преебано това и онова след автомивка.....
а аз колко банани съм ял и продължавам да ям колега ти да знаеш..... там са как да го кажа много странни хора... сбирщина на по-лоши от ......изроди..

А иначе скоростите дето ги споменавам кокоф те са добре... ама само ако ти е изправна колата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта