Загуба на спирачно масло - леко разочарование от марката
Публикувано: 09 дек 2007, 18:34
Големи премеждия тия дни м@ма му стара, чак се поразочаровах от марката и от цените на частите 
На скоро забелязах че спирачната течност беше намаляла малко, търсих за течове но не открих, така долях и карах още известно време до вчера докато не попаднах в едно задръстване.
Залепна съединитея, не можех да сменям предавките, гася помпя помпя няколко пъти педала, оправя се, минавам 100 метра и пак. Направо ми побеля косата и незнам колко псувни отнесох в туй задръстване. Едва се докопах извън града и понеже бях тръгнал за моето родно градче което е на 20 км от Бургас, си викам че ще я закарам някак си до там и ще я гледаме. По средата на пътя педала на съединителя олекна, все едно никакъв го няма. Псувни псувни, че и жената и детето бяха с мен, не са ме виждали в такава светлина
Отварям капака и гледам че резервоарчето за спирачната течност е почти празно, оказа се че от туй масло ползва и помпата на съединителя (щото знам че на тоя модел не е със жило), като маркучето е малко над средата на казанчето. Беше глътнала въздух и затова сигурно е омекнал педала. Налях масло, намерих пробката и обезвъздуших колкото можах. Тръгнах без проблеми, оставих жената и детето и директно в сервиза, добре че собственика е познат на баща ми, та ни обърна внимание а бяхме отишли в края на работното време.
Качихме я на канала и какво се оказа ..... като се натисне съединителя тече точно от една зглобка на скоростната кутия. Монтьора каза че се е прецакала помпата, обаче тя се намира в кожуха където е скоротната кутия или съединителя (или някъде там и аз не разбрах точно). Било лагерпомпа и за да се смени имало много разглабяне, даже оня вика - тай и тай ще отваряме там най-добре да сменим и съединителя. Запазих час за другата седмица и кръгом по магазините. Оказа се че тази помпичка е адски скъпа, поне на тези места където проверих, има два модела единия е около 200 а другия около 300 лева, дадох номера на двигателя и сега чакам да ми се обадят коя от двете ще е и само се моля да е по-евтината. В мотопфое не съм ходил те и без това тук не работят събота и неделя а и сигурно при тях ще струва в пъти повече.
Някой да има идея какво представлява тази помпичка и защо в сервизите отказват да я ремонтират а искат директно смяна.
Дали да смянам съединителя, колата е на 102 хил. км. и най-вероятно не е сменян, но съм нямал проблеми, и колко горе долу може да струва.
Та така де голям зор видях, и се разочаровах как може да наврат тази помпичка на майка си в .... а не някъде на по-достъпно място. И какво е толкоз че струва 200-300 лева

На скоро забелязах че спирачната течност беше намаляла малко, търсих за течове но не открих, така долях и карах още известно време до вчера докато не попаднах в едно задръстване.
Залепна съединитея, не можех да сменям предавките, гася помпя помпя няколко пъти педала, оправя се, минавам 100 метра и пак. Направо ми побеля косата и незнам колко псувни отнесох в туй задръстване. Едва се докопах извън града и понеже бях тръгнал за моето родно градче което е на 20 км от Бургас, си викам че ще я закарам някак си до там и ще я гледаме. По средата на пътя педала на съединителя олекна, все едно никакъв го няма. Псувни псувни, че и жената и детето бяха с мен, не са ме виждали в такава светлина

Отварям капака и гледам че резервоарчето за спирачната течност е почти празно, оказа се че от туй масло ползва и помпата на съединителя (щото знам че на тоя модел не е със жило), като маркучето е малко над средата на казанчето. Беше глътнала въздух и затова сигурно е омекнал педала. Налях масло, намерих пробката и обезвъздуших колкото можах. Тръгнах без проблеми, оставих жената и детето и директно в сервиза, добре че собственика е познат на баща ми, та ни обърна внимание а бяхме отишли в края на работното време.
Качихме я на канала и какво се оказа ..... като се натисне съединителя тече точно от една зглобка на скоростната кутия. Монтьора каза че се е прецакала помпата, обаче тя се намира в кожуха където е скоротната кутия или съединителя (или някъде там и аз не разбрах точно). Било лагерпомпа и за да се смени имало много разглабяне, даже оня вика - тай и тай ще отваряме там най-добре да сменим и съединителя. Запазих час за другата седмица и кръгом по магазините. Оказа се че тази помпичка е адски скъпа, поне на тези места където проверих, има два модела единия е около 200 а другия около 300 лева, дадох номера на двигателя и сега чакам да ми се обадят коя от двете ще е и само се моля да е по-евтината. В мотопфое не съм ходил те и без това тук не работят събота и неделя а и сигурно при тях ще струва в пъти повече.
Някой да има идея какво представлява тази помпичка и защо в сервизите отказват да я ремонтират а искат директно смяна.
Дали да смянам съединителя, колата е на 102 хил. км. и най-вероятно не е сменян, но съм нямал проблеми, и колко горе долу може да струва.
Та така де голям зор видях, и се разочаровах как може да наврат тази помпичка на майка си в .... а не някъде на по-достъпно място. И какво е толкоз че струва 200-300 лева
