Страница 1 от 2

НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!

Публикувано: 13 дек 2007, 21:44
от Антон Маринов
Дайте съвет колеги кво да я правя тая кола не загрява и това е.
Когато работи на място 1 час загря до нормална температура, движа ли се обаче стрелката не излиза от черното квадратче и парноти е слабо. Ходих при майстор той ми каза да карам така а ако ме притеснявало да съм си сложил картон от пред. Как да карам с картон а без него не е добре.

Публикувано: 13 дек 2007, 21:59
от Dundee
Термостатът е за смяна.

Публикувано: 14 дек 2007, 00:35
от G2233
И при мен е така. Само,че на едно място като работи колата си загрява до нормана темп. даже и вкл перката. Карах без картон стрелката ми стоеше на "N". Сега съм закрил с картон 2/3 от радиатора и стрелката ми е м/у "N" и "O" ( в движение). При мен проблема мисля че е от някакъв температурен датчик. Смятам че щом вкл. перката следователно термостата си отваря, или пък може да е блокирал отворен. Парното си загрява бързо и доста си топли. Дайте акъл прав ли съм за датчика или може да е нещо друго като термостат

Публикувано: 14 дек 2007, 08:47
от vladislav
Аз така бях 5 години зимата с кашона от пред на радиатора, докато накрая се реших - термостат моторкрафт 18 лв. гумичка за уплатнение 2 лв. гарнитура 3 лв. или общо 23 лв. Това е купено от ЕТ"Ювис" на Д.Петков.
Сега загрява по-бързо и си държи температурата и при каране на по-високи обороти не пада има парно, а и най странното до сега обортомера не ми показваше вярно, от както го смених вече май показва както трябва, "май" защото не съм го проверил.
Самото сменяване на термостата на ескорта не е сложно за около час с почистването на кожуха, незнам как е при мондеото.
Вземай и сменявай - частите от магазинчето са оригинални и със сигурност ще станат.

Публикувано: 14 дек 2007, 10:40
от schrack
Термостат нищо друго

Публикувано: 14 дек 2007, 19:00
от pifivo1
Типични симптоми на заседнал отворен термостат *00124*

Re: НЕ ЩЕ ДА ЗАГРЯВА!!!

Публикувано: 14 дек 2007, 19:41
от cocoff
Антон Маринов написа:Дайте съвет колеги
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 4%E0%ED%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 14 дек 2007, 19:51
от doctordre
еми то и моята никога не загрява, все стои в началото на скалата. но термостата според мен си е добре, направих проверка. запалих колата и след 2-3 минути работа проверих единия маркуч към радиатора- студен си беше...

Публикувано: 14 дек 2007, 20:28
от G2233
А колеги - да попитам има ли някакъв проблем ако закрия целия радиатор с картон? В момента карам с 2/3 закрит радиатор и стрелката пак си стои в края на буквата "N"(по време на движение)

Публикувано: 14 дек 2007, 22:06
от Антон Маринов
Изображение
През целия път Търново - София беше така и ми изгори 6,7л на 100а по рано 5,4 за извън градско

Публикувано: 14 дек 2007, 23:29
от madboy
Пак се почна с тия стрелки. Имаше бая дълга тема за това.
Ако датчика за температурата, който дава показания чрез стрелката е заминал ще имате този резултат с увисналата стрелка. Което няма нищо общо с термостата.

Публикувано: 14 дек 2007, 23:34
от G2233
Знам, знам. Но за картона да питам :)

Дали е опасно ако сложа картон на цялата му площ- да закрива радиатора?

Публикувано: 14 дек 2007, 23:49
от madboy
Ако си сигурен, че ти работи перфектно стрелката, може да не се притесняваш според мен. Просто, като тръгне да прегрява махаш картона.

Публикувано: 14 дек 2007, 23:59
от G2233
Мисля че бачка нормално,защото четох из форума че перката се вкл. на ескортите някаде след "M". При мен е точно така. Перката си вкл. няма проблем, обаче когато колата работи на едно място.

Публикувано: 15 дек 2007, 00:11
от riot00
аз на моята кола преди няколко дена смених термостата и пак не иска да загрява смисъл стрелката стои най-долу и парното е студено.След около 1 час градско каране стрелката започва да се вдига много бавно с карането и парното започва да се духа топло малко по малко какво да правя.

Публикувано: 15 дек 2007, 08:51
от vladislav
[quote="G2233"][/quote]

Недей слага кашон на целия радиатор, остави там където е перката достатъчно място - ако загрее да може да дърпа студен въздух. Ако се кара на къси разтояния ОК, но тръгнеш ли в задръстване отиваш към прегряване, но колите са ваши всеки сам решава. Аз карах доста време с кашон и сега видях, че съм правил абсолютна глупост. Мисля че може и да не е точно от термостата, а от едно уплътнение което е между него и леглото му - 2 лева, ако не ви се купува всичко поне това сменете.

Публикувано: 15 дек 2007, 18:35
от jordj
Антон Маринов,
Колега по горе ти писаха смени термостата и проблема ще ти е решен.Ако се съмняваш в предложението на колегите то свалиго.Виж дали нее постоянно отворен.Ако е отворен е за Смяна сто процента.
При студен двигател триенето епоголямо и разхода се увеличава.

Публикувано: 15 дек 2007, 18:51
от FordSierra1.6L
Извинявам се но искам да попитам и аз нещо.Значи при мен паля колата и загрява много бързо за 1-2 мин и стига посредата,възможно ли е да е термостат или датчик някакъв ??? И парното духа хладко.....от какво може да е ?

Публикувано: 15 дек 2007, 18:59
от jordj
FordSierra1.6L,
Колега най вероятно датчика ти показва грешно.
Там не мога да ти кажа как се оправя проблема но погледни буксата на датчика (при двигателя )да не се е окислила .

Публикувано: 15 дек 2007, 19:24
от FordSierra1.6L
jordj написа:FordSierra1.6L,
Колега най вероятно датчика ти показва грешно.
Там не мога да ти кажа как се оправя проблема но погледни буксата на датчика (при двигателя )да не се е окислила .
Ми възможно е и това да е .... но проблема с парното е възможно да е свързан с термостата...странно е и немога да разбера от какво е ....