Не пали форделата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Не пали форделата

Мнение от borko 30 » 15 дек 2007, 15:45

Може ли от прекалено гъсто масло което налях преди 3 дена сега да не ще да пали -мисълта мие може ли нещо да не ми затварят добре клапаните от това масло и да няма компресия примерно!От два дена вали сняг и не пали и това си е всичко проверих ама на не пали!4 пъти дозареждах акумулатора и като сляза трудно върти и след минути спира да върти -става дума за масло м16д,налях го по съвет на познат да не ми пускало от гарнитурата на капака ама дали не съм направил голяма грешка -предишното ми беше 10в40 за 45лв!
Форд е колата на шампионите!!!

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 15 дек 2007, 15:51

Не е ли по-добре да смениш гарнитурата на капака и да караш с хубаво масло? По евтино ще ти излезе - тези гарнитури са много евтини, а ремонта на двигателя е много (100 пъти) по-скъп и доста по-труден от смяната на гарнитурата.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 дек 2007, 16:00

То това ясно ама може ли от маслото да не пали по някаква причина освен че бавно върти ама тя като е наред преди и с по0бавно въртене е палила
Форд е колата на шампионите!!!

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 15 дек 2007, 16:11

Ако ти е наред стартера и имаш ток в акумулатора би трябвало да превърти не ми се вярва едно масло толкова да затормозява стартера.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 дек 2007, 16:14

borko 30,
Зимно време се слага по рядко масло.А като гледам твоя двигател е с долен разпределителен вал та за теб е нормално да си с 10w40 през цялата година.
Както ти писа колегата по лесно е да смениш гарнитурата отколкото да пречакваш двигателя.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 дек 2007, 16:23

Пак питам прекалено гъстото масло може ли да пречи на работата на хидравличните повдигачи на клапаните и примерно да не затварят добре и да няма компресия и за това да не пали
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 15 дек 2007, 16:34

Да маслото е проблем.Я виж с кой вид двигател си защото се съмнявам чеси със хидравлични повдигачи

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 дек 2007, 16:40

CVH,да ама аз съм сигурен че е с такива
Форд е колата на шампионите!!!

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 15 дек 2007, 21:24

Аз си го обяснявам с това, че маслото е гъсто и двигателя се върти трудно и стартера се мъчи. Тоест целият ток от акумулатора отива към стартера и за бубината не остава достатъчно ток за достатъчно силна искра. Пробвай да палиш на бутане или с по-силен акумулатор.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 15 дек 2007, 23:07

Акумулатора е 60ач на няколко месеца и то го зареждам напълно!Като върти стартера сякаш пилиш с някоя голяма пила по мотора :shock: Зимата майстор му прави профилактика плюс смяна на четки!Иначе като не е студено си върти нормално даже доста е оборотен.Как може от толкова опити поне да не припалва -направо се побърках!Наливах даже бенз директно в камерата ама няма!За да не припалва хич си мисля че може от маслото нещо клапаните да се ебават и да няма компресия плюс студеното време и затова да не ще да припали даже *072*
Форд е колата на шампионите!!!

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 16 дек 2007, 07:27

За да не припалва значи най-вероятно няма силна искра (щом си му сипвал бензин директно през карбуратора). А щом стартера върти бавно значи се мъчи и има голям спад на напрежение и не достига ток за бубината. Пробвай на бутане, но с предварително зареден акумулатор.

Потребителски аватар
cotaca
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от cotaca » 03 яну 2009, 19:40

абе хора имам следния проблем тръгвам да паля и няма никои,стартера варти има токове по свешти кабели и има и бензинец да се одавиш и не пали при условие че на стартера дето е запалителя ми е хлабав +са и реших даго натегна ама ми се сцепи капа4ката та можели оттам да не ми дава хубав контакт и за тва да не пали или не е тва 4е се побърквам вече без кола :(:


става дума за Ford eskort 1981god 1.3l karburator

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от diesel1.6 » 03 яну 2009, 21:18

A на бутане и дърпане как е? Да не е от студа... на газ ли е? Много е вероятно да е от карбуратора, ако не е поправен добре в сегашния век :)

Останахме само трима с тези коли, май.

Потребителски аватар
cotaca
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от cotaca » 03 яну 2009, 23:19

миии набутане несъмго пробвал че после немога си гоприбера ако не запали и при тва го карам само на бензин че като стане по студено че ми замръзва гастъ и става интересно после много бутане много нешто.Попринцип сичко си е както трябва само дет стартера ми варти малко по бавно и не иска да запали,мойе ли да е тва де ми варти по бавно стартера??? Тва е единственото нередно от пръф поглед и че е хлабав плуса да е вързан
Прикачени файлове
spikanata kapachka.jpg

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от pav4o » 04 яну 2009, 00:59

Колега първо си смени гарнитурата на капака, сложи 10w40 масло.
Казваш стартера върти бавно, а акумолатора заредн на max.до тук добре ами замервал ли си гъстотата на акумолатора.Може би иска доливане на електролит или дестилирана вода.Много от проблемите по запалитлната система са свеждат до главния источник на електричество.Най-лесно, а и нищо няма загубиш ако помолиш някой съсед да ти подаде ток.Ако пак върти слабо, сваляй стартера и започвай да го разглобяваш.Погледни четките в какво състояние са, ако има някоя износена неравномерно, сменяй всички.Също така обърни и внимание на втулките на ротора, виж за луфт, ако има сменяй ги не са скъпи (0,86 ст. мисля, че бяха).От мен това, дано съм бил полезен _friends_

Поздрави :)
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от diesel1.6 » 04 яну 2009, 01:22

pav4o написа:Колега първо си смени гарнитурата на капака, сложи 10w40 масло.
Казваш стартера върти бавно, а акумолатора заредн на max.до тук добре ами замервал ли си гъстотата на акумолатора.Може би иска

Опа, онзи с гъстото масло си оправи проблема, а после продаде и колата. Този с хлабавия кабел е нов :)

Потребителски аватар
cotaca
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 28 дек 2008, 12:51
Модел на автомобила: eskort 1.3l 1981
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от cotaca » 04 яну 2009, 09:31

за нов да ама акумолатора е от магазина направо зет на има няма и две сдмици та ша вида да свала стартера па ако немога направо маи ша я праштам на маистор дъртата кошница.Ама па масло 10w40 малко редичко ми се струва за двигател на 27годинки се пак досега е карана с 15w40 без проблеми при тва се пак много благодарч на всички :)
Прикачени файлове
Изображение1605.jpg

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от paci » 04 яну 2009, 10:11

cotaca написа:за нов да ама акумолатора е от магазина направо зет на има няма и две сдмици та ша вида да свала стартера па ако немога направо маи ша я праштам на маистор дъртата кошница.Ама па масло 10w40 малко редичко ми се струва за двигател на 27годинки се пак досега е карана с 15w40 без проблеми при тва се пак много благодарч на всички :)
Може да е нов акумУлатора обаче ако не ти е наред заряда ще го умориш за кратко време.
За стартера вече си се ориентирал да го свалиш и ревизираш.

10W40 е по-редичко при минусови температури и на двигателя му е по лесно да стартира и бачка докъто лекинко позагрее. От там на татък му е все тази 15 ли е 10 ли е 5 ли е

А относно годинките абсолютно нищо не ми говорят за състояние на мотора.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от cocoff » 04 яну 2009, 11:32

cotaca написа: ... че е хлабав плуса...
К'ви масла, к'ви алтернатори.... На човека му лабав плюса...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не пали форделата

Мнение от peterdi_bg » 05 яну 2009, 11:04

Дойде ми и на мене реда!

Днеска сутринта закъсвация насред една бензиностанция, появи ми се оня гаден проблем с мощността - тоя път без смукач. 15 минути не мога да запаля като хората, стартера върти добре, като дам газ пали ама не държи обороти изобщо. Направо си изтощих акумулатора от въртене. Като изчаках малко и завъртя и запали, и се оправи, кой знае защо :evil: :evil: . Отивам на сервиз и ще ги накарам да ми прегледат всичко и каквото трябва ще се сменя, не мога така да я карам тая машина. За маслото - и аз съм с малко по-гъсто (15W40), ама ако беше от него не мисля че щях на тръгване да паля веднага а после като ми падне мощността да не може и 300 оборота да качи. Ще ги накарам да ми проверят всичко - свещи, кабеляци, карбуратор - настройки, филтър, стартер и прочие. После ще пиша какво е станало.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 6 госта