Всички ли Фиести загряват на градско.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Всички ли Фиести загряват на градско.

Мнение от jordj » 01 юни 2005, 18:12

Моята малко да я покарам из града и веце е загряла и перката се пуска,а когато изключа двигателя ,вентилатора спира.Забелязъл съм че при други модели продълзава да работи,така лие при всички.
Моята Фиеста е 1,3моноинжектор 95 година :?: :oops: :?:

Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от СЕВА » 01 юни 2005, 22:22

Нормално е на градско каране колата да загрее до 90 градуса и да работи перкат на нея товаи е работа, като няма насрещен вятър перката създава такъв, по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 02 юни 2005, 12:24

Сева,кажи как?
Ежентуално знаеш ли номера на ламбда сондата защото кадето ида потърся все различни номера ми излизат ( 0 258 003 741 ) или други

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dpower » 02 юни 2005, 15:10

По-коректно е да питаш "Всички ли *коли* загряват на градско?" И отговорът е: "Да, през лятото е напълно нормално след като покараш градско която и да е кола и посесдиш в задръствания да загрее и да се пусне перката."

Както и друг път съм казвал, пак ще повторя, Има 3 вида каране:
- градско
- извънградско
- софийско
:lol:

Към горните можем да добавим и:
- двата подвида на извънградското: при 90 км/ч и при 120 км/ч
- селско (кърско)
- чужбинско
- германско (аутобанско)
:D :) :lol:

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dpower » 02 юни 2005, 15:24

СЕВА написа:... по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
При положение, че моторът е спрян и никой не върти водната помпа, има ли особен смисъл от перката? :?

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 02 юни 2005, 17:36

dpower написа:
СЕВА написа:... по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
При положение, че моторът е спрян и никой не върти водната помпа, има ли особен смисъл от перката? :?
Смисъла е като при ел. съклата, инжинерна мисъл и то не само при форд :) .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта