Страница 1 от 1
					
				Всички ли Фиести  загряват на градско.
				Публикувано: 01 юни 2005, 18:12
				от jordj
				Моята малко да я покарам из града и веце е загряла и перката се пуска,а когато  изключа двигателя ,вентилатора спира.Забелязъл съм че при други модели продълзава да работи,така лие при всички.
Моята Фиеста е 1,3моноинжектор 95 година  
 
   
  
 
			
					
				
				Публикувано: 01 юни 2005, 22:22
				от СЕВА
				Нормално е на градско каране колата да загрее до 90 градуса и да работи перкат на нея товаи е работа, като няма насрещен вятър перката създава такъв, по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
			 
			
					
				
				Публикувано: 02 юни 2005, 12:24
				от jordj
				Сева,кажи как?
Ежентуално знаеш ли номера на ламбда сондата защото  кадето ида потърся все различни номера ми  излизат ( 0 258 003 741 ) или  други
			 
			
					
				
				Публикувано: 02 юни 2005, 15:10
				от dpower
				По-коректно е да питаш "Всички ли *коли* загряват на градско?" И отговорът е: "Да, през лятото е напълно нормално след като покараш градско която и да е кола и посесдиш в задръствания да загрее и да се пусне перката."
Както и друг път съм казвал, пак ще повторя, Има 3 вида каране:
- градско
- извънградско
- софийско
 
 
Към горните можем да добавим и:
- двата подвида на извънградското: при 90 км/ч и при 120 км/ч
- селско (кърско)
- чужбинско
- германско (аутобанско)
 
 
   
  
 
			
					
				
				Публикувано: 02 юни 2005, 15:24
				от dpower
				СЕВА написа:... по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
При положение, че моторът е спрян и никой не върти водната помпа, има ли особен смисъл от перката? 

 
			
					
				
				Публикувано: 02 юни 2005, 17:36
				от aaleks
				dpower написа:СЕВА написа:... по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
При положение, че моторът е спрян и никой не върти водната помпа, има ли особен смисъл от перката? 

 
Смисъла е като при ел. съклата, инжинерна мисъл и то не само при форд  

 .