Страница 1 от 1

Обороти.. проблем

Публикувано: 19 дек 2007, 17:06
от venom4o
Тъй... след като успях да изкарам компа от аварийния режим .. Стана един огромен проблем със оборотите.. - НЯМАМ ниски работи на 2000-2100.. А като я запаля паднат на 1200 и като натисна педала 1 път да мине 2100 и се задържат там.. какво да гледам? Потенциометъра го купих 2-ра ръка.. Настроен е правилно .. казвайте какво да гледам

едит: Възможно ли е да е от VSS датчика .. защото при мен жилото от скоростите влиза във него а от него изриза малко жило към километража.. И там където влиза жилото ос скоростите е изяден самия датчик..

Публикувано: 19 дек 2007, 18:59
от nhk
При мен правеше проблем VSS, но когато е от него оборотите ги вдига след като колата се задвижи и ги държи после.

Публикувано: 19 дек 2007, 20:54
от dimbatami
виж си първо въздушния преди сичко и как разбра че си настроил потенциометара щом то ти държи оборотите високи

Публикувано: 19 дек 2007, 22:21
от venom4o
потенциометъра го настроиха във сервиз на компютър.. Датчика за въздух във дебитомера ли ? Как да го изчистя него?

Публикувано: 19 дек 2007, 23:19
от jojo
на времето имах нещо подобно като проблем,но се оправи от само себеси ,но аз съм с карбуратор и мисля че беше смукача ,щото и сега се влючва но не потоянно

Публикувано: 20 дек 2007, 18:10
от venom4o
все още се съмнявам моторчето за ниските данеби да не е в ред ,но незнам ... чистих го иначе си работи..Ще я водя във Хенри Форд на диагностика...

Публикувано: 23 дек 2007, 14:27
от venom4o
значи правих си следните експерименти... ОТкачих един датчик на вакумите от към генерацията се намира....- нищо.. откачих VSS сензора- нищо.. Откачих датчика за температурата- нищо... и накрая откачих моторчето за ниските - заспа на 950 оборота и си върви екстра ,но незнам колко харчи... Какво да правя?

Публикувано: 23 дек 2007, 20:11
от dimbatami
трябва да го свалиш и да го почистиш и смажеш и опитаи да рестартираш компа като го почистиш и включиш със свалянето на плюса на акумолатора

Публикувано: 23 дек 2007, 20:26
от isoiso
venom4o написа:значи правих си следните експерименти... ОТкачих един датчик на вакумите от към генерацията се намира....- нищо.. откачих VSS сензора- нищо.. Откачих датчика за температурата- нищо... и накрая откачих моторчето за ниските - заспа на 950 оборота и си върви екстра ,но незнам колко харчи... Какво да правя?
Ами не го закачай! Имам бензинов микробус, който от 3г се кара така, ако нямаш проблеми не си ги създавай :) - това моторче мисля че няма нищо общо със алгоритъма по който си смята компа сместа.

Публикувано: 24 дек 2007, 10:57
от venom4o
Ами да .. може и така да направя..аз го мих така доста арабийската раздвижено си е ,но може да не е от него.. Като имам свободни пари ще хода на диагностика

Публикувано: 06 фев 2008, 23:58
от venom4o
такаа изключих температурния датчик и оборотите на бензин от 2500 станаха та 1500... Утре ще ресна компа ,но пак са високи.. Все още гърми от двуцевката

Публикувано: 07 фев 2008, 14:12
от jojo
на EFI то незнам как е и от къде прай тези мизерий,но при мен на OHC проблем правеше автоматичния смукач(уж пусково моторче),а оттам и жилото на газта се прееба и проблема уж го реших с контра(на лоста на газта го подпрях от долу и уж за по голяма сигурност му сложих една малка пружинка) ,и сега оборотите пак се менят но понякога (от около 700до 2000 мах),а преди бях постоянно над 2500 и ако тръгна на 1 ва трябва да натисна спирачки веднага ако преди мен не се изнесе колата по бързо.

Публикувано: 07 фев 2008, 14:24
от vladislav
А МАP датчик имаш ли? Мери налягането в колекторите, да не се е откачила тръбичката към него. Ограденото с червено къде му отива тръбичката.
Кога ти гърми на газ или бензин.

Публикувано: 07 фев 2008, 21:05
от venom4o
Имам не се е откачила тръбичката.. трябва да ги проверя тия тръбички данеби да са спукани ама май съм ги гледал не помня.МАП-а как да го проверя... има ли начин по който се мери?

едит: проверих всичко си е точно там