Страница 1 от 1
Смяна на помпа Лукас с Бош-възможно ли е?
Публикувано: 27 дек 2007, 19:31
от gotik
Здравеите на всички.Имам няколко въпроса и ще съм много щаслив ,ако намеря отговоритв в този форум.От Велико Търново съм и съм собствени на Форд Мондео 1.8ТД, 93г. с помпа лукас, проблемът е че спря да пали, смених клапанчето за подкачване сега е твърдо постоянно, компресията е добра свещите работят, помпата лятото е карах на ремонт в Русе и ми казаха, че всичко е наред с нея. Когато след много мъки все пак запали после няма проблеми, върви си супер и не пуши, маистори ми казаха, че падало налягането на помпаата и затова не иска да пали, но помпичката е винаги твърда...дюзите също са тествани и са наред. Аз мисля че проблема е в тази Лукас помпа и затова искам да я заменя с Бош, но незнам дали е правилният вариант. Ако може да ми препоръчате читав майстор във Търново, ще е добре защото досега навсякъде като чуят за дизелов форд веднага казват че не се занимават с такива коли? Благодаря предеварително за съветите ви и весело прекарване на празниците.
Публикувано: 27 дек 2007, 21:15
от 1.8d
Аз съм сменял,но на Ескорт 1.8Д.Смяната мина без проблем и вече 4 години няма дертове.Само че с помпата сменихме и дюзите,защото различните помпи работели на различно налягане.Предполагам че ако намериш помпа и дюзи БОШ за ТД няма да има проблем
Публикувано: 28 дек 2007, 10:15
от icoc
колега,помпата с електрически клапани ли е,на колко оборота ти се включва турбото,усеща ли се рязкото включване или е по плавно.
Публикувано: 28 дек 2007, 19:10
от gotik
помпата е с ел.клапани, турбото вкл.малко след 2000 обр.плавно...просто няма обяснение защо не пали, днес докато я бутна и запали веднага...но утре сутринта пак ще е с мн зор.
Публикувано: 29 дек 2007, 08:59
от icoc
Колеги пишете постингите си на кирилица !
Публикувано: 04 яну 2008, 10:17
от escorttd
Колега, я се заслушай като дадеш контакт чува ли се клапана за динамично регулиране на аванса? Откъм помпата трябва да се чува щракане като от тресчотка в продължение на 1-2 секунди.
Когато е загряла лесно ли пали? Случвало ли се е загряла да я изгасиш и после трудно да запали?
Публикувано: 05 яну 2008, 19:25
от gotik
когато дам на контакт винаги се чува три пъти цък,цък,цък, това ли трябва да е този клапан. Когато запали пведнаж, после няма проблем пали винаги лесно. Вчера сутринта ми направи впечатлени, че когато запали пак доста трудно, после не можеше да си потдържа оборотите за около една минута и трябваше да подавам газ известно време за да не изгасне... Това на какво може да се дължи и дали има връзка с трудното палене?
Публикувано: 05 яну 2008, 19:28
от petkoff_pl
Прочети тук
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9153" onclick="window.open(this.href);return false;