Страница 1 от 1

Сажди....Оправени!!!

Публикувано: 28 дек 2007, 17:49
от ravenman
Привет на всички проф шофьори тук :)
Искам да ви попитам от какво може да се получат тея сажди при паленето ми,а после....после си къди нормално :)
Точно при запалването излиза един черен пушек. Това добре ли е, или не е никак добре? Бяха забелязъл, че от ауспуха хвърчи някаква течност на цемента пред блока. Това конденз, или бензин е?
TIA (Thanks In Advanced)

Публикувано: 28 дек 2007, 18:58
от Georgiev
Това което излиза от аспуха е конденз.Нормално е да излиза.Лесно ли запалва.Вероятно е от центровката. Аз имах такъв форд само че 1.3 беше ми се разбил палеца и иместваше момента на запалване почна да пали по трудно и като запалеше правеше чернилка.Имаше закъснение на запалването.Незнаех какъв ми е проблема докато един ден неможах въобще да запаля.

Публикувано: 28 дек 2007, 19:08
от jojo
а може би си гори яко масло

Публикувано: 28 дек 2007, 19:51
от Georgiev
колкото и яко да гори масло пушека ще е син и то синьо-бял а не черен.

Публикувано: 28 дек 2007, 20:10
от jordj
Значи саждите са от изгаряне на масло когато ти е студена колата или прекалено много бензин.
По миризмата им можеш да разбереш кое точно е.
Според мен е от първото.
Ако съм прав то имаш известна загуба на масло или тие било в повече и двигателя го изгаря постепенно.
Провери си нивото на маслото.

Публикувано: 29 дек 2007, 02:11
от ravenman
Georgiev написа:....Лесно ли запалва?
Доста лесно бих казал. Сутрините, когато беше доста студено - пали, гасне за малко и после си пали веднага,а сега, като е нормално студено - без проблем
jojo написа:а може би си гори яко масло
Колкото и да не разбирам от ДВГ не съм съгласен с теб!!! :)
Пушека от масло е син.
Georgiev написа:колкото и яко да гори масло пушека ще е син и то синьо-бял а не черен
Точно така :)
jordj написа:По миризмата им можеш да разбереш кое точно е
Сам едва ли ще мога да се справя :) Да паля колата и в същото време да душа отзаде :)
Маслото ми е между монимума и максимума.Така си стои доста дълго време, но не се съмнявам в думите ти. Още хилядарка и ще навъртя 10 000км. и ще го сменям пак :)
Мерси за отговорите, колеги :)

Публикувано: 29 дек 2007, 08:57
от jordj
ravenman,
Палиш,дърпаш ръчната и минаваш от зад.За секунди няма да се е променило положението.
На мен от аспуха ми хвърля вода,но не гори антифриз ,не се губи имам предвид.
Сутрин като запаля на плочките оставя водна ивица зад аспуха.

Публикувано: 29 дек 2007, 09:00
от Georgiev
Много бензин отива като е студена и затова пали лесно.Просто е преобогатена сместа. Ако е с карбуратор колата има автоматичен смукач и той се командва от температурата на охлаждащата течност.С биметална пластина някакав и в зависимост от температурта тя се свива и отпуска и бута нещов карбуратора и така си прави сместа. Та идеята ми е на това нещо имаш белези.лесно ще се ориентираш кое е в него влизат маркучи с охлаждаща течност и е от лявата страна на карбуратора.Махаш филтъра и ще го видиш.

Публикувано: 29 дек 2007, 09:02
от cocoff
Гумички на клапаните...

Публикувано: 29 дек 2007, 12:05
от ravenman
cocoff написа:Гумички на клапаните...
НЕ ГОРИ МАСЛО!!!
Georgiev написа:Много бензин отива като е студена и затова пали лесно.Просто е преобогатена сместа. Ако е с карбуратор колата има автоматичен смукач и той се командва от температурата на охлаждащата течност.С биметална пластина някакав и в зависимост от температурта тя се свива и отпуска и бута нещо в карбуратора и така си прави сместа. Та идеята ми е на това нещо имаш белези.лесно ще се ориентираш кое е в него влизат маркучи с охлаждаща течност и е от лявата страна на карбуратора.Махаш филтъра и ще го видиш
Това някакъв маркуч ли е? Който влиза в карбуратора?
Днес направих малко снимки на карба,ама за качеството....не е много добро.Ако знаете къде е т'ва нещо - кажете ми, моля ви

Публикувано: 29 дек 2007, 12:47
от HACKO
Нормално е да прави черно петно като запали. Във студа като запалиш във изпускателната система се образува голямо количество конденз, който измива саждите от стените. Ако пали добре, не ти гори 20/100 и като позагрее работи равномерно и не пуши черно не пипай карбуратора!
Този карбуратор е много хубав, въпреки мнението на повечето "разбирачи", но е по-специфичен за ремонт и настройване и изисква по-задълбочено четене преди да се започне работа (затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко). Определено варианта с ръчен смукач е по-удачен, но при тебе е автоматичен, което води до по-продължителна работа на смукач, особено ако пластмасовата съчма в тялото на термостата се е разпаднала и колата загрява бавно ( http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%FF%E2%E0" onclick="window.open(this.href);return false; )

Публикувано: 29 дек 2007, 15:06
от ravenman
HACKO написа: Ако пали добре,
Добре пали, даже й се чудя как пали в студа..
HACKO написа: не ти гори 20/100
Вдигна ми разхода, но не съм я засичал. Може и да наближава 20-така :evil:
HACKO написа:като позагрее работи равномерно и не пуши черно
HACKO написа:Този карбуратор е много хубав,
Мерси, нищо, че не съм го слагал аз
HACKO написа:(затова хората в Б-я, които могат да го настроят сме малко)
Колко кинта ще ми излезе,ако дойдеш да го погледнеш и съответно оправиш? :)
HACKO написа:колата загрява бавно
Ми...за около десет километра едва влиза в графата с градуси.Това ще рече, че си стои почти залепнала долу.
Доста хора се изказаха, за което много благодаря,ама к'во да правя? Не ми се ходи на кожодер, макар че са превзели цяла България :evil:

Публикувано: 29 дек 2007, 15:24
от HACKO
Не се занимавам професионално с ремонт, затова не мога да ти кажа цена.
Ако искаш дай и меил ще ти пратя литература.

Публикувано: 29 дек 2007, 15:34
от ravenman
Не се занимаваш, но разбираш! Можеш да разпиташ как върви ремонта на карбуратори и да си прецениш колко да ми вземеш :) А аз ще почерпя след като всичко е О.К. :)
Както казах, не искам да ходя при кожодери. Поне да знаех за какво си давам парите,а то какво?! Аз разбирам толкова, колкото повечето "майстори" от коли...

Публикувано: 29 дек 2007, 17:09
от pepy1
то само пътя му се връзва 100 лв
Хасково-София-Хасково ~600км

Публикувано: 29 дек 2007, 17:33
от ravenman
*00101* Не погледнах, че не е от София *00101*

Публикувано: 10 яну 2008, 17:40
от ravenman
Здравейте,
Искам първо да изкажа голяма благодарност на Наско и Борката от форума.Двамата много ми помогнаха.Единият с едно, а другият (прочетох негов пост)Саждите се изчистиха.Как?
Купух спрей за почистване на карбуратори (върши голяма работа)
От схемите, които ми прати Наско, намерих .....едно болтче и регулирах сместа,въздух-гориво в карба.Сега и тягата си е както преди.
Още веднъж на ВСИЧКИ,които се опитаха да помогнат с нещо.
Много сте печени всички.
Мерси!