Страница 1 от 1
запалване ,въздух в системата
Публикувано: 03 яну 2008, 09:17
от RRR
колеги от скоро карам форд модел 1.8 тди ескорд и въобще съм нов в света на дизелите и вече имам следния проблем: след престой една или две нощи ,нафтата ми се връща в резервоара или незнам каде отива но сутрин ми е трудно паленето,нужно е едновременно да въртя стартера и някой да подкачва с бутона за ръчно подкачване.какво трябва да сменя или огледам,иначе като запали през целия ден няма проблеми
Серивз
Публикувано: 03 яну 2008, 16:01
от Driftcho
Колега за проблема ти мога да ти препорчьм сервиз. Намира се след моста Чавдар в дясно, добре работят и не взимат скьпо. Сервиза е за Форд.Дано да сам ти помогнал.

Публикувано: 03 яну 2008, 17:35
от Dundee
Re: запалване ,въздух в системата
Публикувано: 06 яну 2008, 15:04
от RRR
благодаря за съвета още утре ще купя инжектор-ще пиша за последиците
Публикувано: 15 яну 2008, 10:52
от RRR

след като смених ремонтния комплект на инжектора вече паля сътрин понякога когато е по студено от втория-третия път с повечко въртене но пали
Публикувано: 16 яну 2008, 20:09
от Dundee
Ще свикнеш. И аз първата зима въртях повече сутрин. При подгряването не се води по лампата за подгряване, а по тази за абс-а. 4-5 секунди след като изгасне абс-а въртиш ключа за да палиш. Идеята е да включиш стартера мъничко преди да изключи релето за подгревните свещи. С времето ще придобиеш усет колко време греят свещите. Релето изключва свещите, когато чуеш едно силно ЦЪК. Трябва така да прецениш момента на паленето, че да е малко преди цъкването. Така би трябвало да палиш от първия път.