Страница 1 от 2
Придърпване по време на движение
Публикувано: 16 юни 2005, 12:51
от toko
Колеги помощ. От днес Мондеото се държи много странно. Както си върви и изведнъж придърпва и оборотите сякаш падат. Като натисна повече газта и дръпва рязко, но след малко всичко се повтаря. Освен това като спра на кръстовище и двигателя вибрира много странно, чак се тресе скоростния лост осезаеио, някак си на пресекулки работи.
Някой има ли идея какво може да е. Утре така или иначе ще я карам в Мото Пфое, но поне да съм подготвен психически.
Публикувано: 16 юни 2005, 13:55
от Overclock
Първо смени горивото и след това я карай в сервиз.Виж си и филтрите.Когато водата в бензина е повече от 20% точно това се получава.Такива бензинджий които слагат "добавки" в горивото ми идва да ги гръмна *00128*
Публикувано: 16 юни 2005, 14:10
от Brock

Погледни си и кабелите на свещите, както и самите свещи

Публикувано: 16 юни 2005, 14:23
от toko
Бензина е от OMV. Дали може да е от него? Освен това сутринта сипах за 50 кинта бензин.
Публикувано: 16 юни 2005, 14:27
от Brock
toko написа:Бензина е от OMV. Дали може да е от него?
Много ме сънява - до сега не съм имал проблеми с бензина от там, а и не съм чувал. :072:
Освен да са ти сипали нафта, вместо бензин *00148*

Публикувано: 16 юни 2005, 15:05
от toko
Brock, пепел ти на езика

Освен това нали на входа на резервоара има накяква пластмаса, през която уж минава само маркуча за безоловен бензин, поне така пише в инструкциите на Форд.
Публикувано: 16 юни 2005, 17:28
от achkob
провери кабелите,свещите и дюзите...при мен това беше проблема!!!
Публикувано: 16 юни 2005, 17:33
от achkob
виж сащо да не са ти сипали 92,аз веднъж замалко да си изпатя!казвам му 95 за 10 лева,тои без да се обръща гепва един марку4 по4ва да налива...добре 4е видях,егати и заплеса бе6е тоя...
Публикувано: 16 юни 2005, 19:20
от chery
и на мен ми правеше така преди беше от кабелите на 3 и 4 цилиндар сега е ок . Според мен е от това ама трябва да се види все пак
Публикувано: 16 юни 2005, 21:52
от pepy1
как са ти сипали 92 като пистолета на 92 е по дебел и не влиза в резервоара-по точно на около 5 см навътре има две самозатварящи се пластини(когато нама пистолет вътре)а когато има пистолет те се отварят толкова че да влезе само тънкия пистолет за 95 -поне това са мойте наблюдения от ОМВ
-
Публикувано: 16 юни 2005, 22:58
от achkob
само за нафтата е разли4ен пистолета,демек е с по-голямо гърло...за бензините е един и същ...поне така знам
Публикувано: 17 юни 2005, 10:03
от greek
toko написа:Бензина е от OMV. Дали може да е от него? Освен това сутринта сипах за 50 кинта бензин.
много странно ...

вчера и аз сипах на OMV -банишора и като запаля оборотите започват да имат собствено мнение . като загрее всичко се оправя но като е студена се менят от 1800-800 и обратно и тва примесено с тресене
Публикувано: 17 юни 2005, 10:12
от Brock
Странни работи *00137*
Ма вие за 1,75 и хубав бензин ли искате

- я минавайте на газ

Публикувано: 17 юни 2005, 12:04
от greek

Дааа и това ще стане ама първо да доде дядо коледа
Публикувано: 17 юни 2005, 13:16
от toko
Cаse closed. От някакви тапи за 2 лв е влезнала вода в свещите. Като ги видях 2 от тях бяха яко ръждясали. Едната разбира се беше изгоряла. Цялата история излезе 200 лв. На печелившите честито

Публикувано: 17 юни 2005, 13:56
от Brock
Кви 200 лева *00136*
За кво?!!!

Публикувано: 17 юни 2005, 16:36
от toko
Brock написа:Кви 200 лева *00136*
За кво?!!!

1. Свещи
2. Кабели
3. Тапи
4. Диагностика
5. Труд
Общо 204 български левчета
Публикувано: 17 юни 2005, 21:05
от pepy1
Brock написа:
Ма вие за 1,75 и хубав бензин ли искате

- я минавайте на газ

ми той и в Германия е толкова пък те не се оплакват
Публикувано: 20 юни 2005, 11:15
от Brock
А заплатите там какви са

Публикувано: 20 юни 2005, 20:20
от pepy1
Brock написа:А заплатите там какви са

тука вече ме хвана на тясно
май ще се ориентирам към дизел