Страница 1 от 1

Относно ангренажен ремък...

Публикувано: 14 мар 2005, 11:43
от jack71
Та май трябва да сменям... :? лошото е че помня че го смених преди около 2-3 години но тогава пусти му акъл не записах на колко километра е :( и май по-добре да се презастраховам...
Та ходих да се подготва психологически за пари: 23 -ремъка (нязнайно какъв пишело форд-криминално) + паразитна ролка(има ли въобще) 45 лв... някаква японска марка (обяснимо не я запомних :roll: )
Има ли въбще някакви ролки на ангренажния (нямам спомен и ако е ималко не съм ги сменил) трябва ли да ги сменям задължително и какво ще ми препоръчате ли за ремъка - марка на колко пари се въртят...

Публикувано: 14 мар 2005, 12:02
от The seven
Ами за ремък най-добре е да е Gates според мен, но за пари не помня точно. Върти ми се около 45 лева нещо за мойта кола. Ролката и тя е от такъв порядък. Ако на предната смяна на ремъка не си сменял ролка, добре е да я смениш сега. Ако сложиш и 20-30 лева работа, към 100-120 лева трябва да те оправят.

Успех

Публикувано: 14 мар 2005, 17:55
от Brock
В БГ - ролките не се сменят често заради финансови проблеми. Но нали знаете какво става ако блокира ролка, било тя обтегателна или паразитна - ми ремъка се пали, къса и .... основен ремонт

Та не е ли по-добре да се дадат още 20-50лв. и да си караме спокойно.

PS Когато купувате готов комплект от ангрена и ролки, цената е с около 30% по-ниска, отколкото ако се купуват по отделно

:twisted:

Публикувано: 14 мар 2005, 18:09
от ewgeny
Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!

Публикувано: 14 мар 2005, 21:02
от _SLiThER_
Щом е при теб значи е минала експлоатационния и период :wink: :lol:

Публикувано: 15 мар 2005, 10:16
от Brock
ewgeny написа:Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!
:?: :?: :?:
За ролката ли става въпрос :?:

Недей така - звучи смешно. Ето ти един пример - вземи който и да е лагер от колата и сметни грубо колко пъти /в живота на колата/ се сменя. Сега сметни грубо оборотите, които прави обтегателната или паразитната ролка /те са почти същите като тези на двигателя/ и ще видиш, че животът й би трябвало да е доста по-къс от този на другите лагери.

:twisted:

Публикувано: 15 мар 2005, 10:19
от jack71
Със сигурност не са за целия "експлоатационен период". Със сигурност трябва да се сменят (от време на време). и аз ще ги сменя щото предния път не го сторих... :oops: иначе си е чист хазарт (ще блокира няма да блокира...)

Публикувано: 15 мар 2005, 10:48
от ewgeny
Brock написа:
ewgeny написа:Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!
:?: :?: :?:
За ролката ли става въпрос :?:

Недей така - звучи смешно. Ето ти един пример - вземи който и да е лагер от колата и сметни грубо колко пъти /в живота на колата/ се сменя. Сега сметни грубо оборотите, които прави обтегателната или паразитната ролка /те са почти същите като тези на двигателя/ и ще видиш, че животът й би трябвало да е доста по-къс от този на другите лагери.

:twisted:
Добре, ама я сметни какво е натоварването, там, какви вибрации има и какви удари понася в сравнение другите лагери! Моята кола е на 200 000 и не е сменяна!

Публикувано: 15 мар 2005, 11:00
от The seven
Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?

Публикувано: 15 мар 2005, 11:16
от jack71
Все пак всяко едно нещо си има живот. даже плафончето на осветлението ти някой ден ще се прецака. а относно натоварванията и тази ролка си ги има. вибрации определено!!
знай че със сигурност тези ролки трябва да се сменят и то преди да е очевидно належашто!!!най малкото факта че продават комплекти :ремък с ролки , както комплектите за съединител:фер.диск, лагер, притискател , говори че ТЕЗИ РОЛКИ СЕ СМЕНЯТ СЪС СИГУРНОСТ.

Публикувано: 15 мар 2005, 18:00
от ewgeny
The seven написа:Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?
Защото колата е внесена от Германия и е със сервизна книжка. Всичко пише вътре! По въпроса за ролката, не че го твърдя, но просто изказах съмнение относно въпроса.

Хайде и аз да драсна нещо...........

Публикувано: 16 мар 2005, 00:12
от bobi 68
ewgeny написа:
The seven написа:Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?
Защото колата е внесена от Германия и е със сервизна книжка. Всичко пише вътре! По въпроса за ролката, не че го твърдя, но просто изказах съмнение относно въпроса.
Чета тук цялата тема няколко пъти и не мога да разбера за какво точно е спора :roll: Ролката на ангр.ремък се сменя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО със смяната на ремъка!!!!!!!!!Eдно от нещата които ги приемаш за даденост и това е-вървят просто заедно :o А що се отнася до сервизните книжки,някои неща се отразяват някои не(а това че немските другари нахитряха и правят чудеса е друга тема).Специално за ремъка пишат(понякога просто лепват лепенка на двигателя която пада с първото миене и после........ :twisted: ),но до момента не съм видял да е отразена смяна на ролка-НЕ КАЗВАМ ЧЕ НЯМА,аз не съм срещал.А това че до 200000км.са сменяни ремък след ремък без да е пипана ролката,ме съмнява силно(НЕ КАЗВАМ ЧЕ НЕ Е ТАКА). Та един скромен съвет:независимо къде какво пише или не първото задължително нещо след покупка на кола без значение от тук или от вън-смяна на ремък и ролка.Ако случайно човек забрави кога и как-пак смяна.Просто не си струва нервите и риска :x
P.S.Подкрепям препоръката на колегата за марката GATES.Сменял съм само с такива и съм доволен. :wink: :D

Публикувано: 15 яну 2006, 21:33
от Peter_CLX
Откъде пазарувате тези ремъци Gates а и ролките също? Имам предвид - къде могат да се намери оригинална стока с тази марка, адрес на магазин или сервиз да кажете (в София)?

Кажете също и сервиз или майстор, който ще ми смени агренажния ремък без да се притеснявам после за некачествена работа.

Публикувано: 15 яну 2006, 22:15
от tromberair
ок но според мен го има варианта че на 2 смени на ремък 1смяна на ролки още повече ако колата е нов внос всички знаем колко читава стока има на пазара:)по добре качествено ползвано отколкото ново менте имало гаранция да бе !!!!!!!!

Публикувано: 17 яну 2006, 12:57
от Трол
Горещо препоръчвам смени на всякви видове ролки и ремъци,че съм брал ядове.
На една друга кола от една друга марка.
И то проблема не беше от ангренажен ремък,нито от негова ролка, а от ролка на ремък на балансиращ вал(щото онова хайванче и такова имаше) и тая ролка блокирала, скъсала ремък на балансиращ вал, той се оплел в ангренажния ремък там станало мазало и ония взел,че се скъсал. Единия изпускателен клапан беше се забил в буталото,а другия излезе като сребърен феролит през ауспуха. :D
и то от к'во? от една несемнена ролчица на някъв си второстепенен ремък. айде няма нужда от такива икономии :)