Страница 1 от 1
Прекъсва докато загрее
Публикувано: 28 яну 2008, 10:23
от ewgeny
Абе тука един мн. особен проблем. Сутрин като я паля, на празни обороти си цъка ритмично двигателя, но тръгна ли, като подавам газ, почва едно прекъсване едн придърпване, докато позагрее и после никъв помен от ситуацията. То е ясно че е от тоците, ама що пък докато загрее. Как мога да направя проверка на палец и капачка.
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави. След това чак довечера да я запаля не го прави. Само при първи старт.
Сиерката е карб. със газ., а за бенз не е чувала от няколко години.
Публикувано: 28 яну 2008, 10:44
от madboy
Казваш палец и капачката- възможно е ако влиза влага в капачката. Провери я как е уплътнена. Същата ситуация е свързана и с кабелите за свещите, за тях нищо не казваш.
Публикувано: 28 яну 2008, 12:25
от paci
madboy написа:Провери я как е уплътнена.
Чак херметично не трябва да е.
Има едни вентилационни отвори които не трябва да се запушват за да може да се проветрява.
Замери с мултицет кабелите на свещите и ... деа знам но за Ескорта бях изкопал инфо че не трябва да превишават 18 кОм
Малко тъпа логика ма ако има кондензирала влага и голямо съпротивление на изхабени кабели, тока ще бега не където трябва докъто не се махне влагата.
Капачка смених последно на Ескрота заради подобен проблем или май същия беше .... забрайл съм

6 ли 7 кинта струваше и заспаха нещата.
Публикувано: 28 яну 2008, 13:03
от ewgeny
Ае всяка сутрин ли да влиза вода. А и единия път извадих капачката, беше си суха. То не е проблем, ей сега отивам в косера, купувам капачка, палец, свещи, кабели и ги сменям. Ама ако продължи, моа се застрелям. Пък и не му се купуват 1000 неща, за един проблем. То по тая логика да ходя и да си купя направо друга кола.
Публикувано: 28 яну 2008, 13:06
от paci
Купи капачка на 1-во време и опитай
На моята бяха износени тея там дет контактува палеца.
Не влиза вода а влага се кондезира и тя горката и без тва бачка на ръба
Публикувано: 29 яну 2008, 09:55
от dydo
При мен пък няма присецване, а сутрин или след обяд когато си тръгна от работа като запаля и ако не съм я чакал повече от минута, давайки по-леко газ взема та ми изгасва. Това обикновено се случва като излизам от паркинга и превключвам да кажем от задна на предна и обратно. Например връщам назад, натискам спирачка и съответно спирам подаването на газ........точно в този момент колата изгасва. Просто ей така си загасва без придърпване, присецване и т.н. След това като я пална и изфурсирам повече няма проблем. Продължавам 2-3 мин. да карам на по-ниски предавки и вече всичко е наред. Напоследък няколко пъти ми се случва и се чудя дали нямам подобен проблем като описания по-горе. Разни приятели разправят, че колата е студена и е нормално в това време да прави тези щуротии, още повече, че не я чакам да загрее няколко минути.
Някакви мнения.
Публикувано: 29 яну 2008, 10:07
от venom4o
Ти на Газ ли я караш тая кола?
eдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе

Публикувано: 29 яну 2008, 10:09
от dydo
Само бензин!
Сега взех та се замислих, че все зареждам от Шел-принципно обикновен 95, а не онзи пауър. Дали пък не е и от бензина, защото доста хора нямат добри отзиви от тази верига. Но пък иначе колата си има супер ряз и не мени оборотите при спиране на светофар. Само това дето го описах се случва напоследък и то ако не я чакам да позагрее няколко минути.
Публикувано: 29 яну 2008, 11:43
от ewgeny
paci написа:Купи капачка на 1-во време и опитай
На моята бяха износени тея там дет контактува палеца.
Не влиза вода а влага се кондезира и тя горката и без тва бачка на ръба
И ти сменя ли я? Оправи ли се?
eдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе
Ама и на обяд неще да пали
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави
Публикувано: 29 яну 2008, 12:58
от paci
Тва беше преди 100 години вече
Да смених я!
Смених и кабелите защото бях с едни стари подбирани, мерени и биваха но имах финансова възможност тогава и ги смених и тях но проблема идваше от капачката.
Ескорт карах с 1,3 87 набор с карбуратор - ако не си разбрал да кажа

Та на него ми се е случвало. На тази сеа ако стане нещо ще мигам 3 дена и накрая ще ида на майстор па оня си го чоплех навсякъде - почти

Публикувано: 29 яну 2008, 17:01
от schrack
Ако питаш мене май изпарителя е за смяна или мембраните

тези симптоми дето ги казваш студена прикъсва като загрее се оправя особенно както казваш бензин не е виждала
