втора скорост

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cendo14
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 13 сеп 2007, 00:34
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
Местоположение: гр.София,ул. Преки път №61,ап.5
Status: Извън линия

втора скорост

Мнение от cendo14 » 30 яну 2008, 21:38

Имам Мондео 98г. 2.0л бензин . Когато трябва да сваля от 3-скорост на втора не става -трябва да я превключвам с междина газ. И когато е минусова температура докато не мина окол 20 км трудно превключвам от първа на втора . С другите предавки няма проблем.Какво да правя?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 30 яну 2008, 23:17

Наистина ли след 20 км. чак почваш да превключваш спокойно? Ако беше 20 метра щяха да кажа, че може да ти е гъсто маслото на скоростите. Но за 20 км. трябва да са я пълнили с грес.... *unknw*
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 31 яну 2008, 08:57

Виж жилата които се движат за скоростите или под самият лост ако трябва го гресирай :wink:

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 31 яну 2008, 19:14

Това често се случва при тези ск. кутии.Имаш проблем в муфата и синхронизатора която синхронизира 2 скорост.При всички положения ще трябва да свалиш кутията .Трябва или нов синхронизатор който е доста скъп или трябва да се направят каналитена синхрона по-дълбоки с часовникарска пила.Това може да го направи човек с добри познания и голяма квалификация,или търси синхрон на старо от някъде.Внимавай ако правиш ремонт да намериш читав майстор.Тази кутия е доста капризна. Успех.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта