Страница 1 от 1

Фиеста гасне в движение (проблемът разрешен)

Публикувано: 03 фев 2008, 19:22
от spooky
От скоро имам много гаден проблем. Фестака гасне. Обаче кое е интересното - не го прави само на ниски обороти ами и в движение. Да речем, че си карам с 60 и освобождавам от скорост преди кръстовище. След като пусна съединителя веднага или гасне или е на косъм да угасне и веднага си светват лампите за акумулатора и маслото. Странното е, че даже в студено време като я запаля и я оставя да работи на място и си държи обороти(от време на време падат, но автоматичният смукач я завръща). Гледах за маркучи на вакуми ама изглеждат здрави(не съм свалял всеки един по отделно). Свещите са нови (2-3000 км) и не са изцапани повече от нормалното. Въздушният филтър е чист и е сравнително нов (2000 км). Колата гори масло - между две смени на маслото доливам към 3л. (това си е друг проблем ама споменавам за всеки случай). Другото ново е миризмата на изгорелите газове - от скоро миришат много гадно - не мога да определя точно на какво, но сякаш не си изгаря добре горивото или пък гори повече масло - не знам.
И с по-малко думи - колата гасне в движение, след като освободя от скорост и пусна съединителя.

Ще се радвам за насоки или поне да знам какво да кажа на някой майстор.

П.С. - колата НЯМА агу и си върви само на 95 от омв.

Публикувано: 03 фев 2008, 19:38
от dimbatami
колега първо отстрани проблема със маслото пък тогава този проблем а дали имаш катализатор и тои да се е запушил то с толкова масло може спокоино само на масло да си караш без бензин :lol: колега виж си и бензина може да си с лош бензин

Публикувано: 03 фев 2008, 22:23
от spooky
Ами тази събота ще сменям гумички и още каквото е нужно, пък дано спре да гори масло. Бензинът е от омв и поне би трябвало да е наред, защото преди не съм го имал този проблем. Катализатор имам. Възможно ли е ако е задръстен да прави чак такива мизерии? Ако трябва ще го натроша и ще го изкарам.

Публикувано: 04 фев 2008, 09:00
от schrack
Ъъъъъъъъ това на бензин ли го прави или на газ утонявай се...............................................всеки път едно и също...

Re: Фиеста гасне в движение

Публикувано: 04 фев 2008, 11:04
от shaby
spooky написа:
П.С. - колата НЯМА агу и си върви само на 95 от омв.
:-B: човека си го е написал, що го критикуваш....

Публикувано: 04 фев 2008, 20:19
от vargala81
колега расхода на горивото вдигнали се.когато взех ескорта преди 2 месецаправише същите мизерии и гореше с 2литра на 100км повече от сега.при мен гаснеше дори и на скорост по някой път ,а понякой път беше на косъм да загасне.оказасе проблем с инсталацията на ламбда сондата,само че майстора нямаше време да е прави,откачи ми буксата на ламбда сондата и ми каза да ида на другия ден.пробвай да я откачиш и виш как е преди да ходиш по майстори да даваш излишни пари .сондата се намира на колекторите буксата е или с 1 или счетири кабела.

Публикувано: 04 фев 2008, 20:37
от spooky
Ами не мога да преценя колко точно се е качил разходът, защото в тоя студ през зимата и на градско в софия е много относително. Иначе след малко ще пробвам да откача буксата пък да видим какво ще стане. После ще споделя.

Публикувано: 04 фев 2008, 23:46
от spooky
такаааа. Ами махнахме с колегата shaby буксата на ламбдата, ама... Първо запали с много зор. После се повозихме ама никаква промяна. След това спрях и загасих. И познайте - не запали повече :) Сложихме обратно буксата и запали с много мъки. И така - работи си толкова зле колкото преди. В събота ще сменям гумички и ще чупя катализатор :) Ако ви дойде някоя гениална идея до тогава - целият съм в слух :)

Публикувано: 05 фев 2008, 09:49
от licho
провери си кабелите на свещите.
и какви са ти свещите? отиди си вземи от мото пфое за 22 лева 4 нови моторкрафт.
огледай да нямаш изваден някъде кабел. по бутни ги. изчисти си моторчето за празния ход.

смяната на гумичките на клапаните може и да не ти реши проблема с маслото.
моето прокапва от семеринга на коляновия вал. поне така казаха

Публикувано: 05 фев 2008, 17:37
от veselinp
колега не прави глупости да махаш катализатора ако тои е запушен колата ти няма да има мощност ще качи разхода и ще е като спаната. проблема е другаде виж си колекторите или има една 3ка гумени маркучета до колекторите може те да са спукани, и задължително провери свещи и кабели. успех сподели после какво е било? :idea:

Публикувано: 10 фев 2008, 10:50
от fbcrew
licho написа:провери си кабелите на свещите.
и какви са ти свещите? отиди си вземи от мото пфое за 22 лева 4 нови моторкрафт.
огледай да нямаш изваден някъде кабел. по бутни ги. изчисти си моторчето за празния ход.

смяната на гумичките на клапаните може и да не ти реши проблема с маслото.
моето прокапва от семеринга на коляновия вал. поне така казаха
Къде се намира това МПХ? Някой ако знае или има снимка ще е най-добре! И евенуално с какво трябва да се изчисти като препарати ? мерси

Публикувано: 10 фев 2008, 20:54
от shaby
ето го тука :)

Изображение

Публикувано: 10 фев 2008, 21:03
от fbcrew
shaby написа:ето го тука :)

Изображение
Не мога да се ориентирам от снимката къде точно е, но поне знам вече как изглежда. Може ли да ми кажеш къде точно да търся ? Ето тук съм постнал тема и има снимки на ДВГ-то. Може ли да ми кажеш къде точно да търся ? :)

Публикувано: 11 фев 2008, 11:13
от licho
fbcrew написа:
shaby написа:ето го тука :)

Изображение
Не мога да се ориентирам от снимката къде точно е, но поне знам вече как изглежда. Може ли да ми кажеш къде точно да търся ? Ето тук съм постнал тема и има снимки на ДВГ-то. Може ли да ми кажеш къде точно да търся ? :)
то трябва да е. аз го чистя с wd40

Публикувано: 19 фев 2008, 23:24
от spooky
Такааа... Нямаше ме една седмица в БГ. През това време колата беше в сервиз за смяна на гумичките на клапаните и за да ми решат проблема с гасненето. След тази една седмица отидох да си я взема. Гумичките бяха сменени, както и свещите - аз съм сигурен, че не е там проблема ама момчетата решили да ги сменят. Старите бяха Brisk на около 1000 км, а новите са Denso. Но все тая - колата си гасне като преди. В сервиза ми казаха, че било нещо по електрониката, ама по-скоро ги е мързяло да погледнат сериозно. Преди да я закарам на сервиз счупихме катализатора. Сега бръмчи повече, но пък е и по-отпушена (вече не мирише на развалени яйца :) ).
Днес сменихме с колегата Shaby горивния филтър и напръскахме буталцето на МПХ-то с някъв специален спрей. Резултат - никакъв.
Остана наистина да е нещо с ламбда сондата. Утре може пак да пробвам да извадя буксата й.
Ако имате някакви идеи - заповядайте :)

Публикувано: 04 мар 2008, 01:10
от spooky
Проблемът се оправи след една седмица в сервиз. В един момент колата не искаше да пали и с дърпане. Оказа се, че всичко е било заради ТПС потенциометъра, който е дал нещо на късо и са се стопили кабелите му. След не малко пари и нерви и след смяна на въпросния потенциометър всичко е наред. Мерси за изказаните мнения!