Турбо и интерколер

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Adult_X
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 19 юни 2007, 11:22
Модел на автомобила: Puma 1.4i 16V 66/90
Mitsubishi Pajero 2.5 TDI
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Турбо и интерколер

Мнение от Adult_X » 04 фев 2008, 20:13

Имам малко странно питане...но се надявам все някои да може да ми отговори на въпроса
наскоро се сдобих с едно бмв 324 дизел
та попринцип има възможност да му се сложи турбо
та искам да попитам лесно ли става това монтиране на турбото...доколкото съм чувал е по лесно да се монтира на дизел отколкото на бензинов мотор, а също така интерколер желателно ли е да му се слага освен турбото или не...
защото си купих и джип покраи бмв-то а тои е с турбо и интерколер...и се държи доста добре на пътя

Няма да махам Фордчето въпреки всичко....защото се кара най лесно :) макар и комфорта в него да е наи малък :)

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 05 фев 2008, 09:27

със сигурност ще може да се монтира турбо, то на коя кола не може :wink: въпроса е колко лесно се прави и каква е цената :D за дизела и аз знам че са им по-здрави карантиите и може би няма да имаш нужда от допълнителни неща по мотора :roll: интеркулера е препоръчителен, по-добре със отколкото без :wink:

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 фев 2008, 17:26

Зависи какво турбо ще слагаш има със водно има и със въздушно охлаждане................и мазането е задължително след монтажа трябва да се барне ГНП да пуска по голямо количество смес иначе във цилиндъра ти.....ще стане като уксижен и може да ти стопи буталата :wink: иначе по принцип ако знаеш как е лесно то винаги е било така :wink:

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 05 фев 2008, 20:49

Обърни се към Disc от форума.. Той е във час със нещата ще срещнеш тгрудности.. Мотора си е подходящ само незнам дали има ония пръскалки за масло на блока

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта