Страница 1 от 1

Други странни обороти - нормално ли е???

Публикувано: 15 юли 2005, 16:24
от PlamenJ
Нека и аз да споделя притеснение от оборотите си.
По принцип всичко изглежда нормално, но като спирам става следното:

Изключвам от скорост, съединителя е отпуснат и само натискам спирачка. Оборотите на двигателя падат от моментното ниво до около 1100-1200 и стоят там докато колата съвсем не спре. След това изведнъж падат до нормалните 830-850 за свободен ход.
Климатика не е включен в случая.
Не е ли по-нормално да паднат направо до 850 без да се спират на 1100-1200?
Някой имал ли е подобен проблем?
Имате ли идея дали трябва да се кахъря за това или не?

Мерси предварително!

Публикувано: 15 юли 2005, 16:56
от Brock
За това нещо трябва само да се радваш - това означава, че всичко е наред.

Сега да ти отговоря защо оборотите на празен ход докато колата се движи са 1100-1200 - ами защото са нужни по-високи обороти за да може да се поддържа нужното налягане в спирачната/ABS и кормилната уредба за да функционират те безпроблемно когато се наложи да ги използваш. *00143*


:twisted:

Публикувано: 15 юли 2005, 17:41
от PlamenJ
ей, това си е направо радваща информация! *00140*

Благодарско за разяснението Brock!

Публикувано: 15 юли 2005, 18:16
от aaleks
А дали е така, кой кой ще ми каже, аз вървя посвета и подсвирквам си даже.......... *00140*

Тава в кръга на майтапа, ако го пише в ръководството - добре, но мен лично нещо не ми допада това, ама кой съм аз че да се опъвам на инж. от форд!

Как е при другите бензинки, що то при мен няма нищо такова.

Публикувано: 16 юли 2005, 02:07
от demiro
Нормално и при мен е така.
То aaleks - А при теб като въртиш волана,когато си на място,повишават ли се оборотите моментно :?:
Може би при дизела изхождайки от мисълта,че като изключим момента на запалване/за да преодолее голямата компресия/ е нужен много по-малко ток за нормална работа,генератора произвежда необходимия ток и без да е нужно повишаване на оборотите.

Публикувано: 18 юли 2005, 09:13
от Brock
За бензина е нормално - 100000% съм сигурен, а за дизела незнам как седят нещата :roll:


:twisted:

Публикувано: 18 юли 2005, 21:59
от aaleks
Не мърдат оборотите, закованиса около 910-930. Има една подробност, при запалване са около 800 об. за около 10-15 сек. /зимата/ и напрежениета е около 12.5V-12.9V и след това оборотите стават 910-930 и напрежението става 14.6V. Това май е нещо както при важите бензинки, но както писах по-горе го прави само при първоначално запалване/студена-зимата! Ама щом и други бензинки го правят, може и да е нормално. Гледам в града се въртят няколко бензинки ще ги преслушам дали и те са така.

Просто лично мнение..........

Публикувано: 19 юли 2005, 09:11
от Jinxy
при дизела напрежението е по-ниско в началото защото свещите на подгряването продължават да работят и са сериозен консуматор(оттук и по-ниските обороти - алтернатора помпа и за тях и за акумолатора който току що е запалил мотора и е "поогладнял"). Пак при дизела не е нужно изкуствено повишение на оборотите на празен ход заради спирачки и хидравлика - проблема (според мен) при бензинките не е в ниските обороти а в малкия въртящ момент при празен ход, който не е проблем при дизела.

Re: Просто лично мнение..........

Публикувано: 19 юли 2005, 18:55
от aaleks
JINXY написа:при дизела напрежението е по-ниско в началото защото свещите на подгряването продължават да работят и са сериозен консуматор(оттук и по-ниските обороти - алтернатора помпа и за тях и за акумолатора който току що е запалил мотора и е "поогладнял"). Пак при дизела не е нужно изкуствено повишение на оборотите на празен ход заради спирачки и хидравлика - проблема (според мен) при бензинките не е в ниските обороти а в малкия въртящ момент при празен ход, който не е проблем при дизела.
Май това е истина *00132* , поне така ми звучи - логично!
Днес бях зает, но утре ще проверя бензинките в града както бях вече споменал.