Страница 1 от 1

Картер теч на масло фокус 2002 1.8 16 V Zetec

Публикувано: 14 фев 2008, 09:56
от focusfocus
Добро утро!
Може ли някой да даде съвет как да постъпя с теча на масло от картера ми.
Беше толкова изгнил,че явно се е пукнал и сега тече(малко)
в МП искат 512 лв за нов и да чакам да го доставят, в моргата трябвало да го занеса за да го сравнят(и ако нямат какво? ще стоя без кола докато намеря?)

Може ли да се залепи, завари или нещо от сорта?

Блгаодаря предварително!

Публикувано: 14 фев 2008, 15:30
от cossy
Има лепила за лепене на картер ;) Лошото е, че пак трябва да го свалиш :)

Публикувано: 14 фев 2008, 17:12
от BACHEV
зависи каде е тече но може дасе завари и с ЦО има и лепила но при всички случаи трябва даго свалиш :P

Публикувано: 14 фев 2008, 17:24
от focusfocus
Аз като го свяля гарнитурата е неминуема, болтовете се развиват и завиват в точно определен ред(т.е трябва някой специалист). То при цялата тая операция по-добре да го сменя, поне после ще забравя нацяло за него. Няма ли някой онлайн магазин за части, поне си направя сметката?

Публикувано: 14 фев 2008, 19:57
от debug
Това е твоят картер! до 20-30 евра макс го взимаш.
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem

Публикувано: 14 фев 2008, 20:02
от cenzor
debug написа:Това е твоят картер! до 20-30 евра макс го взимаш.
http://cgi.ebay.de/Olwanne-Ford-Focus-1 ... dZViewItem
Versandkosten:
Nach Bulgarien -- Nicht angegeben

:wink:
За България - не.

Публикувано: 14 фев 2008, 20:08
от debug
Докато не го питаш, не може да си сигурен. Почти всички се навиват да ти го пратят, като си плащаш транспорта. Така че това не го гледай - питай човека. Пък в краен случай все някой познат ще намери в Дойчланд да го получи и да го прати до БГ.

Публикувано: 15 фев 2008, 12:29
от carrot
Лепил съм картер (на фиестата, тенекиен, изгнил :shock: ) с ей тфа (permatex permapoxy):
http://www.permatex.com/products/automo ... _Epoxy.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Струваше 10-тина лв. Свърши чудесна работа!
Все още не е текнало :D. Лепих на място! Само източих маслото добре (доста го чаках). После обезмаслих мястото (с домакински обезмаслител :lol: ) и изтърках с шкурка.
Съображенията ми бяха...ами същите :) - и да сменям (нов скъп :shock: ) и да заварявам (с неясен резултат - например изкривяване, протичане другаде от гнилоча) трябва да свалям, после гарнитури, разправия за неопределено време...

м/у другото съм писал подробно в старата тема
search ;) - картер
Лепилото го купих в магазинче с реклама на Loctite тук:
http://bgmaps.com/map.asp?sid=e50df0169 ... &start.y=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 15 фев 2008, 16:43
от JoroM
Хм, изгнил картер....ако картерите на 1.6 и 1.8 са от същия материал, не виjдам как картера ти може да е изгнил, щото моя е алуминиев и е доста оребрен, мисля че и на 1.8 тряя да е от алуминий.
Но независимо от какъв материал ти е картера, не е необходимо да ходиш при главорезите от МП. Просто го сваляш, и ако е железен(в което дълбоко се съмнявам) отиваш при някои майстор по гърнетата, и там с оксижен или с CO ще ти го завари.
Ако пък е алуминиев, и не е някаква гадна сплав, би трябвало да търсиш майстор с АРГОН, не е желателно да го заваряваш с алумиеви електроди, аргона е много по-добрия вариант.
На твоя място щях да го заваря (и от двете страни за по-голяма здравина)....да дадеш няколкостотин кинта за нещо, дето можеш да го спраскаш за нула време на някои камък не виждам особен смисъл да ти кажа.
А тва че трябвало да се завивят в определен ред болтовете на картера, не трябва да те притеснява, и да нямаш схема, просто ги почваш лека-полека накръст, докато стегнеш картера. Дори може да не купуваш нова гарнитура, а да използваш маслоустойчив силикон...както е моя картер, не съм го правил аз, така я купих колата - без гарнитура, със сликоново лепило - там порядъка на затягане на болтовете няма такова значение, както ако си с гарнитура.
Успех.

А сигурен ли си че теча не е от пробката, или от гарнитурата на картера (например разхлабени болтове на картера) :?:

Публикувано: 15 фев 2008, 17:21
от cocoff
focusfocus написа:...То при цялата тая операция по-добре да го сменя...
Ти го изкара много сложно, бе, колега и то без да си сигурен откъде точно тече :D
Сваляш, лепиш и връщаш. Лепило и гарнитура=~50 лв. Разликата от новия е над 10 пъти. Сам си решавай.

Публикувано: 18 фев 2008, 14:41
от focusfocus
Купих нов, От Германия разбира се където в магазина олиото е 1,09 евро, а тук 3,70 лв, та така и с картера.
Нямам нерви да лепя нещо изгнило и след 1 година да го правя наново.
Някой знае ли колко струва защитата на картера?

Публикувано: 22 фев 2008, 17:27
от focusfocus
може ли някой да ме ориентира колко струва по принцип смяната на картера, имам си нов и силикон даже. Обаче някак си 180 лв за смяна ми се струват много.