Страница 1 от 1

От какво ли зависи времето за "взривяване"?

Публикувано: 15 фев 2008, 17:25
от paci
Вчера минах Годишен Технически Преглед и газанализатора показа, че съм перфектен. Изобщо никакви оплаквания нямам.
Свалях и се гаврих и с MAF-а. Едната му жичка беше доста мръсна.
Някой от форума ако ме беше видял кво му причиних щеше ме бие след като има цяла тема за тази процедура :) Как да е, има подобрение.
И преди това нямах оплаквания, но сега е още по-гальовна.

Винаги обаче е палела след няколко завъртания на стартера а не от 4-рт дет има една приказка. Като е загряла някой път си пали и от 4-рт.
Не аз да въртя с ключа ами стартера просто трябва да превърти 3-4 пъти и тогава си пали.
Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Другите Фиести МК4 Zetec-S как палите уе?

Публикувано: 15 фев 2008, 17:30
от ewgeny
Запалване на четвърт оборот може да пали само Сиера 1,6 ОНС :P
Сега сериозно, аз никога не съм виждал инжекцион който да пали като карбуратор. Моята (освен първи старт) си пали на четвърт оборот, но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.

Публикувано: 15 фев 2008, 17:32
от cocoff
Не съм броил на кое завъртане паля, но като време е приблизително 2 секунди.

Re: От какво ли зависи времето за "взривяване"?

Публикувано: 15 фев 2008, 18:16
от _SLiThER_
paci написа:Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Абе Пацо кви са тия термини бе *00124*
Ела до Варна ще я взривим за милисекунди нп само ела :P

Публикувано: 15 фев 2008, 18:22
от paci
Начи викате нормално?
Аз вече се чудя кво може да не и е наред :) Май щото нямам ядове и се мъча да я счупя :)
Слихи не те ли кефи термина уе ? :)
Ми то е един сериозен въпрос та нема на къде и се чудих как по шеговито да го задам.

Публикувано: 15 фев 2008, 18:38
от DigiPro
И мойта си върти около 2 секунди преди да запали. Според мен компютъра докато не получи импулси от датчика на коляновия вал не подава нито гориво, нито искра.

Публикувано: 15 фев 2008, 18:48
от venom4o
аз пък съм виждал инжекцион дето да пали така.. Моя палеше доста време така ,но в момента откакто откачих датчика за температурата на инжекциона започна въобще да пали едвам едвам,но запчна да работи по добре ... Според мен не е критерии това 1-вото палене дали е от четвърт или от 2-3 оборота знамение няма.. Вече ако палиш от 7-8-10 оборота...Кат дойдеш в Банкя да пробваме таз наща ракия мераклийската от казана в двора ще му мислим по паленето...

Публикувано: 15 фев 2008, 20:19
от Kocko
Карбуратора ми въобще не пали на 4рт. Пали на 4-5-6 завъртане на двигателя.

Публикувано: 15 фев 2008, 20:37
от HACKO
Да си оправите карбураторите, Ориона ми при -20 палеше на четвърт (абе просто трябваше само шалтера да изщрака ).
Сега моноинджекциона трябва да направи десетина оборота преди да запали, без значение топъл или студен е д-ля.

Публикувано: 15 фев 2008, 22:27
от mrdds
ewgeny написа:.....но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.
епа тая информация да нее доставят от Дубай *00120*
в това отношение инжекциона е по-бързодействащ от карбуратора,иначе щяха да си се правят колите още с карбуратори.

Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене при каквато и да е температура,с изключение на първия ескорт който беше на газ и докато запаля на бензин акумулатора издъхваше, а майката на колата колко я споменавах....
Нормално е все пак,не караме чисто нови коли,а бараки по на 10+ години,и сензорите и датчиците са в нормалното си "професионално изкривяване" :lol: за годините си вярна служба.

Публикувано: 16 фев 2008, 11:54
от Kocko
Aз принципно не харесвам карбуратори, понеже не са изобщо икономични и 150 коня карбураторна кола гори 30% поне повече от инжекционна такава и е деликатна технология. Инжекциона като се скапе, 4 нови инжектора и си готов. Компютърче, малко настройка и voila. Докато карбуратора, платна сменях и не можеш много време да разбереш за какво става въпрос :)

А иначе добре подкачил гориво карбуратор пали на докосване.
Инжекцията винаги завърта един-два пъти, така са програмирани.

Като си бил на газ и се опитваш сутрин да запалиш на бензин, няма гориво до карба, затова въртиш като откачен с педал до ламарината. Иначе ако си само на бензин или ако я гасиш вечер на бензин няма проблеми.

Абе инжекторчето му е майката на икономията и плавното каране.

Те онея американските ХотРод уроди нали все още карбуратори слагат на малките 7-8 литрови моторчета, ама не им пука колко горят.

Публикувано: 16 фев 2008, 13:45
от _SLiThER_
mrdds написа:Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене
А за тия 2 сек. знаеш ли колко оборота прави :?: :wink: