Страница 1 от 1
От какво ли зависи времето за "взривяване"?
Публикувано: 15 фев 2008, 17:25
от paci
Вчера минах Годишен Технически Преглед и газанализатора показа, че съм перфектен. Изобщо никакви оплаквания нямам.
Свалях и се гаврих и с MAF-а. Едната му жичка беше доста мръсна.
Някой от форума ако ме беше видял кво му причиних щеше ме бие след като има цяла тема за тази процедура

Как да е, има подобрение.
И преди това нямах оплаквания, но сега е още по-гальовна.
Винаги обаче е палела след няколко завъртания на стартера а не от 4-рт дет има една приказка. Като е загряла някой път си пали и от 4-рт.
Не аз да въртя с ключа ами стартера просто трябва да превърти 3-4 пъти и тогава си пали.
Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Другите Фиести МК4 Zetec-S как палите уе?
Публикувано: 15 фев 2008, 17:30
от ewgeny
Запалване на четвърт оборот може да пали само Сиера 1,6 ОНС
Сега сериозно, аз никога не съм виждал инжекцион който да пали като карбуратор. Моята (освен първи старт) си пали на четвърт оборот, но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.
Публикувано: 15 фев 2008, 17:32
от cocoff
Не съм броил на кое завъртане паля, но като време е приблизително 2 секунди.
Re: От какво ли зависи времето за "взривяване"?
Публикувано: 15 фев 2008, 18:16
от _SLiThER_
paci написа:Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Абе Пацо кви са тия термини бе
Ела до Варна ще я взривим за милисекунди нп само ела

Публикувано: 15 фев 2008, 18:22
от paci
Начи викате нормално?
Аз вече се чудя кво може да не и е наред

Май щото нямам ядове и се мъча да я счупя

Слихи не те ли кефи термина уе ?

Ми то е един сериозен въпрос та нема на къде и се чудих как по шеговито да го задам.
Публикувано: 15 фев 2008, 18:38
от DigiPro
И мойта си върти около 2 секунди преди да запали. Според мен компютъра докато не получи импулси от датчика на коляновия вал не подава нито гориво, нито искра.
Публикувано: 15 фев 2008, 18:48
от venom4o
аз пък съм виждал инжекцион дето да пали така.. Моя палеше доста време така ,но в момента откакто откачих датчика за температурата на инжекциона започна въобще да пали едвам едвам,но запчна да работи по добре ... Според мен не е критерии това 1-вото палене дали е от четвърт или от 2-3 оборота знамение няма.. Вече ако палиш от 7-8-10 оборота...Кат дойдеш в Банкя да пробваме таз наща ракия мераклийската от казана в двора ще му мислим по паленето...
Публикувано: 15 фев 2008, 20:19
от Kocko
Карбуратора ми въобще не пали на 4рт. Пали на 4-5-6 завъртане на двигателя.
Публикувано: 15 фев 2008, 20:37
от HACKO
Да си оправите карбураторите, Ориона ми при -20 палеше на четвърт (абе просто трябваше само шалтера да изщрака ).
Сега моноинджекциона трябва да направи десетина оборота преди да запали, без значение топъл или студен е д-ля.
Публикувано: 15 фев 2008, 22:27
от mrdds
ewgeny написа:.....но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.
епа тая информация да нее доставят от Дубай
в това отношение инжекциона е по-бързодействащ от карбуратора,иначе щяха да си се правят колите още с карбуратори.
Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене при каквато и да е температура,с изключение на първия ескорт който беше на газ и докато запаля на бензин акумулатора издъхваше, а майката на колата колко я споменавах....
Нормално е все пак,не караме чисто нови коли,а бараки по на 10+ години,и сензорите и датчиците са в нормалното си "професионално изкривяване"

за годините си вярна служба.
Публикувано: 16 фев 2008, 11:54
от Kocko
Aз принципно не харесвам карбуратори, понеже не са изобщо икономични и 150 коня карбураторна кола гори 30% поне повече от инжекционна такава и е деликатна технология. Инжекциона като се скапе, 4 нови инжектора и си готов. Компютърче, малко настройка и voila. Докато карбуратора, платна сменях и не можеш много време да разбереш за какво става въпрос
А иначе добре подкачил гориво карбуратор пали на докосване.
Инжекцията винаги завърта един-два пъти, така са програмирани.
Като си бил на газ и се опитваш сутрин да запалиш на бензин, няма гориво до карба, затова въртиш като откачен с педал до ламарината. Иначе ако си само на бензин или ако я гасиш вечер на бензин няма проблеми.
Абе инжекторчето му е майката на икономията и плавното каране.
Те онея американските ХотРод уроди нали все още карбуратори слагат на малките 7-8 литрови моторчета, ама не им пука колко горят.
Публикувано: 16 фев 2008, 13:45
от _SLiThER_
mrdds написа:Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене
А за тия 2 сек. знаеш ли колко оборота прави
