Страница 1 от 2
					
				Масло- проблем
				Публикувано: 19 мар 2005, 14:12
				от Polly
				За 3 месеца седене в гараж са "изкапали" около половин литър масло. Това не изглежда да е нормално. Къде е проблема според Вас?
			 
			
					
				Re: Ами.......
				Публикувано: 19 мар 2005, 16:26
				от bobi 68
				Polly написа:За 3 месеца седене в гараж са "изкапали" около половин литър масло. Това не изглежда да е нормално. Къде е проблема според Вас?
в пукнатия картер най-вероятно(ако не си сменял дифтунгата при последната смяна на маслото маже и от там да пропуска) 
 
  
 
			
					
				
				Публикувано: 19 мар 2005, 23:21
				от Polly
				а ако е пукнат картер той какво се прави за да не капе?
			 
			
					
				Точиш маслото..........
				Публикувано: 19 мар 2005, 23:47
				от bobi 68
				Polly написа:а ако е пукнат картер той какво се прави за да не капе?
сваляш го и имаш 2 варианта:заваряваш стария или го сменяш с нов(ако е от морга,добре гледай да не вземеш пак пукнат)-таман ще използваш случая да си смениш и гарнитурата-от там също са възможни загуби. 

 
			
					
				
				Публикувано: 20 мар 2005, 10:35
				от Polly
				Това с картера звучи много лошо.  А колко горе долу струва един стар и един нов?
			 
			
					
				Далеч не е страшно...........
				Публикувано: 20 мар 2005, 12:47
				от bobi 68
				Polly написа:Това с картера звучи много лошо.  А колко горе долу струва един стар и един нов?
като ремонт.Но пак трябва да я погледне човек който е в час да локализира проблема.Ако все пак е картер,отиваш на морга с някой който си има понятие от нещата(желателно е с колата,да ти дадат точно същия)-струва 10-15лв.(не знам колко струва нов,но според мен няма смисъл),купуваш си и гарнитурата за картера(пак с колата) и отиваш да ти го сменят-отнема около час.Ако е малък пробива,може да се завари,да не се купува нов.Но нека я погледнат първо,може да излезе нещо по- дребно 
 
  
 .
 
			
					
				
				Публикувано: 20 мар 2005, 16:29
				от Polly
				ОК мерси много за мненията:-)
 
 
			
					
				
				Публикувано: 20 мар 2005, 22:54
				от ewgeny
				Има още нещо важно! Ако е минало много под минимума е от картера, но ако е изтекло до мин. и е спряло може да от семерингата но скоростната кутия. Трябва да се огледа от спец.
			 
			
					
				Важно!
				Публикувано: 21 мар 2005, 11:27
				от kEFi
				Преди да се впуснеш в смени и тем подобни разходи първо разбери откъде е проблема. Как?
1. Отваряш капака и внимателно оглеждаш отвсякъде двигателя. Ако не е много мръсен би трябвало да се види откъде сълзи/капе масло. Ако е мръсен и е трудно да разбереш - може да закараш колата на пароструйка да ти измият хубаво двигателя, после (а може и без да си го мила) слагаш вестник/картон или нещо подобно под двигателя (вечерта, можеш да сложиш и някое камъче да не го духне вятър) и на сутринта виждаш откъде е капало, а оттам и откъде горе-долу е теча (също така дали е масло,антифриз или някава комбинация). Пишеш ни пак или направо идваш на фордовка.
И все пак първо погледни да не ти капе масло от пробката за източването му (най-често срещано).
И ако искаш - пиши какво става после!
Поздрави!
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 мар 2005, 19:41
				от Polly
				Tова с вестника вече го правих;-) Капе ...пред мястото до шофьорското ( незнам ляво или дясно се води) в средата, т.е. нито много напред към радиатора нито много назад? Отделно и на клапаните е омазано, но там си го знам от какво е. Иначе какво се намира там? Аз единственото което виждам е скоростна кутия ( но маслото е двигателно това не мога сбъркам) и спирачна течност и кабели, друго незнам , а да и част от радиатора, който ми охлажда скоростната кутия. Друго какво има там?
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 мар 2005, 20:37
				от ewgeny
				Според мен това е от гарнитурата на картера!
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 мар 2005, 21:25
				от vvvasilev
				Ами общо взето има около 100 възможни места от където може да капе. Така че, закарваш я на пароструйка, взимаш си едно рибарско столче и слонското търпение и заставаш на пусия 

 от къде ще се покаже гадината 

 Може семеринг да е, може маслена помпа... може гарнитури... А може и по руския унивесален метод. Когато в руски колхоз се счупил трактора, и попитали монтьора "Що надо" за резевни части, той казал "Надо трактор" 

 
			
					
				Poli, незнам как е при твоя двигател...
				Публикувано: 22 мар 2005, 08:59
				от kEFi
				...но когато капе от това място, обикновено е гарнитурката на датчика за налягане на маслото. Обикновено е разположен отзадната страна на мотора, почти по средата и е малко трудничко достъпен - предполагам и на твоя мотор е вероятно да бъде там. Обикновено сълзи леко, но може и силно. Другата вероятност е издухана гарнитура и да изпуска отзад....но дотук се ограничавам с гадателските ми способности 

 
			
					
				Ако все пак
				Публикувано: 22 мар 2005, 14:02
				от dpower
				мислиш да сменяш картер, отиди при Севата. Той на мен ми смени моя. Моят беше алуминиев, но ми сложи "тенекиен". Сега ми вика: "Този можеш да го сплескаш на манерка - няма да се спука" 

 
			
					
				
				Публикувано: 22 мар 2005, 17:36
				от Polly
				Ами ако се наложи ще те питам да ми кажеш къде се намира;)
А картера толкова ли е ниско разположен, че може да се удря?
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 мар 2005, 18:58
				от ewgeny
				Або то доста зор трябва да се спука картер. Опикновенно това става само на стърчащи сдрави предмети като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 мар 2005, 19:02
				от dpower
				Polly написа:А картера толкова ли е ниско разположен, че може да се удря?
Абе той картерът не е чак толкова ниско, ама питай ме аз къде си катеря фиестата  

 
			
					
				
				Публикувано: 22 мар 2005, 19:03
				от dpower
				ewgeny написа:... като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
И от бордюри става, колега, и от бордюри...
 
			
					
				
				Публикувано: 23 мар 2005, 19:16
				от Polly
				Днес ходих в мото пфое..в понеделник ще ходя да ми сменят гарнитурата на клапаните, от там капе и ми обещаха да ми измият двигателя и ако продължи следващата възможност е гарнитурата на картера( но е малко вероятно според тях).

иначе мерси за отговорите 

 
			
					
				
				Публикувано: 24 мар 2005, 16:21
				от ewgeny
				dpower написа:ewgeny написа:... като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
И от бордюри става, колега, и от бордюри...
 
То има сигурно хиляда места където можеш да го спукаш от първия път. Говоря принципно кой е най-опасния и най-често срещания случай. Не си ли съгласен с мен?