Страница 1 от 2
					
				не пали и не пали !
				Публикувано: 20 юли 2005, 10:57
				от sidi
				Имам фиеста 1.1 моно. От известно време ми даваше проблем с паленето от време на време. Трябваше да въртя 5-6 проби за да захапе. 2-3 пъти и се случи просто да угасне както си върви и после да не иска да запали. Последния път направо си ме остави на пътя. В сервиз и отрязаха алармата и имобилайзера и уж беше ОК до следващата сутрин когато пак отказа...  

 Някой ако има идея?
 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 11:01
				от Brock
				Идеите са няколко. Ето тези, за които се сещам, подредени по вероятност 

 :
1. голяма е вероятността датчика на хол да е "пътник" - когато тръгва да се "скапва" се получава точно като при тебе - ту работи ту не
2. другата вероятност е да е заминал комутатора - пак същите симптоми
3. може да имаш и проблем с компютъра
Ако не е от тези неща, най-добре е да отидеш да вържат колата на компютър, за да се види къде е проблема - такива компютърни стендове има в МотоПфое и в Дунев - в София
 

 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 11:09
				от sidi
				10х за отговора.
Сори за въпроса, ама на какво викаш "датчика на хол" ?
Ако успея да я запаля изобщо, ще взема наистина да я закарам на Мото пфое.
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 11:16
				от Brock
				Датчика на Хол е магнитен датчик, който взима данни за въртенето/положението на маховика/коляновия вал на двигателя и подава импулс към електронното запалване/комутатора  
 
 
 
 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 13:53
				от sidi
				ОК, ама май изобщо не стига до помпата. Мисля че проблема е още преди нея.
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 13:53
				от sidi
				ОК, ама май изобщо не стига до помпата. Мисля че проблема е още преди нея.
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 14:16
				от Brock
				
			 
			
					
				Сигурно Помпа=Компа!!!
				Публикувано: 20 юли 2005, 14:41
				от kujo
				
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 17:25
				от sidi
				бензиновата....
Все едно не съм изключил имобилайзера. Върти на празно...изобщо не отива ток до двигателя....
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 17:34
				от Brock
				Я сега почни отначало.
1. Какъв мислиш, че е проблема? /явно имаш нещо в предвид/
2. Какво НЕобичайно си забелязал, след като се е появил проблема? /помпата не върти, няма ток до свещите, стартера не върти и т.н./
3. Нещо Необичайно, което ти е направило впечатление, когато ти е правила проблема? /преди да изгасне в движение започва да прекъсва/глъхне или си спира от раз и т.н./
Тогава предполагам, че ще може да се насочиме малко по-добре и да ти дадеме съвет къде да търсиш проблема или как да го отстраниш.
 

 И не се притеснявай ако пишеш по-длъжки отговори - това само може да ни помогне да те разбереме правилно
 

 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 17:36
				от Brock
				sidi написа:бензиновата....
Все едно не съм изключил имобилайзера. Върти на празно...изобщо не отива ток до двигателя....
Значи, то не е много свързано това, че помпата не върти и че изобщо няма ток до двигателя - малко странно да се случи всичко на куп. 
 

 Ти провери ли си дали всичките бушони са в ред 
 
 
 
 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 18:25
				от sidi
				Ами няма много предистория. Това каквото писах още в началото. 2-3 пъти гасне в движение, ей така просто спира да подава гориво, колата гасне и после не пали. След малко запалва и си върви без проблем. От време на време се случва (независимо дали двигателя е студен или загрял) след като съм я угасил да не ще да запали. Значи гася аларма, давам контакт, изключвам имобилайзера и не ще, все едно имобилайзера си е включен, 5-6 проби и пали...Имах съмнения в самия имобилайзер, но в сервиза го отрязаха и колата пак си има тоя проблем. Ако имах някаква идея щях да я споделя. Имаше някакъв проблем с оборотите (ту ниски ту високи...) смених потенциометър и е ок, ама това едва ли има нещо общо.
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 юли 2005, 18:49
				от stangen
				А като дадеш на контакт , чуваш ли горивната помпа в резервоара да се обажда ? Трябва да се включи за малко и после да спре ! Провери си предпазителите как са !
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 юли 2005, 14:14
				от Jinxy
				Ами чета си и си мисля следното. Нещата изброени от колегите са напълно вероятни, но като начало има едно реле което включва бензиновата помпа - земи и го намери каде е и го провери. Всичко описано от теб би могло да се дължи на окислени контакти на това реле ( понякога в релетата влиза вода......). Това е първото което се прави и чак след това сменяй комутатори, датчици на холи.....
е това си е мое мнение де...............
			 
			
					
				
				Публикувано: 21 юли 2005, 14:20
				от Brock
				Сега се сещам нещо - да не се е задействал ударния клапан на помпата, който се намира в ляво до краката на водача??? Фиестата дали има такъв???
 
 Виж тази тема по въпроса 
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=711
 
 
			
					
				
				Публикувано: 22 юли 2005, 10:43
				от sidi
				За ударния клапан и на мен ми през ума, че може да има нещо такова. Има дупчица, но през нея не напипвам нищо, затова махнах цялата кора. Е, доста трудно мога да позная кое е въпросния прекъсвач. Има малка, черна кутия с нещо като червен бутон в средата. Обаче въпросния бутон няма (поне не виждам) позиции 0, I и II, както е описано в темата, която си постнал, даже и вкл./изкл. няма. Може и да не пипам където трябва....но все ми се струва, че ако се е задействал няма изобщо да може да запали. А машината вчера проработи, разходих се, а тази сутрин отново бях с градски транспорт  
 
 
 И бушоните и погледнах - няма изгорели. Освен да е това реле на бензиновата помпа ... и представа нямам къде се намира. Ако успея да запаля (или да намеря някой да ме издърпа) в понеделник ще се виждаме пак с чичо доктор. Тоя път в Мото пфое. Дано парите си заслужават, че вече ми писна  

 
			
					
				
				Публикувано: 22 юли 2005, 10:51
				от Brock
				Ударния клапан няма надписи - просто ако се съмняваш, че е той - натискаш бутона надолу и ако щракне и всичко се оправи, значи е той. Но при тебе явно не е така и наистина един компютърен преглед в МотоПфое ще е най-добрия вариант за тебе - само там има нужната техника за да вържата компа на колата с техния /и при Дунев също, но от там май не са много доволни/
Успех и дано да открият и отстранят проблема за малко парички  
 
 
 
 
			
					
				
				Публикувано: 25 юли 2005, 14:14
				от aaleks
				Или запушване на бензинопровода /или горивен филтър/.
			 
			
					
				
				Публикувано: 25 юли 2005, 15:13
				от Jinxy
				aaleks написа:Или запушване на бензинопровода /или горивен филтър/.
звучи ми логично............
 
			
					
				
				Публикувано: 26 юли 2005, 00:01
				от jordj
				горивния филтър се намира в коша на двигателя ,от дясната страна.