Страница 1 от 1

Търся информация за инжектори - Фокус 2.0

Публикувано: 19 фев 2008, 13:57
от debug
Купих си нови инжектори за Фокусника, обаче не проверих предварително съвместимостта им с моя двигател. Инжекторите са свалени от чисто нов двулитров двигател в Wolf-Racing - Германия и според германците са Bosch - 0 280 155 820. Външно изглеждат по същия начин като моите, обаче са от двигател, произведен 2004г. Според Microcat до 2000 се слагат един вид - 1049259 / 988F 9F593-EA, а след 15.01.2000 - друг вид - 1111849 / 988F 9F593-EB.
Поразтърсих се из нета, обаче нищо не можах да разбера - ще станат ли или не? Microcat в SuperWindow ги дава като incorrect part, т.е. че не стават? Опитът ми с него показва, че доста често дава несъвместимост, а реално частите са взаимозаменяеми? Може би там следи само годината / номера дали съвпадат с дадения VIN...
Има ли начин да се проверят преди да се сложат на двигателя и как?
Какво може да се получи, ако не са правилните за мотора?
Помагайте, че тук имам дупка в знанията си :oops:

Публикувано: 19 фев 2008, 19:19
от disc
Най-голямата разлика между инжекторите е импеданса им. Съществуват ниско- и високо-импедансни инжектори. Това може да го разбереш посредство Мултимер -> замерваш съпротивление на инжекторите и ако:

- съпротивлението е от 1,5 до 7 Omh, са ниско-импедансни;
- съпротивлението е от 8 до 17 Omh, са високо-импедансни;

Най-важното в случая при теб е старите и новите инжектори да са еднакви -> като импеданс и като дебит. Импеданса може и сам да го измериш (с Мултимер), докато дебита трябва да бъде измерен някъде където имат нужната техника. Най-добре дай и двата комплекта да бъдат почистени и замерени като дебит.
Ако инжекторите са с различен импеданс най-вероятно е да изгори драйвера за инжекторите в ECU-to.
Ако инжекторите са с различен дебит -> резултата ще е плачевен -> двигателя ще работи или по-бедно или по-богато, което и в двата случая не е добре :(

Дано съм помогнал!


P.S.: Това което можах да намеря е, че 0 280 155 820 инжекторите са 191.8 cc/min като дебит.

P.S. 2: При братушките намерих, че по номер на производителя 0 280 155 820, отговаря оригинален номер 988F 9F593 EB - значи може и да са еднакви :(

http://www.autoeuro.ru/search/



Пак според братушките, тези инжектори са високо-импедансни. Търси за 0-280-155-820 във следната страница:

http://team-rs.ru/technical/index.php?a ... _article=1

Публикувано: 19 фев 2008, 20:23
от debug
Благодаря ти за отговора. Като не чета предварително *00101* *00101* *00101*
Чудя се как не ми дойде на ум одеве да погледна в онлайн каталога на Бош... :oops: Но твоята информация ме подсети къде точно ще видя аналога на Бош конкретно за моя автомобил и ще мога да сравня с новозакупените.
Какво открих там :arrow: долу в картинката.

Все пак са взаимозаменяеми и ще мога да спя спокойно докато дойдат.
Тогава ще напиша крайният резултат и ще потвърдя горното твърдение. Ще ги замеря за всеки случай все пак, поне импеданса.
Още веднъж ти благодаря, честно казано точно от теб очаквах включване.

Публикувано: 19 фев 2008, 20:34
от disc
;):

Re: Търся информация за инжектори - Фокус 2.0

Публикувано: 06 апр 2008, 17:52
от debug
Днес смених въпросните инжектори (въпреки гадния дъжд), бяха си абсолютно същите по означения, колата за сега върви. Не им мерих импеданса поради една проста причина - забравих :oops: Като допълнителна информация - О-пръстените са по 7,60 бройката (общо осем) в МП. Питах ги информативно, моите бяха нови.