Индикатора за маслото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
FordUser
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Индикатора за маслото

Мнение от FordUser » 22 фев 2008, 20:12

Значи лампичката за маслото ми примигва постоянно, а маслото е сменяно преди 3 месеца, няма течове, всичко изглежда нормално.

Според мен е датчика за маслото 8) А според вас ? :P

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 22 фев 2008, 20:49

Ами моето мнение е, че веднага трябва да смениш датчика за маслото, не е скъп, а и вероятно не е сложен на неудобно за смяна място.
Ако проблема продължава, значи имаш проблем по маслените магистрали или в маслената помпа (дано не е така). При всички положения избягвай да я караш докато не си сигурен какъв е проблема.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 22 фев 2008, 21:11

И мойта вчера взе да присветва, като дръпнах щеката маслото пълно с бензин. Така че датчика може да си е наред.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 фев 2008, 23:23

HACKO написа:... като дръпнах щеката маслото пълно с бензин. Така че датчика може да си е наред.
Моята най-голяма любов е Шкода 120L...първата ми собствена кола.Веднъж беше направила така,защото гарнитурата на бензиновата помпа се беше скъсала...
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Индикатора за маслото

Мнение от paci » 23 фев 2008, 00:59

3 месеца!
600 км на ден х 30 х 3 = 54 000 км
Е па не съм чувал масло да кара 54 000 км.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Индикатора за маслото

Мнение от DigiPro » 23 фев 2008, 18:25

paci написа:3 месеца!
600 км на ден х 30 х 3 = 54 000 км
Е па не съм чувал масло да кара 54 000 км.
Е па ти как мислиш се минават по 600 км на ден с Фиеста :shock: :P И това всеки ден в продължение на 3 месеца. Иначе си прав, че трябва да се знаят на колко км. е маслото, кога е сменяно и дали се кара предимно градско.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Индикатора за маслото

Мнение от cocoff » 23 фев 2008, 19:12

FordUser написа:Значи лампичката за маслото ми примигва постоянно, а маслото е сменяно преди 3 месеца, няма течове, всичко изглежда нормално.
Веднага след смяната ли заприсветва или сега, 3 месеца след смяната? С какво масло беше преди и с какво си сега? Колко км си минал за тези 3 месеца? Колата над 200 000 км ли е?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от msotiroff » 24 фев 2008, 10:52

Причините за това примигване може да са няколко, а именно:
1) Датчик за налягането
2) Кабелчето от датчика може да е с нарушена изолация и да опира някъде на маса
3) Ниско налягане на маслото вслядствие на запушена маслена магистрала или заминала маслена помпа

Съветвам те да отидеш в сервиз и да ти измерят налягането на маслото, мери се на мястото на датчика. Ако има налягане - търсиш причината по кабелаците, ако няма - помпа или продухване на магистрали.

Успех.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

Потребителски аватар
FordUser
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от FordUser » 26 фев 2008, 20:07

Отидох днес към 9 и 30 при едни "познати". Изчаках да оправят една Корса и качихме Фиестата, прегледаха и казаха, датчик и масло за смяна, Поръчаха части 12 часа смениха маслото, обаче датчик не става, поръчаха 2ри, 1 часа дойде сложиха го стана, свалихме подкарахме пак същия проблем. Пак качиха,ровичкаха, ровичкаха и 4 часа излязоха с диагноза,че влиза бензин в картера. Поръчаха бензинова и маслена помпа, 5 часа дойдоха частите, смениха ги, проблема пак си го имам, и за утре казаха че ще свалят главата, че били запушени маслените магистрали, за които им споменах още сутринта.

Днес беше първия ден когато псувах форд-а и бях на път да хвърля документите и да се прибера с градския .
Историята продължава утре :evil:

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 26 фев 2008, 21:16

FordUser написа:Отидох днес към 9 и 30 при едни "познати". ...

Днес беше първия ден когато псувах форд-а и бях на път да хвърля документите и да се прибера с градския .
Историята продължава утре :evil:
По добре е май да почнеш с познатите, еле като си им казал и че е възможно да меша бензин и масло.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 26 фев 2008, 21:28

The seven написа:По добре е май да почнеш с познатите, еле като си им казал и че е възможно да меша бензин и масло.
"еле" за "или" ли се ползва?

А с друг маслен филтър да сте се сетили да пробвате?

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 26 фев 2008, 21:33

paci написа:
"еле" за "или" ли се ползва?

...
Ще ме прощаваш, но много бягах в часовете по български :P
иначе "еле" - "още повече" - туй в наше село 8)
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
FordUser
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от FordUser » 26 фев 2008, 21:46

paci написа:
The seven написа:По добре е май да почнеш с познатите, еле като си им казал и че е възможно да меша бензин и масло.
"еле" за "или" ли се ползва?

А с друг маслен филтър да сте се сетили да пробвате?
Пробвахме :( :( :(

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 26 фев 2008, 21:49

Мда чукча / The seven / писател, чукча не читател :oops:
Имал съм предвид че си му казал че е възможно да има запушване в магистралите.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от msotiroff » 26 фев 2008, 23:00

Няма какво да псуваш Форда, твоите "познати" са за псуване, даже за бой... А измерихте ли налягането на маслото?!...или тръгнахте да сменяте половината кола, докато уцелите истинската причина?!!!
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 27 фев 2008, 09:06

За това запушване... Ако магистралите са само стеснени, т.е. частично запушени, би трябвало да си отчита нормално налягане?
Ако пък има тотална непроходимост ще липсва мазане, а натам е ясно...
Казват, че при доста износени лагери шийки и пр. налягането пада значително... Във всички случаи меренето на налягане е задължително, ако вече не е сменен двигателя :P
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
FordUser
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от FordUser » 27 фев 2008, 12:31

Обадиха ми се преди 20 мин, свалили главата и са поръчали нов разпределителен вал - още 178 лв. Засега сумата вече само около 600 лева :evil: :evil: Вече обмислям вариянт, да оставям колата на сестрами и да си купувам нова :x

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 27 фев 2008, 12:33

FordUser написа:Обадиха ми се преди 20 мин, свалили главата и са поръчали нов разпределителен вал - още 178 лв. Засега сумата вече само около 600 лева :evil: :evil: Вече обмислям вариянт, да оставям колата на сестрами и да си купувам нова :x
:shock: Е, как така ги оставяш да поръчват каквото се сетят? Защо не идеш на друг сервиз и там да я диагностицират? Дори и в МотоПфое .
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
FordUser
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от FordUser » 27 фев 2008, 12:56

Е колега, веднъж са почнали, да правят каквото трябва. В МотоПфое ще ми одерат кожата още сигурно. Вече си търся нова, тя мисля да я отписвам, то дори и не мога да я продам вече.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 27 фев 2008, 12:58

FordUser написа:Е колега, веднъж са почнали, да правят каквото трябва. В МотоПфое ще ми одерат кожата още сигурно. Вече си търся нова, тя мисля да я отписвам, то дори и не мога да я продам вече.
МотоПфое ще вземат 30-40лв за диагностика, пък после като открият проблям - го оправяй някъде по-евтино.
Имам чувството, че си попаднал на някой авто-ПУЦ и някой новопостъпил се обучава на колата ти...
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта