Страница 1 от 1

тече та се къса

Публикувано: 29 фев 2008, 22:57
от SHUTS
колеги някои може ли да помогне че ша се побъркам вече значи тече ми маслото форда е 1.8 Diesel от 91 преди течеше известно количество смених гарнитурата на капака и теча намаля значително но все пак капеше преди 2 дена смених масло и филтър и започна да капе като душ като го наляха новото дойде малко над маха на клечката тая вечер е на половината между средата и минимума

Публикувано: 29 фев 2008, 23:25
от paci
Какво се иска от нас?

Публикувано: 29 фев 2008, 23:27
от SHUTS
защо според вас почна датече повече

Публикувано: 29 фев 2008, 23:30
от paci
От къде ?

Публикувано: 02 мар 2008, 22:07
от chains
Огледай добре от къде точно тече и кога теча се усилва - при изгасен двг или при рабатещ!

Значи: 1.губи масло, когато двг. работи? ; 2.губи масло и когато двг е изгасен?

при 1. най-вероятно от семеринга на коляновия вал, от разпред вал или от гарнитурата на главата, от гарнитурата на капака на главата, от масления филтър, от гарнитурата на картера или от пробката

обаче при 2. от пробката или от гарнитурата на картера!!! Ако тече от гарнитурата на картера - то ще изтече до нейното ниво и после ще спре! Но ако тече от пробката - ще изтече до последната капка /много опасно/!

Много често с времето се прокъсва пробката /от пренатегане/ и започва да тече /не самия болт, а около резбата/!

Ако е от пробката - друг картер или заварка!

Re: тече та се къса

Публикувано: 11 мар 2008, 08:50
от ivo_63
във връзка с това напомням ви, ако не ви свидят 3 лв - на всеки максимум 2 смени на масло сменяйте болта на пробката - 3 кинта е - има дифтунка на него - гумено.метална , която се смачква при натягането/тово е целта и/