Страница 1 от 1

Скъса се ремъка

Публикувано: 01 мар 2008, 10:05
от ewgeny
*00101*
Още не съм събрал смелост да отворя двигателя.
Някой на сиера късал ли е ремък?

Публикувано: 01 мар 2008, 14:40
от b2d
А как разбра, че е точно това, а не нещо друго? Да не е провиснал под купето?

Публикувано: 01 мар 2008, 14:45
от venom4o
НЕ ГО ОТВАРЯЙ... Купи си ремък 18 лева е... Дай на белези и пали. ОНС не засичат клапани! Пробвай нищо не губиш!
Белезите са следните: На разпределителния вал на колелото между спиците се гледа.. ламарината зад колелото е изрязана една стрелка а ,на главата има една точка. Долу коляновия вал на шабата има резки , а стреката е на блока един ръб! В краен случай казвай да пращам снимки! НЕ се ядосвай най вероятно нищо му няма!

Публикувано: 01 мар 2008, 15:57
от Sasho85
И според мен по-добре не го отваряй. Мисля че нищо му няма. Може като сложиш новия ремък да отвориш капачката от където се налива маслото и да завъртиш двигателя на ръка за да видиш дали се движат кобиличките (90% ще се движат).

Публикувано: 01 мар 2008, 16:16
от ewgeny
Много ви благодаря за надеждата. Вече даже звънях да питам за ДВГ от сиера ДОХЦ 2.0. Ако моя трябва де сменят бутала и т.н., направо ще го хвърля.
Но дано му няма нищо.
А как разбра, че е точно това, а не нещо друго? Да не е провиснал под купето?
Е, капака все пак го махнах веднага, и извадих ремъка.

Публикувано: 01 мар 2008, 23:44
от ValeriNikolov
Премери с луфтомер луфта между разпределителния вал и повдигачите и ще те ти стане ясно дали има интервенции.
Ако пробваш с новия ремък без да отваряш мотора, сложи ремъка, вдигни едната страна на крик, включи на скорост и върти вдигната гума, ако се върти без да проблеми значи всичко си е ок ;)

Публикувано: 02 мар 2008, 16:50
от ewgeny
В големите книги пише че след скъсване на ремък, няма да има засичане, което е превъзходна новина. Определено съм вече оптимист. А според мен проверка дали има скапване в двигателя, най-лесно се прави като се сложи новия ремък, веднага на място да се провери компресията на всеки цилиндър, без да се пали колата, разбира се - само на стартер.
Като сложа ремъка ще пиша как е ситуацията.

Публикувано: 02 мар 2008, 17:14
от _SLiThER_
Като го сложиш превърти на ръка най-добре и на стартер може да изкривиш клапан :roll:

Публикувано: 02 мар 2008, 21:37
от chains
Спокойно, 1.6 ОНС не набива клапани при скъсване на ангренаж!

Купи си нов ремък, закарай я на майстор и вс. е о`к /но майстора трябва да е добър, че ако не са били добре засечени белезите после трудно пали/!

Преди около 5 години баща ми скъса ангренажа на старата си Сиера 1.6 ОНС и понеже същия бе нов /на по-малко от 10 000км/ въобще не мислехме, че е от него /то просто колата угасна/, бая въртяхме на стартер, даже я дърпах сериозно в опит да я стартираме и не, та не - като видях, че е скъсан ангренажа направо изтръпнах!!!! Но сложихме нов ангренаж и всичко си беше наред!

Публикувано: 04 мар 2008, 16:33
от ewgeny
*00940* *00134* *00133* *00110* :drink:
Sierra Forever!!!!!!!!!!!
Желязна работа!
Вчера 03.03 около 22:30 в района на Варненския квартал "Левски", беше забелязана ударна група от 3 лица от български произход, да сменя ангренажен ремък на Форд Сиера със Р.Н. Н 4044 АМ, групата разполагала със пълен арсенал от инструменти. След кратко чудене, същата група прибегнала към дейстивие за вдъхване на втори живот на съответния форд, което противоречи на правилата при скъсан ремък, чл. 43 ал. 3 от "Закон за ремонт на автомобили". Въпреки забраната, лицата прибегнали към дествието с умисъл МПС-то, да работи. Към 22:40, една от шайбите, а именно тази към коляновия вал, оказала съпротива, поради което се наложило прилагане на похвата "техническо почукване" със специално техчиско средство чук. След кратка акция, и събуждане на живущите, лицето Е.К. изгубва контрол върху нервите си и нанася решаващ удар върхо шайбата. Загуби няма. Във 23:25 новия ремък е монтиран, решаващото запалване е успешно. Следва голямото черпене.

Публикувано: 04 мар 2008, 18:15
от b2d
ewgeny написа:*00940* *00134* *00133* *00110* :drink:
Sierra Forever!!!!!!!!!!!
Желязна работа!
Вчера 03.03 около 22:30 в района на Варненския квартал "Левски", беше забелязана ударна група от 3 лица от български произход, да сменя ангренажен ремък на Форд Сиера със Р.Н. Н 4044 АМ, групата разполагала със пълен арсенал от инструменти. След кратко чудене, същата група прибегнала към дейстивие за вдъхване на втори живот на съответния форд, което противоречи на правилата при скъсан ремък, чл. 43 ал. 3 от "Закон за ремонт на автомобили". Въпреки забраната, лицата прибегнали към дествието с умисъл МПС-то, да работи. Към 22:40, една от шайбите, а именно тази към коляновия вал, оказала съпротива, поради което се наложило прилагане на похвата "техническо почукване" със специално техчиско средство чук. След кратка акция, и събуждане на живущите, лицето Е.К. изгубва контрол върху нервите си и нанася решаващ удар върхо шайбата. Загуби няма. Във 23:25 новия ремък е монтиран, решаващото запалване е успешно. Следва голямото черпене.
Тцар... Само как го е описал :!: Дано нямаш повече такива преживявания в живота си, че като гледам си бил примрял образно написано/казано :) Жив е той там на балканО, не лежи, не пъшка, а се форсира мъжката... И името бе СИеррА :P