Страница 1 от 1
Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Публикувано: 23 мар 2008, 20:17
от Ivaylo Georgiev
Поглеждам мимоходом аз от по- близо интеркулера, и какво да видя, почни плътно набити мухи, пеперуди и нясни мини боклучки в повечето от отворите му. Изобщо се чудя дали нещо успява да засмуче и да има полза от него в тоя вид

Ще го сваля може би още утре за прочистване и профилактика, хем да видим какво е положението под/около него. И ще пиша дали има разлика. Някой от вас намирал си е интеркулера в такова подобно съсатояние и нормално ли е така да се набива в него всякаква твар и други неща? Много странна работа.
И в тая връзка, след като изчетох целия форум, не разбрах- турбото трябва ли да свири или не трябва? Доста различни мнения видях по въпроса. Моето не свири. Или поне не го чувам. Не съм си избушил катализатора (засега).
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Публикувано: 24 мар 2008, 17:55
от bobsan81
колега моят интеркулер също е яко задръстен с всякакви гадини и аз също съм си мислил да го чистя, така че надявам се като го изчистиш да напишеш какъв е ефекта. Относно свиренето на турбото при също не с чува въпреки че на доста коли не визирам точно марката форд се чува, по-скоро трябва да усетиш по вървенето при мен над 2000 оборота започва да дърпа яко и лично аз усещам ефекта на турбото въпреки че не го чувам, така че ако дърпа и при тебе няма от какво да се притесняваш
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Публикувано: 24 мар 2008, 18:05
от g.taskov
Колега чисти го без да го разглобяваш на части , иначе трябва да го балансираш динамично на стенд.
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Публикувано: 26 мар 2008, 18:05
от NightRider
Срещал съм спрей за почистване на радиатор от мушици и дебни насекоми. За съжаление беше отдавна и не мога да дам повече информация.
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Публикувано: 26 мар 2008, 21:55
от Ivaylo Georgiev
Изчистих го интеркулера в понеделник в сервиза зад моста Чавдар- намира се голяма тема за него в съответния раздел. Има ефект, естествено не е кой знае какво като да е рязко подобрение, но аз не съм и очаквал подобно нещо- в крайна сметка проблема не беше и кой знае какво. Свалиха го и го продухаха отвътре навън, прегледаха и турбото дали има масло и други неща (всичко си му е наред), абе направиха ми профилактика и преглед цялостен на чарка, след което си го сложиха отново и заспа.
Прочистиха ми и резисторните пружинки на вентилационната система, че нещо от годините нагар или мръсотия или кой знае какво бяха хванали, и не искаше да върти вентилатора, или се включваше на която степен си иска когато си иска. Което беше супер дребен но толкова по- досаден проблем, а самите пружинки ако не знаеш къде са и нямаш инструменти да стигнеш до тях, са завряни в една кутийка под чистачите навътре...
За цялото това по- горе описано, ми взеха само 10 лв. и много внимателни и любезни и разбиращи са там- доволен съм.
Да, и аз не чувам турбото, очевидно така е нормално, защото след 2000- 2200 оборота го усещам много добре...
