Страница 1 от 1
Прекъсва ми!!
Публикувано: 03 сеп 2005, 15:42
от V_A_N_K_A_T_A
Значи,Мондеото е 1.8 16V комби и проблема е следния:
Общо взето го прави когато си иска,но по принцип границата е около 5500об.Прекъсва,губи мощност и е ужасно дразнещо щото то и без това си е тромаво...Всички казват че е от кабелите на свещите,бяха ми ги сменили с Бош-боклуци,ама не знам от това ли е?Дали да си купувам Моторкрафт?
Благодаря предварително!
Публикувано: 03 сеп 2005, 15:47
от achkob
е то попринцип на 5500об свършва мощонст на двигателя...ина4е може да е въздушен филтър,свещи,кабели,MAF сензор,запу6ени дюзи,задръстен катализатор,...попринцип при високите обороти тия неща и малко да са зацапани и си личи...провери...
Публикувано: 03 сеп 2005, 16:07
от pepy1
попринцип на повечето фордове има фабрично монтирани части на Бош ама свещите и кабелите не са оттях
ако си сигурен че са кабели и свещи и имаш пари купи си моторкрафт - най доброто за фордовете(за предпочитане от МП)не са по скъпи от другите магазини обаче са истински
Малка поправка
Публикувано: 04 сеп 2005, 15:08
от V_A_N_K_A_T_A
Малко съм в грешка,днес ходих до Пловдив,прекъсва когато си иска от 3000об. нагоре и освен това стрелката на оборотомера се мотае нагоре-надолу с по около 500-1000об.,а оборотите нито се качват нито падат,ускорява на тласъци.Като смениш скоростта се замисля и тогава подема.Затова си мисля че е от кабелите
Публикувано: 04 сеп 2005, 20:56
от aaleks
Датчика за положението на коляновия вал и присъщите към него кабели.
Публикувано: 12 сеп 2005, 10:57
от Brock
Като начало пробвай да "ресетнеш" компютъра - може да е натрупал грешки и затова да ти прави проблем.
Както съм казал не един път, първото нещо когато се появи проблем е да се откачи акумулатора за около 10-20 минути.
Иначе, колегите по-горе са казали възможните причини.

Публикувано: 12 сеп 2005, 12:39
от kEFi
Ако не ти е запушен горивния филтър е много вероятно проблема да се окаже по-сериозен!
Публикувано: 16 сеп 2005, 00:29
от V_A_N_K_A_T_A
Благодаря за съветите! За съжаление май наистина ще се окаже че е по-сериозно от колкото си мислех,още нищо не съм пипал,но днес се пробвах с едно Berlingo,започна да ми прекъсва на 140 и не можа повече от 160 на тласъци...а,за компютъра ми мига и лампичката за еърбега
Публикувано: 16 сеп 2005, 20:59
от pepy1
има тема за еърбега със снимка
за ескорт комплект кабели 70лв комплект свещи 55лв оригинални от МП
за мондео няма да има голяма разлика
Публикувано: 01 окт 2005, 19:53
от V_A_N_K_A_T_A
Ужас!

Не е от скапаните кабели,смених ги с Моторкрафт и пак е същото,въобще никаква промяна!Оставих го и без акумулатор 1час и пак така!Сигурно наистина е от някакви датчици,дано
Публикувано: 02 окт 2005, 16:01
от demiro
Ванка,колега!Опитай се да свържеш мненията по двете теми които си пуснал-тази и оная за спортният филтър

.Мисля че проблема ти с оборотите е точно от това че си махнал МАФа бе човеко

Ако си чел внимателно темите по форума,ще разбереш че при плаващи обороти прекъсвания и т.н.,хората препоръчват почистване на МАФ,защото не подава правилна информация за постъпващия въздух,когато се замърси,а при тебе го няма датчика

Извинявай,ако"тонът" ми ти се стори малко рязък,ама просто не се сдържах

Публикувано: 02 окт 2005, 17:10
от V_A_N_K_A_T_A
Аз усетих,че ставам малко досаден(съжалявам за което) ама дебела глава...А,иначе,прекъсването ми е мноого преди да махна МАФА,така,че мисля,че не е от него,но ще си га връщам
Публикувано: 03 окт 2005, 00:09
от demiro
Въобще не си и мисли,че ставаш досаден,защото форума е точно за това
да си споделяме проблемите с колите и да намираме решения за тях
Просто си помислих че решението на проблема ти е очевидно и се чудих как по-рано не си се досетил за това с МАФа.
Извинявам се ако съм те засегнал с нещо

Публикувано: 03 окт 2005, 17:09
от greek
вземи си провери инжекторита де не ти прекъсва някой или поне изолацията им .често се напуква при мондеотата от температурата и дава на късо
Публикувано: 04 ное 2005, 18:29
от V_A_N_K_A_T_A
Благодаря много и съжалявам,че бях толкова досаден

!А,колата се е оправила от самосебеси.Не знам,бях я оставил доста време,сега карам една Алфа.Но онзи ден като се качих вече не го правеше!
Публикувано: 04 ное 2005, 18:48
от aaleks
V_A_N_K_A_T_A написа:Благодаря много и съжалявам,че бях толкова досаден

!А,колата се е оправила от самосебеси.Не знам,бях я оставил доста време,сега карам една Алфа.Но онзи ден като се качих вече не го правеше!
Задействала се системата за замовъзтановяване *00116* .
Публикувано: 05 ное 2005, 19:38
от muko
Мисля, че е било от МАФ-а, затова се самооправило. Натрупал е грешки компа при работа без МАФ и след това си го обучил

Знам вече със сигурност, че МАФ-а е причина за такива проблеми.При мене прекъсва и се оправя след временно каране с изключен МАФ

До следващия път, който не закъснява

Публикувано: 07 ное 2005, 00:28
от V_A_N_K_A_T_A
Искаш да кажеш,че пак започва да го прави

Макар че аз все пак не съм сигурен,че е от МАФа,защото на мене ми прекъсваше много преди да го махна...
Публикувано: 07 ное 2005, 17:19
от muko
Дано повече да не ти го прави!

Публикувано: 08 ное 2005, 12:44
от greek
И при мен се появява от време на време едно ужасно придърпване и прекъсване но в НИСКИТЕ обороти примерно с 60 на 5-та , с 40 на 4-та . като дам газ няма проблем някой има ли идея ???
